Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Horsa schreef:De toorts erin. Afzwepen is nog te goed voor ze. Een lange rij van galgen voor de deur en , ...
Haha,neem een voorbeeld aan de paarden, die zijn meteen weer vredig zodra ze eten enzo.
Je kunt je post ook laten bezorgen bij een dpd parcelshop, waarschijnlijk bij een winkel bij je in de buurt. Hoef je niet voor niets te wachten.
Daantjuh88 schreef:Komt mij bekend voor! Ik probeer altijd te voorkomen dat iets geleverd word door dpd. Het beroerde hier is dat ik speciaal de hond opsluit, omdat ze anders het erf helemaal niet opkomen! 3x over dat ik thuis was en er op internet staat, bezorging mislukt bewoner niet thuis. Geen briefjes, nada noppes. 2x klacht ingediend, maar geen reactie! Flut bedrijf
_San87_ schreef:Bezorgtijden van 09:00 tot 21:00 uur zijn dan ook niet erg realistisch.

Cayenne schreef:_San87_ schreef:Bezorgtijden van 09:00 tot 21:00 uur zijn dan ook niet erg realistisch.
Wij hadden laatst de PostNL pakketbezorger om 22:20 uur aan de deur
Maar ach, het zal wel een drukke tijd zijn. Gelukkig lag ik nog niet op bed, maar leuk is anders.
TS, wat een drama maak je er van zeg. Om nou een heel bedrijf af te branden
Sterkte voor de toekomst. Steeds meer bedrijven kiezen namelijk voor DPD
Cayenne schreef:_San87_ schreef:Bezorgtijden van 09:00 tot 21:00 uur zijn dan ook niet erg realistisch.
Wij hadden laatst de PostNL pakketbezorger om 22:20 uur aan de deur
Maar ach, het zal wel een drukke tijd zijn. Gelukkig lag ik nog niet op bed, maar leuk is anders.
TS, wat een drama maak je er van zeg. Om nou een heel bedrijf af te branden
Sterkte voor de toekomst. Steeds meer bedrijven kiezen namelijk voor DPD
.
.
...
:-P... maximuss schreef:Goh, tenzij Ts bij mij in de buurt woont en we dezelfde DPD bezorger hebben, zitten er echt wel meer rotte appels in de DPD ton...
Hier was het eens een huis te ver afgeleverd: er had een vrouw de deur open gedaan en afgetekend dixit DPD chauffeur maar laat dat huis nu toevallig ook onze eigendom zijn en onbewoond zijn... Het was nogal een dreun toen hij door de mand viel:-P...
funnyhorses schreef:PostNL is hier echt super!!!![]()
Die jongens rennen zich de benen onder de kont uit om alles op tijd te brengen en als het tijdstip niet behaald word passen ze dat online meteen aan.![]()
Dat is nou super en daar heb ik respect voor en als het dan inderdaad een keer in de soep loopt ben ik de laatste die boos zal worden.

Tobbes schreef:Heb juist hele goede ervaringen met DPD. Het fijne van hun vindt ik dat juist van te voren aan kunt geven hoe en wanneer je wilt ontvangen. Is vooral PostNL die er lastig kan zijn doordat die niet snappen dat ik overdag werk.
Dat doe ik altijd, is altijd iemand aanwezig