Recreatiewoning als enig adres maar er niet permanent wonen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-16 22:29

Bronckhorst? O ja in Zelhem, en zo. Nee daar mag helemaal niets. -O- met als Ijsselstrand in Doesburg. Al zou ik daar niet eens een maand willen zitten maar dat ter zijde. Moet wel een plek zijn waar het fijn wonen is de tijd dat ik er ben. inDrenthe zit op,zich een optie maar dat is ook woonbestemming.

Zou fijn zijn als het gezien werd als recreatie dan ben je in aanschaf een stuk betaalbaarder uit.

Scheelt dat ik toch nog minstens 2,5 maand moet wachten voor ik iets kan maar zoek graag echt alle opties goed uit.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 22:46

Mijn recreatiewoning is permanent wonen toegestaan als één van de twee parken in héél Nederland, maar ik woon er niet _O-

Huisje komt binnenkort te koop. Prijs iets minder dan een ton, dichtbij duinen, zee en strand :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-16 22:49

Zijn er meer waar het toegestaan is trouwens. :j alleen lastig te vinden. Ga eens wat gemeentes nabellen zowiezo volgende week. Voor hetzelfde geld mag het wel gewoon omdat het geen permanent wonen is. :)

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 22:51

Ik heb 3 jaar in een recreatie woning gewoond. Een sta caravan. Het UWV weet dat en heeft dat ook goedgekeurd. Ik stond ingeschreven bij mijn moeder als inwonende en ontving daar mijn post ook. Heb ook tijdelijk een brief adres gehad en dat zou ik niet aanraden. Dat mag maar 3 maanden en er word melding gedaan bij belastingdienst en dergelijke dat je geen woon adres heb. Uiteindelijk zorg toeslag stopgezet en terug moeten betalen. Uiteindelijk wel kunnen regelen en heb het terug gekregen maar ik ben blij dat het nu zo geregeld is. Ondertussen woon ik nu 3 maanden in een normaal huurhuis en helemaal geen gezeur meer. Ik woonde op recreatie park omdat ik nog niet in aanmerking kwam voor huurwoning vanwege wacht lijst. Wilde wel graag op mezelf wonen dus op die manier opgelost.