Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
amoj schreef:Holy, betaal ik dan zoveel?! Kun je voor dat geld echt dat krijgen in het gooi?
Ik woon voor 400 in een appartement, 1 slaapkamer, douche waar wc bij in zit, keuken en kamer in 1, met schuurtje en klein tuintje, excl gwl. En dat in een gehucht zonder enkele winkel....
Tinkerloos schreef:En als ik dan uiteindelijk een geschikt appartement gevonden heb en ik wil reageren,dan moet ik me abboneren voordat ik kan reageren.
(varieerd van 20 euro per maand tot 30 euro per half jaar).
Tinkerloos schreef:Ze zoekt een 2 slaapkamer appartement voor ongeveer 550 euro incl. gwl.
In het gooi.
Liefst Hilversum.
Tinkerloos schreef:Bedankt voor de tips allemaal.
MP kijk ik al elke dag op.
Als ze wel huursubsidie kunnen krijgen dan kan de grens wat hoger liggen.
Voor gwl zullen ze op een klein oppervlak denk ik ongeveer 80 euro kwijt zijn.
Als de huur 700 (exc.) is,en ze krijgen huursubsidie dan is het wel te doen.
Maar om daarvoor in aanmerking te komen moeten niet alleen de huurders maar ook het appartement aan allerlei eisen voldoen.
Met gedeelde badkamer en keuken krijg je al geen huursubsidie.
Je moet echt een zelfstandig onderkomen hebben.
(gedeelde entree mag dan weer wel geloof ik)
Tja,het is zoeken,daar ben ik wel achter inmiddels.
Weten jullie welke betaalde websites wel te vertrouwen zijn?
Vind het zo zonde om elke maand 20 euro te moeten betalen als ze toch nep zijn.
Maar als ze wel kunnen helpen is 20 euro weer niet duur,snap je?
Blue_flower schreef:Hier de huursubsidie spelregels mbt zelfstandige woonruimte:
[ [url=m/piot8p.png]Afbeelding[/url] ]
Lienek schreef:Blue_flower schreef:Hier de huursubsidie spelregels mbt zelfstandige woonruimte:
[ [url=m/piot8p.png]Afbeelding[/url] ]
Ik zie toevallig hier staan, gesplitste woning op 1 huisnummer... Is er hier iemand die dit heeft en mij er meer over kan vertellen?
Ik woon precies zo, 1 huis maar onderverdeeld in 2, wel elk een eigen voordeur en compleet van elkaar afgesloten. Maar dus 1 huisnummer.. Wij dachten altijd dat huurtoeslag niet mogelijk zou zijn maar als ik dit zo lees/zie staan ga ik heel erg twijfelen!