dus dat scheelt Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dus dat scheelt 
bigone schreef:Nee, hier komt een mooie eikenhouten parketvloer_San87_ schreef:Ik kan niet wachten tot ik eindelijk een parketvloer heb, zal iig een stuk makkelijker zijn dan vloerbedekking.
@Netam89, wat voor floorwipes zijn dat? Iedere dag de keuken dweilen is nogal een werk.
Laminaat van de Ikea, goedkoop en voldoet prima met beesten in huis. Omdat het aardig goedkoop is kun je dat nog wel een keer vervangen ook.
. Geschikt voor intensief gebruik, dus hondenpoten geen probleem
.[/quote]bigone schreef:Oh, ik vind krassen van hondennagels geen probleemDan wens ik je heel veel succes, die dachten wij ook te hebben. Hier ligt nu gewoon laminaat over heen. Parket is echt wel bestand tegen vuil en vocht mits heel goed afgelakt en bij vocht meteen opruimen, maar absoluut niet tegen hondennagels. wat voor sprookje ze ook vertellen, vergeet het maar. En heb je een vloer van 30 vierkante meter en wil je die zo eens in de zeven a acht jaar opnieuw laten schuren en behandelen dan ben je minimaal 25 euro per vierkante meter kwijt.
. Leeft de vloer mooi van, daar wordt ie op uitgezocht.
_San87_ schreef:bigone schreef:Oh, ik vind krassen van hondennagels geen probleemDan wens ik je heel veel succes, die dachten wij ook te hebben. Hier ligt nu gewoon laminaat over heen. Parket is echt wel bestand tegen vuil en vocht mits heel goed afgelakt en bij vocht meteen opruimen, maar absoluut niet tegen hondennagels. wat voor sprookje ze ook vertellen, vergeet het maar. En heb je een vloer van 30 vierkante meter en wil je die zo eens in de zeven a acht jaar opnieuw laten schuren en behandelen dan ben je minimaal 25 euro per vierkante meter kwijt.. Leeft de vloer mooi van, daar wordt ie op uitgezocht.
.

)
) maar ik moet bekennen dat ik toch wel degelijk verschil merk qua schone en frisse lucht!
tengeltje11 schreef:hier 4 grote honden en 3 katten,waarvan 1 langharige,daarnaast nog 2 kleine kinderen.
eerlijk,ons huis is nooit 'proper',is onhaalbaar met al die vuilmakende wezens in huis en ik wil gewoon ook geen slaaf zijn van mijn eigen huis.
1x in de week dweilen en om de 2-3 dagen stofzuigen en de rest neem je er dan maar bij.