verkeerde ( maar betere) telefoon geleverd...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 01:34

Gewoon even bellen. Eerlijkheid duurt het langst.

tootje71

Re: verkeerde ( maar betere) telefoon geleverd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 06:26

Ik ga bellen hoor vandaag , tja ik denk toch echt dat er bij iedereen het even door zijn hoofd vliegt hem te houden , sorry als jullie dit mij kwalijk nemen. De telefoon lijkt wel echt alles werkt goed. Maar nogmaals ik ga bellen jullie horen het later.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 06:39

Ik ben benieuwd!
Zat je eigen factuur wel in de doos, of kunnen ze twee pakketjes hebben verwisseld?
Ik zou het iig ook laten weten, ook voor de garantie inderdaad. Een goede winkel zou dan zeggen, onze fout, hou em maar :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 06:50

Oh wauw wat veel oneerlijke mensen hier zeg ! :-(

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 07:27

Factuur zat er niet bij er zat niets bij , in de verzendmail stond dat je de factuur via hun site kon uitprinten maar ja daar staat dus de andere telefoon op. Maar voor mijn eigen gemoedsrust ga ik bellen ...en wie weet wordt ik wel gebeld vandaag ;)

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 07:34

tootje71 schreef:
Ik ga bellen hoor vandaag , tja ik denk toch echt dat er bij iedereen het even door zijn hoofd vliegt hem te houden , sorry als jullie dit mij kwalijk nemen. De telefoon lijkt wel echt alles werkt goed. Maar nogmaals ik ga bellen jullie horen het later.

Vind het geen vreemde gedachte hoor. Als de verpakking nog verzegeld was geweest had ik er ook zo over nagedacht. Alleen dit zou zo maar eens de gerepareerde telefoon van iemand anders kunnen zijn. :+

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 07:39

Ik zou hem terugsturen al zeiden ze dan ik hem mocht houden. Het zegel is verbroken dus is de verpakking open geweest. Mensen kunnen heel veel 'misdoen' aan een telefoon en hij heeft toch een reis naar jou toe gemaakt waarbij hij in veel handen is geweest.
Neehoor, terugsturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 08:08

lieveli schreef:
safina schreef:
Houden. *\o/*

Maar ik ben een in en in verdorven mens. }:) :Y)

Dan heb jij mazzel dat Sinterklaas dus niet in het echt bestaat }:)

:D :D :D

Klopt. Maar ik kom nu vast niet in de hemel. :D

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 08:10

Kom er net achter dat ze vandaag gesloten zijn....ben ook na vele reviews lezen helemaal niet blij...nou ja morgen bellen dus...

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 08:13

Ah balen, slechte reviews dan?

Hopelijk is het wel een originele telefoon en is het gewoon een foutje van hen.

Mooi balen als je de gerepareerde telefoon van iemand anders hebt of dat ze je er een dikke factuur achteraan sturen straks omdat dit een bewuste actie is geweest.

Goed dat je belt! Niet alleen om uit te zoeken of je wel een origineel exemplaar hebt maar ik vind het ook wel zo eerlijk. Zou zelf nooit zoiets zonder te melden kunnen houden maar blijkbaar denken sommige mensen daar anders over.

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 08:13

Wat je wel zou kunnen doen is als je belt afspreken dat je deze telefoon in je bezit houdt tot de andere er is. Als ze al niet aan zouden geven of je deze mag houden. Dan heb je wel iets achter de hand mochten ze de eigenlijke telefoon niet leveren.

Kun je eraan zien of het een nieuwe telefoon is of dat het een gebruikte/gerepareerde telefoon is?

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 08:15

Alles zit erbij de telefoon zit nog in de folie geen krasje te ontdekken , zat ook beschermfolie bij ik denk dus wel een nieuwe.

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 08:19

Ik zou het niet helemaal vertrouwen, omdat de zegel verbroken is. Weten wij veel wat er allemaal met die telefoon uitgespookt is.
Ik hoop dat je er uit komt met het bedrijf! Je berichtje over de revieuws klinkt niet goed.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 08:25

bellen en omruilen! zegel verbroken klinkt niet lekker. wie weet wat er met het toestel gedaan is! hoge telefoon rekening straks of met de app van je bank erop al je bank gegevens geskimd! als de zegel dicht zat zeg ik houden maar met verbroken zegel!

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 08:46

Vind het zo balen dat ze dicht zijn vandaag...zou een stunt zijn als vandaag de goede word gebracht , ik kreeg gistermiddag namelijk een mail dat de andere telefoon was verzonden dus ben benieuwd...

Bij de reviews stond ook dat ze telefonisch slecht tot niet bereikbaar zijn, ook dat er dus vele telefoons werden verzonden met verbroken zegel bij een had die gene contact gehad en zeiden ze dat ze de telefoon maar moest houden en dat er niets werd terug genomen. Ik heb er zo'n slecht gevoel over wordt er helemaal nerveus van...

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 08:55

laraxXxemma schreef:
Enige punt voor mij zou zijn dat de zegel is verbroken. Wie zegt dat de telefoon die je nu in handen hebt echt de originele telefoon is die in die doos zat? Wie zegt dat het geen goedkopere namaak is? Dat wat je hebt met namaak schoenen kan je namelijk ook prima met telefoons hebben... En dan mag hij het nu doen maar geeft je geen garantie over de tijd..
Was de zegel niet verbroken geweest had ik het ook wel geweten, maar ook al is het de verkeerde telefoon, jij had hem nooit mogen ontvangen met gebroken zegel (als je hem nieuw hebt gekocht)

Hier zou ik ook bang voor zijn.

En misschien is er door criminelen ook nog mee geknoeid en gaat er geld van je telefoonrekening af of iets met internet bankieren.
Wel scheelt het dat er blijkbaar vaker telefoons met verbroken zegel worden verstuurd. Maar ik zou het toch niet vertrouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:01

Je zou eens kunnen checken of het een echte merktelefoon betreft of een kloon. Tegenwoordig maakt met niet alleen dure merkkleding na in Azië, maar ook telefoons. Misschien is het zegel verbroken omdat ze je toestel verwisseld hebben met een nepper.

Als je even zoekt op Google, dan vind je ongetwijfeld informatie over hoe je voor jouw toestel nep van echt kunt onderscheiden.

XxChrisssxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:02

lieveli schreef:
Ja al werkt zo'n telefoon perfect, hij is gewoon niet van jou. Ik zou me er niet lekker bij voelen. Als jij je er prima bij voelt, vooral houden maar ik vind wel dat het dan iets zegt over je karakter.

:Z :O

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:04

Goed dat je toch gaat bellen. :j
Ik zou het ook zeker niet kunnen houden.

Zelf heb ik alleen maar prepaid telefoons gehad, maar wat houdt zo'n verbroken zegel in? Waar moet je dan bang voor zijn?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:06

Ik zou het melden. Mogelijk is je pakketje ook gewisseld, en krijgt iemand dus jou telefoon die goedkoper/minder goed (?) is. Die gaat het sowieso melden ;) En Wie weet komt dan sowieso de aap uit de mouw...

Verder wat betreft de verbroken zegel, dat is raar... Weet eigenlijk niet of een IMEI nummer in/op de telefoon te vinden is? Staat wel op het doosje waar deze in zit. Dat zou je kunnen vergelijken of er wel het juiste in zit.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:07

Ik zou ook zeker bellen.
Als ze verwisseld zijn, dan heeft iemand anders jou gsm gekregen terwijl die wel voor een duurdere heeft betaald.

YOURLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:08

lieveli schreef:
Ja al werkt zo'n telefoon perfect, hij is gewoon niet van jou. Ik zou me er niet lekker bij voelen. Als jij je er prima bij voelt, vooral houden maar ik vind wel dat het dan iets zegt over je karakter.

edit. verkeerd gelezen en reactie verwijderd.
Laatst bijgewerkt door YOURLOVER op 14-04-16 09:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:09

safina schreef:
Houden. *\o/*

Maar ik ben een in en in verdorven mens. }:) :Y)

:')

Ik zou de telefoon terug sturen. Ook al geven ze aan dat je het mag houden. Als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat het meestal ook.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:10

YOURLOVER schreef:
lieveli schreef:

Ze vraagt om advies.
Dat je haar karakter erbij betrekt vind ik eerder iets wat meer over jou zegt dan over haar.

En nu ontopic. Ik zou ook liever bellen, alhoewel ik waarschijnlijk in jou schoenen ook zou twijfelen en de badgirl uithang. Maar wat eerdere berichten al zeggen, kun je beter even een melding maken voordat je problemen krijgt met de garantie.
Je leest niet goed.

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:24

KoudbloedKim schreef:
Goed dat je toch gaat bellen. :j
Ik zou het ook zeker niet kunnen houden.

Zelf heb ik alleen maar prepaid telefoons gehad, maar wat houdt zo'n verbroken zegel in? Waar moet je dan bang voor zijn?

Dat houdt in dat de verpakking open is geweest voordat het bij TS aankwam. Mogelijk is het een gebruikt, beschadigd telefoon ipv een nieuwe of is het omgewisseld voor een nepmerk. Er wordt daarom altijd gewaarschuwd pakketjes zonder een gesloten zegel niet aan te nemen!