Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
8nnemiek schreef:Joanieke schreef:Ja klopt.. Maar in verhouding vind ik de iPhone SE echt heel erg meevallen. Volgensmij is hij nu goedkoper dan toen de iPhone 5(s) uitkwam
Hij is inderdaad heel betaalbaar! De ideale opvolger voor mijn oude 4s.
De 5 (en de SE) gaat nog net, maar de 6 vind ik echt veel te groot
hesterve schreef:Hier een abbo van hollandse nieuwe en t is met nummer omzetten goed gegaan. Eigenlijk nooit problemen met ze gehad dus geen ervaring met hun klantenservice. Heb een sim only met een eigen iPhone 6 en ben naar hen overgestapt omdat je altijd t zelfde tarief betaald( zat bij telfort en daar een paar zeer hoge rekeningen gehad door buiten mn bundel te bellen. ) je kan zelf kiezen of je buiten je bundel wilt bellen of dat je je tegoed handmatig opwaardeert. Vind het( ondanks dat t een smak geld is om even in 1 x aan een telefoon uit te geven maar uiteindelijk betaal je t toch...) fijner om een toestel al betaald te hebben. Een x een ongelukje gehad met mn vorige iPhone ( in de wc laten vallen) dat viel gelukkig onder mn inboedel verzekering maar dan betaal je iig niet nog voor een telefoon die je niet meer gebruikt.

Dreamybol schreef:Nu alleen nog zien uit te zoeken of een sms naar een goed doel voor storting ook uit de bundel gaat, dan sms ik mijn restant namelijk liever op naar goede doelen dan dat het gewoon vervalt.