Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
tootje71 schreef:Ik ga bellen hoor vandaag , tja ik denk toch echt dat er bij iedereen het even door zijn hoofd vliegt hem te houden , sorry als jullie dit mij kwalijk nemen. De telefoon lijkt wel echt alles werkt goed. Maar nogmaals ik ga bellen jullie horen het later.
laraxXxemma schreef:Enige punt voor mij zou zijn dat de zegel is verbroken. Wie zegt dat de telefoon die je nu in handen hebt echt de originele telefoon is die in die doos zat? Wie zegt dat het geen goedkopere namaak is? Dat wat je hebt met namaak schoenen kan je namelijk ook prima met telefoons hebben... En dan mag hij het nu doen maar geeft je geen garantie over de tijd..
Was de zegel niet verbroken geweest had ik het ook wel geweten, maar ook al is het de verkeerde telefoon, jij had hem nooit mogen ontvangen met gebroken zegel (als je hem nieuw hebt gekocht)
En Wie weet komt dan sowieso de aap uit de mouw...lieveli schreef:Ja al werkt zo'n telefoon perfect, hij is gewoon niet van jou. Ik zou me er niet lekker bij voelen. Als jij je er prima bij voelt, vooral houden maar ik vind wel dat het dan iets zegt over je karakter.
YOURLOVER schreef:Je leest niet goed.lieveli schreef:Ja al werkt zo'n telefoon perfect, hij is gewoon niet van jou. Ik zou me er niet lekker bij voelen. Als jij je er prima bij voelt, vooral houden maar ik vind wel dat het dan iets zegt over je karakter.
Ze vraagt om advies.
Dat je haar karakter erbij betrekt vind ik eerder iets wat meer over jou zegt dan over haar.
En nu ontopic. Ik zou ook liever bellen, alhoewel ik waarschijnlijk in jou schoenen ook zou twijfelen en de badgirl uithang. Maar wat eerdere berichten al zeggen, kun je beter even een melding maken voordat je problemen krijgt met de garantie.
KoudbloedKim schreef:Goed dat je toch gaat bellen.
Ik zou het ook zeker niet kunnen houden.
Zelf heb ik alleen maar prepaid telefoons gehad, maar wat houdt zo'n verbroken zegel in? Waar moet je dan bang voor zijn?