Eerste eigen huis.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vero

Re: Eerste eigen huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 19:29

bakjes die in de magnetron kunnen,frituur,dweil, emmers?

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 19:46

Eline91 schreef:
Ik ben ook net bezig met het inrichten van mijn eigen stek, maar wat is dat moeilijk! Gelukkig woon ik dicht bij mijn ouders :=

Zaterdagavond heb ik er voor het eerst geslapen, maar ik had nog lang niet alles :)

Dingen die ik tot nu toe al gemist heb:
- Broodrooster
- Plastic potjes en containers (om restjes van een maaltijd op te bergen, of ontbijtgranen,...)
- Nachttafeltje
- Schoonmaakspullen (emmer, dweil, schoonmaakmiddelen...)
- Haarborstel :')

Verder heb ik een hoop fijne meubels tweedehands op de kop kunnen tikken! Zo heb ik een mooie en nette bank gevonden, mijn eetkamer komt van de kringloopwinkel en mijn koelkast en slaapkamer heb ik bij familieleden van de zolder gehaald :) Kringloopwinkel is sowieso altijd wel leuk om eens te gaan kijken, als je wat geluk hebt kan je daar echt leuke dingen halen!

Voor spullen invriezen: haal een paar keer Chinees en bewaar de bakjes, die zijn meestal erg stevig en de 2in1 bakjes zijn ideaal voor bijvoorbeeld rijst met saus.

De tip van alles opschrijven wat je gebruikt is ook een erg goede :j

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 19:58

Nog een tip; let op aanbiedingen. Soms heeft de Hema bijvoorbeeld handdoeken in de aanbieding 3 + 1 gratis. Of de Kruidvat had laatst een setje met theedoek/handdoek en een vaatdoek. Dat soort dingen zou ik wel alvast halen. Kan best veel schelen. De grotere dingen zou ik inderdaad in 1 keer kopen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 07:35

Meubels :kringloop, marktplaats en een flinke pot krijtverf :)

Kwantum heeft een budgetvriendelijke verf waar ik goede dingen over hoor