Welke zakelijke (lees: stevige) laptop?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Schemerdier

Re: Welke zakelijke (lees: stevige) laptop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 13:28

Geen mac book pro nemen als je hem mooi wil houden en hij tegen een stootje moet kunnen :')
Ik heb de mijne bijna een jaar, hij doet het nog perfect, maar aan de bovenkant en onderkant ziter al een deuk in, en de randen zijn al helemaal vol met deukjes en karteltjes... Dus hij ziet er direct uhm iets minder intact uit van wanneer er iets mee gebeurt ( en hij ziet er direct ook heel vuil uit)

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 15:46

Nooit en te nooit een macbook kopen. Mits je een grafisch designer bent. Ding is we heerlijk dun, ik raad daarom aan een macbook enkel als muismat te gebruiken.

Dell xps 13 14 of 15 momenteel de beste. Of razor blade 2016

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 16:04

Ik snap eerlijk waar niet dat mensen altijd zo positief zijn over de Thinkpads :o? . Ik "moest" destijds via mijn studie een thinkpad aanschaffen, iedereen kocht dus ook dat ding en iedereen had er gezeik mee. Zowat iedereen had de accu binnen no-time kapot, en bijna de helft na ong een half jaar het scherm kapot, een vriend van me had zijn laptop kapot omdat hij er waarschijnlijk een keer op geniest had oid een druppel had het hele ding geroosterd, ze zijn allemaal vrij vroegtijdig vervangen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen een laptop merk ken waarvan niet tenminste een iemand in mijn directe kennissen kring een maandagochtend model van heeft gekocht, volgens mij moet je niet naar een merk kijken maar echt naar een heel specifiek type.

Ik heb nu een macbook en die is imo wel steviger gebouwd. Maar het besturngssysteem moet je wel liggen natuurlijk en het moet ook kunnen met het type werk dat je doet. Ik heb om mijn macbook trouwens gewoon een hardcover, net als met je telefoon, cover heb ik wel eens een deukje in gehad maar laptop blijft daardoor wel veel gewoon mooi :D .

MamaMiesje

Re: Welke zakelijke (lees: stevige) laptop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-16 16:38

Schatjes, ik heb al een nieuwe. zie vorige pagina.