Brainless schreef:Ik heb even een vraagje... als je het etiket (aan de voorzijde) nat maakt; geeft het dan af?
Ik ben heel benieuwd wat dat betekend?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
malih schreef:Brainless schreef:Ik heb even een vraagje... als je het etiket (aan de voorzijde) nat maakt; geeft het dan af?
Ik ben heel benieuwd wat dat betekend?
Brainless schreef:Ik heb even een vraagje... als je het etiket (aan de voorzijde) nat maakt; geeft het dan af?
Ik heb een zeer klein vermoedde dat het etiket niet origineel is...
Op geen enkele Nobute merk fles ken ik dit.
Hier staat op dat het speciaal gebotteld is voor die website... en dat staat op geen enkele andere type fles die andere verkopen.
Ook het gedeelte (het vierkantje) waar de datum op geplakt is, is niet standaard.
TS ik ben ook heel benieuwd of de vlokken verdwijnen bij kamertemperatuur...
. De vlokken zitten er nog steeds in.. Ik vertrouw het al helemaal niet meer sinds ik niks kan vinden over de producent die op de fles staat aangegeven. Animal wealth company.. De fles zit nog in plastic, maar het is duidelijk te zien dat het normaal geprint papier is zonder coating laag. Het etiket is mat, gestreept qua kleur en al op meerdere plekken uitgelopen door vocht of doorgelopen inkt. Is denk ik ook wel een beetje te zien op de foto. Ik ga de fles ook niet uit het plastic halen want ik wil dit product gewoon terugsturen en mijn geld terug. Punt uit.
oomens schreef:Ilja_1997 schreef:Ik vrees ook dat ik er niet uit kan komen samen met haar. Kan ik hiermee nog naar de politie oid? Of heb ik echt geen schijn van kans?
Stap ermee naar de originele leverancier, waarschijnlijk zullen die maar wat graag stappen ondernemen tegen dit soort praktijken.

Ilja_1997 schreef:Karev, nee nog niet.. De no bute die ik bestelde zag er op de site weer heel anders uit. Een blauw etiket met daarop paard natuurlijk. Ze noemt ook twee verschillende producten dus geloof er geen snars van. Jammere is dat ik de officiële producent van NoBute niet kan vinden..
karev schreef:Niet geschoten altijd mus natuurlijk. Je kunt iig meldt dat je contact opneemt met de leverancier of dit het normale label is en het er zo hoort uit te zien
Ik kreeg vandaag ineens weet een App. .dat ik zo'n mooie fjord heb..
Volgens mij heb ik fb afgeschermd dus wellicht leest ze hier mee
*dan zwaai ik even*
Dan worden de etiketten misschien ook spontaan veranderd.