Tele 2 mobiel of Hollands nieuwe?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

J0anieke

Re: Tele 2 mobiel of Hollands nieuwe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 09:26

Ja klopt.. Maar in verhouding vind ik de iPhone SE echt heel erg meevallen. Volgensmij is hij nu goedkoper dan toen de iPhone 5(s) uitkwam :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 09:36

Ik lees even mee.. Zit nu bij Vodafone maar had bij Tele2 een hele mooie aanbieding gezien voor de S6 Edge voor maar 33 per maand. Bij Vodafone konden ze me dat niet bieden. Nu kan ik pas over een maand overstappen dus heb nog even de tijd om rond te kijken maar dat dataverbruik en belminuten zo snel weg zijn bij Tele2 baart me wel zorgen.. :=

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-16 11:02

Joanieke schreef:
Ja klopt.. Maar in verhouding vind ik de iPhone SE echt heel erg meevallen. Volgensmij is hij nu goedkoper dan toen de iPhone 5(s) uitkwam :)

Hij is inderdaad heel betaalbaar! De ideale opvolger voor mijn oude 4s.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 11:03

8nnemiek schreef:
Joanieke schreef:

Hij is inderdaad heel betaalbaar! De ideale opvolger voor mijn oude 4s.

Haha, ik heb de 4s weer in gebruik! Nu mijn 5s het helemaal niet heeft overleefd in de wc, en de 5 van mijn schoonmoeder die ik leende en vervolgens ook in de wc heb laten vallen, maar ook niet naar behoren doet...

Heel eerlijk, ik ben weer helemaal verliefd op mijn 4s, wat een heerlijke kleine telefoon <3

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 11:27

Hier een abbo van hollandse nieuwe en t is met nummer omzetten goed gegaan. Eigenlijk nooit problemen met ze gehad dus geen ervaring met hun klantenservice. Heb een sim only met een eigen iPhone 6 en ben naar hen overgestapt omdat je altijd t zelfde tarief betaald( zat bij telfort en daar een paar zeer hoge rekeningen gehad door buiten mn bundel te bellen. ) je kan zelf kiezen of je buiten je bundel wilt bellen of dat je je tegoed handmatig opwaardeert. Vind het( ondanks dat t een smak geld is om even in 1 x aan een telefoon uit te geven maar uiteindelijk betaal je t toch...) fijner om een toestel al betaald te hebben. Een x een ongelukje gehad met mn vorige iPhone ( in de wc laten vallen) dat viel gelukkig onder mn inboedel verzekering maar dan betaal je iig niet nog voor een telefoon die je niet meer gebruikt.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-16 11:49

Ik hou ook echt van kleine telefoons inderdaad :D De 5 (en de SE) gaat nog net, maar de 6 vind ik echt veel te groot :=
En inderdaad, uiteindelijk betaal je de telefoon toch wel, maar het is toch altijd even slikken als je zo'n bedrag in een keer uit moet geven :+
Ik denk dat ik over een paar dagen maar eens naar de apple store ga, eens kijken of ze er op voorraad hebben :D

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 11:56

hesterve schreef:
Hier een abbo van hollandse nieuwe en t is met nummer omzetten goed gegaan. Eigenlijk nooit problemen met ze gehad dus geen ervaring met hun klantenservice. Heb een sim only met een eigen iPhone 6 en ben naar hen overgestapt omdat je altijd t zelfde tarief betaald( zat bij telfort en daar een paar zeer hoge rekeningen gehad door buiten mn bundel te bellen. ) je kan zelf kiezen of je buiten je bundel wilt bellen of dat je je tegoed handmatig opwaardeert. Vind het( ondanks dat t een smak geld is om even in 1 x aan een telefoon uit te geven maar uiteindelijk betaal je t toch...) fijner om een toestel al betaald te hebben. Een x een ongelukje gehad met mn vorige iPhone ( in de wc laten vallen) dat viel gelukkig onder mn inboedel verzekering maar dan betaal je iig niet nog voor een telefoon die je niet meer gebruikt.

Dat heb ik nu dus wel helaas, stomme wc's.. Vandaar dat ik ook alleen nog maar telefoons los ga kopen :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 12:01

Ik ben overgestapt van Hollandsnieuwe naar Tele2. Vind alles bij Tele2 beter dan bij HN.. Ik weet niet hoe het nu is maar toen was HN alleen bereikbaar via email / socialmedia. Je kon ze niet bellen. Tele2 wel en ik heb nooit problemen gehad met de klantenservice. Ohja één keer een domme doos aan de telefoon gehad en toen opgehangen en opnieuw gebeld en toen kreeg ik een man die er wel verstand van had. :D

Bij mij vlogen juist bij HN de MB's erdoor omdat zij afronden naar boven (weet niet of dat nog zo is). Bellen weet ik niet zo goed want ik bel niet zoveel dus ben nog nooit door mijn minuten gegaan. Bedenk je overigens wel dat je bij Tele2 standaard 4G hebt en bij HN heb je dat niet. Nu weet ik niet of dat van toepassing is bij de telefoon die je kiest maar toch handig om even naar te kijken.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 12:06

Dreamybol schreef:
Nu alleen nog zien uit te zoeken of een sms naar een goed doel voor storting ook uit de bundel gaat, dan sms ik mijn restant namelijk liever op naar goede doelen dan dat het gewoon vervalt.

Dit heb ik een tijd gedaan. Gaat gewoon van je bundel af inderdaad. Ik ben er zelf mee opgehouden omdat al die doelen het een reden vonden om mij te gaan bellen (dat mogen ze namelijk 1 keer omdat jij zelf contact legt), en dat vond ik ten eerste heel irritant en ten tweede kost het aan loon van de medewerkers dus uiteindelijk meer dan ik doneer.

Als je elke maand aan hetzelfde doel doneert is het misschien al weer anders (dan zou je namelijk niet elke keer weer benaderd moeten worden.) Maar voor mij was de lol er toen een beetje af. Nu hoop ik nog op inspiratie voor iets beters.