Laksheid gemeente; boetes van een ander op de mat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 18:55

Brainless schreef:
@Rocamor
Hoe vervelend het ook is; officiële dingen (dus geen reclame) mag je niet weggooien, ook al is het niet voor jou bedoeld.
Dat is wettelijk gezien zelfs strafbaar.

Maar wanneer is iets officieel?
Ik woon sinds 12 mei in mijn huidige woning, vorige bewoners zijn naar Antwerpen vertrokke en reageren niet meer op mijn berichtjes dat er post voor ze ligt bij mij.
Ben van plan nog tot eind maart te wachten en dan de hele zooi weg te gooien, ligt me onwijs in de weg.

Annoya

Re: Laksheid gemeente; boetes van een ander op de mat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:25

Ik kreeg ook steeds post van mijn ex-man op mijn adres. Ik heb ook steeds alles Retour Afzender gestuurd. Maar zijn mobiele telefoon provider bleef maar betalingsherinneringen sturen naar mijn adres. Ik heb toen in een kwade bui 2 bakstenen in een doos ingepakt. De brief op de doos geplakt met Retour Afzender erop en heb het zo ingeleverd bij het postkantoor. Ik hoefde geen verzendkosten te betalen want ik heb gewoon gezegd dat het pakje verkeerd bezorgd was en of ze het wilde terug sturen aan de provider. Ik heb toen nooit meer post gehad van die provider.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:34

Wij hebben het ook gehad maar na een belletje was het zo geregeld.

Wat ik nog wel steeds raar vind is dat toen ik terug bij mijn vader ging wonen ik een hele lijst heb moeten invullen incl handtekening van mijn vader dat ik daar weer woonde. En mijn vriend zich zo ingeschreven heeft op mijn adres en ik daar nooit wat over gehoord heb.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:37

Zo'n onderzoek kan helaas soms maanden duren, erg vervelend voor de nieuwe bewoners.
Vergeet in ieder geval niet tijdig bezwaar te maken tegen de belastingaanslag, ander moet je sowieso betalen.