Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vjestagirl schreef:Ik vind het logisch dat de buurvrouw hiervan baalt. Waarschijnlijk heeft degene voor jou dit wel altijd toegelaten, waardoor zij altijd er gemakkelijk in en uit heeft gekund, en nooit onder de boom heeft hoeven staan. Nu kom jij en jij 'dwingt' haar niet alleen een slechtere plek op, maar ook nog eens om heel veel moeite te doen om te parkeren.
Ik zeg niet dat ze gelijk heeft, maar wel dat k t snap
Ayasha schreef:Maar als jij in het midden parkeert en er zijn geen lijntjes hoe weet jij dan zo zeker dat jij de overblijvende plekken nog groot genoeg laat voor de twee anderen? Wellicht parkeer je af en toe toch meer naar voor of achter waardoor het effectief moeilijk is om er nog netjes in te komen?

Szan schreef:Hier leg je uit waarom je in het midden parkeert. Maar eerlijk, als ik jouw auto zou zie staan zonder je uitleg erbij, zou ik het ook asociaal vinden. Misschien moet je het haar simpelweg even uitleggen?
Wij hebben een vergelijkbare situatie in de buurt, maar iedereen zet de auto altijd in een hoekje van de parkeerhaven. Dit omdat je nooit weten of de auto's die er verder willen parkeren maatje Volvo V70-slagschip of een Smart zijn.
Sleeper schreef:Als de buurvrouw het inderdaad moeilijk vind om te parkeren (zoals hier aangenomen word) dan kan de buurvrouw dit ook aangeven. Zo te lezen is ze mondig genoeg dus dan zou je ook mogen verwachten dat ze de werkelijke reden vertelt. (als je aanneemt dat dat dus de reden is)
xRaisin schreef:Ik kan me goed voorstellen dat je buren dat vervelend vinden. In feite maak je het parkeren voor hun wel lastiger.