Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maava schreef:Wat nog zou kunnen werken voor het slapen is melatonine.
inochiyo schreef:maava schreef:Wat nog zou kunnen werken voor het slapen is melatonine.
Daar moet je wel mee opletten, dat is een stof dat je lichaam zelf aanmaakt, als je daarvoor pillen gaat pakken zou het zo maar even kunnen dat je lichaam de productie ervan sterk verminderd. Als je dan eens besluit van geen pillen meer te pakken ga je vervolgens niet meer slapen.
Beter is de productie ervan in je eigen lichaam te stimuleren door bv geen tv/smartphone/tablet een uur voor het slapen en beter een boek lezen ofzo
Ayasha schreef:Als ie onder constructie is weet je dat ie een keer gebruikt gaat worden.
Sorry ik vind dit soort dingen ook altijd een beetje... Tja... Net zoals de klagers van Zaventem; De grond/huizen die je daar koopt/huurt zijn om die reden en stuk goedkoper. Je wéét dat ze daar vliegen, als je daar niet tegen kan moet je er niet gaan wonen. Dan moet je op een stillere (maar vaak ook duurdere) plek gaan wonen.
smurffie schreef:hier ben ik het niet mee eens, ik woon al mijn hele leven naast schiphol (ze vliegen direct over mijn huis) maar ik ben er aan gewent & hoor ze ook nauwelijks meer...Vliegtuigen wennen niet omdat ze anders klinken. Een trein over een rails klinkt vrijwel hetzelfde, 2 Vliegtuigen niet.
Helaas is regio Amsterdam onder de rook van Schiphol, Dus zul je ze vrijwel overal horen.
Sheran schreef:Toch ook al wel goede tips van iedereen! Die koptelefoon ga ik zeker proberen. Hele dikke oordopjes durf ik niet bij het slapen, want mijn wekker moet ik wel horen
Het was niet echt bedoeld als een 'los mijn situatie NU op, bokkers'-topic en ik ben ook zeker wel blij met mijn kamer, maar soms wil je even ervaringen delen. Niet vreemd, toch?
Ik heb hier een baan gekregen en heb ook eventjes op een kamer met uitzicht op Schiphol gewoond, maar daar had ik veel minder last. Het verschilt echt per locatie. En inderdaad is het 1 verdieping lager veel beter te harden![]()
Als er zich iets beters aandient verhuis ik wel, maar ze liggen inderdaad niet voor het oprapen. Ik heb er al 4 jaar over gedaan deze woning met contract te krijgen, heb eerst 4 jaar illegaal moeten wonen en dat is niet leuk.
Dubbel glas heb ikLekker alles potdicht houden, dat scheelt wel.
Fenrir schreef:Idd TS heb je dubbel glas?