Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
..
) toen over een 147, want die hebben wel een nieuwe grill en nu komt de twijfel van de 156 station er ook nog bij
.
Tazzey schreef:De Brera is heel gaaf. Ik heb er vaak in gereden maar zou hem toch niet willen ruilen tegen die van mij. Ik heb in vrijwel ieder model gereden, lang leve de zaak van paps
Toen heeft ze een Guilietta aangeschaft en daar is ze nog steeds heel blij mee!
Nicole21 schreef:Tazzey schreef:De Brera is heel gaaf. Ik heb er vaak in gereden maar zou hem toch niet willen ruilen tegen die van mij. Ik heb in vrijwel ieder model gereden, lang leve de zaak van paps
Dan weet je vast ook wel hoe het qua grootte van de verschillende modellen zit? Haha. M'n vriend wil sowieso gaan kijken naar meerdere auto's, maar is de 147 bijvoorbeeld qua zitruimte vergelijkbaar met een 156/159?
Mizora schreef:Hoewel het op zich waar is dat de 147 minder ruim is, vind ik de 156 achterin niet zo ruim. De kofferbakruimte kan ik niet inschatten (een gastank helpt namelijk niet). De 159 heb ik geen ervaring mee. Verhoudingsgewijs heeft de 147 flink meer ruimte dan de 156 in mijn ogen.
. Ben benieuwd waar hij uiteindelijk op uitkomt haha. Ja dat van 147 t.o.v. 156 dacht ik inderdaad ook al!
heeft al zoveel gekost dat ie beter kan blijven 

.. Ja klopt! M'n vriend is sowieso gek van Italiaanse auto's en wil mij wel een Punto op gas toestoppen
, maar hij zegt ook dat kan al bijna uit vanaf 12.000 km. per jaar (? Ik weet het niet zeker, maar het was echt verbazingwekkend weinig vond ik..)