wie denkt mee over het ideale voordelige gezindautootje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cerilene_

Re: wie denkt mee over het ideale voordelige gezindautootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-16 18:47

Afbeelding
Dit is m geworden :) . Lijkt me wel een zeer geschikte leuke auto verder.
Ik baal alleen echt wel een beetje van hoeveel hij moest kosten, terwijl we een duidelijk budget hadden gesteld.
Maar vl zegt dat het zo'n wereld van verschil was qua auto dat hij het het zeker waard vond. En daar kan ik me dan ook wel weer in vinden.
Het is ook gewoon al balen genoeg dat die focus stuk is en vriend wilde ook niet dagelijks geconfronteerd worden met dat feit door zoveel achteruit te gaan qua auto en rijcomfort. Vooruit maar dus. Een fijne auto is ook wat waard.

daffie1986

Re: wie denkt mee over het ideale voordelige gezindautootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 18:52

Gefeliciteerd met jullie andere auto. Wat de Opel Zafira betrefd, ik ben zwanger van onze 1ste en wij zijn allebij +1.80m dus wouden een auto met een hoge instap en uiteraard een ruime kofferbak. Bij onze garage hadden ze de Zafira en een Meriva, het is uiteindelijk de 7-persoons Zafira geworden. Enige nadeel, het is een leuke auto voor in het dorp en de stad maar zodra je veel op 80+ km wegen gaat rijden begint ie flink te zuipen.

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 18:54

Ik zat ook flink boven budget toen ik een auto ging kopen, was ook nog m'n eerste. Uiteindelijk dik 3500 gekost, maar wel t mooiste bakkie van de klas (vind ik dan haha). Ik ben ook niet zo'n held en kan er nu aardig mee overweg, ben er heel blij mee.

Wanneer het je niet meteen in de weg zit dat het wat meer gekost heeft dan is hij het vast waard :j

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 18:55

2000-2500€ vanaf 2004 max 2 ton

Ik zou toch voor alles iets minder gaan en hogere prijs.
DS4-5
Kia Ceed

Iets met mosterd

Van harte

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-16 19:13

Oef, een 7 pers auto zou ik niet eens de straat uit durven rijden, haha. Ik ben echt een kneusje daarin hoor }:0 . Maar zo'n grote auto wilden we sowieso niet en hebben we echt nergens voor nodig ook. En Helemaal niet handig in al die kleine straatjes hier in de buurt, al had ik niet zon inparkeerhandicap :') .
Het is dus uiteindelijk ook wat duurder en wat luxer geworden tita. Hij komt uit 2006, 118k op de teller en wat ruimer dan we in gedachten hadden (ik iig). Doet niet echt onder voor de wijlen focus, dus dat is ook wel erg fijn.
En idd het kan zonder voor problemen te zorgen, dus zien we het maar als investering. Voorlopig maar even gewoon geen schade meer mee rijden := .