GrumpyCat schreef:Hitteschild zag ik op google ook al voorbij komen, ik heb het vermoeden dat dat het zou moeten zijn. Zit de katalysator onder het hitteschild? Als het het hitteschild is, dan neem ik aan dat ze dat ook gewoon weer vast kunnen zetten (zonder dat ik honderden euro's kwijt ben?)) Deze auto heeft me tot nu toe alleen nog maar ellende bezorgd!
AmkeE schreef:Je kunt ook altijd even de ANWB bellen
Ik ben geen lid van de ANWB (stom, ik weet het). De laatste keer dat ik die moest laten komen, moest ik 150 euro aftikken, dus die bel ik liever niet meer haha.
Cowboy55 schreef:Als het alleen dat gaas is dat loshangt kun je gewoon tot dinsdag doorkachelen hoor.
Het gaas dat los hangt lijkt namelijk op een bescherming die zorgt dat een warme uitlaat geen fikkie creeert. Nou is die kans sowieso al niet zo groot, maar goed. Misschien alleen de auto na een flink stuk rijden niet in hoog en droog gras parkeren. Je kunt volgens mij gewoon doorrijden, in elk geval tot dinsdag.
Hoe zo niet in hoog en droog gras? In verband met ongedierte? De auto staat gelukkig gewoon in de straat, niet in gras of dergelijke.
Omdat door de hitte van je uitlaat dan het gras kan gaan branden, dan heb je helemaal geen auto meer

). De laatste keer dat ik die moest laten komen, moest ik 150 euro aftikken, dus die bel ik liever niet meer haha.
zo handig,