Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Valentijn5 schreef:Ik wil ook verhuizen en dan hoop ik dat ik zoiets niet meer mee hoef te maken.
_suus19_ schreef:Valentijn5 schreef:Ik wil ook verhuizen en dan hoop ik dat ik zoiets niet meer mee hoef te maken.
Haha alsof je net een wereldramp of iets traumatisch mee hebt gemaakt. Hoop dat dit niet je enige reden is om te verhuizen?
Ik vind het echt een zwaar overdreven reactie. Zet even een raampje open aan de andere kant van het huis, geurkaarsje aan en je hebt nergens meer last van. Gewoon niet zo op letten dan valt het allemaal best mee. Door dit topic zal je er nog dagen mee bezig zijn in je hoofd.
Als het nou dagelijks zo is bij jou binnen ala, maar over buiten of 1 keertje rond je voordeur, ga je er toch geen energie aan verspillen om je er druk om te maken?!
moeten wij maar vlot mee ophouden
wij malle Nederlanders
) en in geval van ts: een joint.Valentijn5 schreef:Ik moet ook voorzichtig zijn want het is geen type om ruzie mee te hebben.
Zoe_97 schreef:niet verdraagzaamheid, maar de drugs is niet erg en je moet niet gek doen dat je de vreselijke geur van die rommel ruikt mentaliteit die ik heir wel lees.
Ik word kotsmisselijk van die geur bijvoorbeeld, ik moet dat dan maar accepteren zonder meer?
Zoe_97 schreef:Met open mond lees ik de reacties. Normaal dat het naar wiet ruikt? Als je die rommel gebruikt zou je gewoon horen te zorgen dat niemand er last van heeft.
Veel beter geregeld hier in Belgie met het verbod op drugs... Sta versteld van jullie mentaliteit.
TS inderdaad erg vervelend. Ik zou ook eerst met die jongen praten. Dan wijkagent, maar aangezien in Nederland drugs toegestaan is vrees ik ervoor dat die iets zouden doen.

Zoe_97 schreef:de bus is openbaar, ze ruikt het tot in haar eigen huis!
Als mijn paardenkleren tot bij de buren geroken worden gaan die ook niet hapy zijn hoor.

Zoe_97 schreef:Met open mond lees ik de reacties. Normaal dat het naar wiet ruikt? Als je die rommel gebruikt zou je gewoon horen te zorgen dat niemand er last van heeft.
Veel beter geregeld hier in Belgie met het verbod op drugs... Sta versteld van jullie mentaliteit.
TS inderdaad erg vervelend. Ik zou ook eerst met die jongen praten. Dan wijkagent, maar aangezien in Nederland drugs toegestaan is vrees ik ervoor dat die iets zouden doen.
'onze mentaliteit'? Je afentoe eens aanpassen aan een ander bedoel je? Als iemand een joint rookt in zijn eigen huis heb jij daar geen reet over te zeggen. Als je de geur vies vind of er misselijk van word doe je het raam dicht, steekt een geurkaars aan of gaat naar buurman en vraag of 'ie alsjeblieft ergens anders wil gaan blowen. Meer kan je echt niet doen. Zolang er geen plantage in het huis is zal de wijkagent er ook niks aan doen.