Mijn fiets is een jaar of 3/4 geleden gejat. Laatst ging de gemeente riet en troep uit de vaart halen. En jahoor, wat lag daar verkreukeld en wel... Mijn oude fiets
Ik heb vaak stukkende fietsen , nu heb ik dik anderhalf jaar een gratis 1 en daar rijd ik vaak 60 km per week mee . Alleen is mijn hunk al 19 jaar dus de km's tikken extra aan , en hij is te klein dus als ik geld heb dan komt er een ander
_Anouck
Geplaatst: 11-04-16 22:50
Mijn fiets is ooit (ja je leest het goed) in de fik gestoken op het station. Ik kwam op het station, zocht mn knal blauwe fiets. Ik zag nog een klein stukje blauw, dacht eerst dat hij was overgespoten, maar toen ik dichterbij kwam zag ik dat het zadel en de achterkant helemaal verkoolt waren. Wie bedenkt zoiets?
CharlottevdH
Geplaatst: 11-04-16 22:53
He wat toevallig dat ik dit topic tegen kom. Vandaag is fiets nummer 4 van dit schooljaar gestolen! Muurvast gezet op Groningen station. Dik hangslot om mijn fiets en rek, hartstikke tussen de andere fietsen gewurmd. Maar iemand wilde mijn oude, lelijke weduwe zo graag hebben dat het slot met een hoop moeite door is geknipt en de fiets is meegenomen.
En weet je wat nou zo frustrerend is. Ik let er altijd zo goed op. Dubbele sloten, altijd ergens aan vast zetten, zet hem sinds mijn laatst gestolen fiets nooit meer op het station. (afgezien van vrijdag dan, ivm verjaardag) en verstop hem altijd achterhuis. Het kost mij een fortuin. Maar goed ik ben hartstikke afhankelijk van een fiets hier in de stad. Dus toch gelijk maar via marktplaats een nieuwe gescoord en deze krijgt de meest opvallende, knallen kleur die er in het assortiment is. (dat schijnt nog wel eens te helpen)
snuffie123
Geplaatst: 11-04-16 22:54
wat een gedoe bij ons thuis met die fietsen!
Vriertjes van 13 en 15 jaar die de afgelopen 5 jaar elk half jaar een nieuwe fiets moeten omdat de fietsen uit elkaar vallen, gestolen zijn, emz.
Ik heb op de middelbare school ook wel 5 fietsen gehad. Ze gingen altijd kapot omdat anderen de fietsen omgooiden, dingen sloopten of onderdelen stalen.
Nu gaat het wel aardig met mijn huidige fiets, al lag pas de ketting eraf toen ik stappen was. Ik heb toen per ongeluk zelf de mooie kettingkast eraf gesloopt (dronken ).
Dorus
Geplaatst: 11-04-16 22:57
Bij mij is ooit een fiets voor het studentenhuis weg gejat. Z'n opvolger kregen mooi roze kleurtje en is diverse malen mee verhuisd. Op een gegeven moment begon hij wat te rammelen en is er een nieuwe gekomen. Toen heb ik m'n roze fietsje op het station geparkeerd onder het motto "zo lang hij er staat kan ik hem mooi gebruiken". Het slot was duurder dan de fiets dus hij bleef braaf staan. Toen ik weer naar een studentenkamer ging is hij daar weer mee naartoe gegaan. Ondertussen werd dat ding aan alle kanten met tie-wraps bij elkaar gehouden. Ik heb hem uiteindelijk geschonken aan m'n huisgenoten toen ik daar weg ging. Dat slot ligt nog steeds in de garage.