DPD het schandaligste bedrijf ooit!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 16:24

Ik begrijp ts wel.
Bij ons krijgen we ook vrolijk te horen dat we niet thuis zijn en leveren bij de buren af. Zonder bericht achter te katen. Stoppen het in de grote brievenbus aan de weg of nemen het weer mee.
Want ja 60 meter de oprit oprijden kost echt teveel moeite.

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 16:25

Komt mij bekend voor! Ik probeer altijd te voorkomen dat iets geleverd word door dpd. Het beroerde hier is dat ik speciaal de hond opsluit, omdat ze anders het erf helemaal niet opkomen! 3x over dat ik thuis was en er op internet staat, bezorging mislukt bewoner niet thuis. Geen briefjes, nada noppes. 2x klacht ingediend, maar geen reactie! Flut bedrijf

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 16:35

Horsa schreef:
De toorts erin. Afzwepen is nog te goed voor ze. Een lange rij van galgen voor de deur en , ...

Haha, :+ neem een voorbeeld aan de paarden, die zijn meteen weer vredig zodra ze eten enzo.

Je kunt je post ook laten bezorgen bij een dpd parcelshop, waarschijnlijk bij een winkel bij je in de buurt. Hoef je niet voor niets te wachten.

_O- :') _O-

Nee ik bestel gewoon niks meer wat door DPD gebracht word. :)*

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 16:40

Daantjuh88 schreef:
Komt mij bekend voor! Ik probeer altijd te voorkomen dat iets geleverd word door dpd. Het beroerde hier is dat ik speciaal de hond opsluit, omdat ze anders het erf helemaal niet opkomen! 3x over dat ik thuis was en er op internet staat, bezorging mislukt bewoner niet thuis. Geen briefjes, nada noppes. 2x klacht ingediend, maar geen reactie! Flut bedrijf

Triest zo gaat het hier dus ook! -O-

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 16:45

Hier het antwoord van DPD op mijn klacht:

Hallo,

Bedankt voor de terugkoppeling.

Het pakket is zoals ik kan zien ook maar 1 x met de chauffeur mee geweest.
Wel heeft hij i.p.v. niet aanwezig, gesloten aangegeven.
(dit gebeurd alleen bij afleveradressen van bedrijven)

Ik zal uw klacht doorsturen naar onze transport zodat de chauffeur hier op aangesproeken wordt.
Ik ben in ieder geval blij te horen dat u het pakket toch in ontvangst genomen heeft.

Vriendelijke groeten,

Terwijl hij zelf zegt dat hij 2x aan de deur is geweest en niemand zogenaamd thuis was!!!
Serieus die liegt echt alles bijelkaar.
Dit was gewoon de beruchte druppel, het is nu zo vaak gebeurd dat ik mijn neus ervan vol heb.
Ik gun niemand zijn ontslag maar deze jandoedel mag van mij vertrekken bij DPD. ~~}>

Het gaat nml niet om een paar sokken in het pakket,de spullen zijn voor ons erg belangrijk en dan met name voor onze dieren.

Anoniem

Re: DPD het schandaligste bedrijf ooit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 16:49

Dan heb je in dit geval toch 1 stomme bezorger en is DPD toch niet het meest schandalige bedrijf ooit?
:roll:

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 16:56

Anoniem schreef:
Dan heb je in dit geval toch 1 stomme bezorger en is DPD toch niet het meest schandalige bedrijf ooit?
:roll:

Dat is dan het risico van een bedrijf toch? Als je rotte appels aanneemt gaat je bedrijfsnaam eronder lijden.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 17:04

_San87_ schreef:
Bezorgtijden van 09:00 tot 21:00 uur zijn dan ook niet erg realistisch.

Wij hadden laatst de PostNL pakketbezorger om 22:20 uur aan de deur :7
Maar ach, het zal wel een drukke tijd zijn. Gelukkig lag ik nog niet op bed, maar leuk is anders.

TS, wat een drama maak je er van zeg. Om nou een heel bedrijf af te branden :=
Sterkte voor de toekomst. Steeds meer bedrijven kiezen namelijk voor DPD :+

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 17:10

Cayenne schreef:
_San87_ schreef:

Maar ach, het zal wel een drukke tijd zijn. Gelukkig lag ik nog niet op bed, maar leuk is anders.

NEEEEEEEEE waarom zeg je dat nou? :wow: :oo |( :+

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 17:14

Cayenne schreef:
_San87_ schreef:

Wauw _O-.

Ik heb zelf eigenlijk ook alleen maar goede ervaringen met DPD/DHL :).

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 17:15

Goh, tenzij Ts bij mij in de buurt woont en we dezelfde DPD bezorger hebben, zitten er echt wel meer rotte appels in de DPD ton ;-)...
Hier was het eens een huis te ver afgeleverd: er had een vrouw de deur open gedaan en afgetekend dixit DPD chauffeur maar laat dat huis nu toevallig ook onze eigendom zijn en onbewoond zijn... Het was nogal een dreun toen hij door de mand viel ;-) :-P...

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 17:17

maximuss schreef:
Goh, tenzij Ts bij mij in de buurt woont en we dezelfde DPD bezorger hebben, zitten er echt wel meer rotte appels in de DPD ton ;-)...
Hier was het eens een huis te ver afgeleverd: er had een vrouw de deur open gedaan en afgetekend dixit DPD chauffeur maar laat dat huis nu toevallig ook onze eigendom zijn en onbewoond zijn... Het was nogal een dreun toen hij door de mand viel ;-) :-P...

Ik weet wel zeker dat DPD vol met rotte appels zit......helaas.
Ik snap dat niet waarom ze zo te werk gaan? Dat kunnen ze zich toch zelf ook bedenken dat er dan klachten gaan komen?
Teken dat DPD er zelf om doet lachen waarschijnlijk anders zouden ze wel de laan uit gestuurd worden.......toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 17:17

Heb juist hele goede ervaringen met DPD. Het fijne van hun vindt ik dat juist van te voren aan kunt geven hoe en wanneer je wilt ontvangen. Is vooral PostNL die er lastig kan zijn doordat die niet snappen dat ik overdag werk.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 17:23

Ik heb er ook geen moeite mee om me aan hun levertijden aan te passen,het zij zo.
Wat ik niet normaal vind is dat ze gewoon helemaal niet komen opdagen op de dagen en tijden die ze aangeven en dan ook nog liegen.

PostNL is hier echt super!!! +:)+
Die jongens rennen zich de benen onder de kont uit om alles op tijd te brengen en als het tijdstip niet behaald word passen ze dat online meteen aan. +:)+
Dat is nou super en daar heb ik respect voor en als het dan inderdaad een keer in de soep loopt ben ik de laatste die boos zal worden.
Bij DPD is het nog NOOIT normaal verlopen helaas. :(

LadyUrsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 17:24

Balen dat je zo'n chauffeur hebt getroffen. Hier geen klachten over DPD. Nette en beleefde jongens. Hoop dat die van jou niet wordt overgeplaast ;-) .

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 17:29

Hier ook veel negatieve ervaringen met de DPD. Nu is het ook wel een enorme pokke-baan waar ze onder enorme tijdsdruk werken. Maar dan nog kun je je 's ochtends wel fatsoenlijk aankleden. Heb er meerdere gezien met van die broeken op half 7. Misschien ben ik ouderwets, maar als je " het gezicht" van een bedrijf bent, dan kleed je je fatsoenlijk aan lijkt mij. Verder hebben wij op werk altijd heel veel klachten gehad over breuk, omdat de chauffeurs blijkbaar niet zo heel voorzichtig met de spullen omgaan. En zo kwetsbaar zijn de spullen nou ook weer niet die wij verzenden. 1 chauffeur heeft het zelfs zo bont gemaakt dat hij een paar volle dozen met daarin gevulde curverboxen over een hek heeft gedonderd. Die dozen hebben daar 1,5 dag in de regen gelegen. Belachelijkste was nog dat er op de bon stond: let op, ander afleveradres. Maar dat had meneer niet gezien en heeft ze dus op de verkeerde locatie zo het hek over gemieterd. Er zullen vast hele fijne mensen werken, maar er lopen er helaas een heleboel die er voor zorgen dat de naam DPD steeds meer besmeurd raakt.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 17:48

funnyhorses schreef:
PostNL is hier echt super!!! +:)+
Die jongens rennen zich de benen onder de kont uit om alles op tijd te brengen en als het tijdstip niet behaald word passen ze dat online meteen aan. +:)+
Dat is nou super en daar heb ik respect voor en als het dan inderdaad een keer in de soep loopt ben ik de laatste die boos zal worden.

Nou dat is hier helaas een stukje anders... :+
Ik heb zelf geen slechte ervaringen met PostNL, maar je hoort hier zó vaak dat bijvoorbeeld mobieltjes uit de doos worden gehaald en dat er dan een steen (met ongeveer het zelfde bericht) voor in de plaats wordt gestopt. Heel vreemd, maar is iets wat hier in de omgeving echt vaak gebeurt. Een jongen waarbij ik in de klas zit, heeft me verteld dat dit inderdaad gebeurt. Mobieltjes verkopen ze dan gewoon door, en PostNL zal wel weer voor de "verdwenen" mobieltjes en kosten mogen opdraaien. Lekker makkelijk geld verdienen zo :+
banketstaaf dat dit gebeurt, maar dat maakt het zeker niet het schandaligste bedrijf ooit.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 17:55

Met postNl voorheen ook klachten.
Nu zit er op onze route een fatsoenlijke vent en nu dus wel tevreden.

ZE kunnen bij een post bedrijf dus wel bezuiniging op goede krachten. Maar dan kom je dus topics als dit tegen.

willemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 18:00

Ik heb ook alleen maar hele slechte ervaringen met DPD.
Bezorgen nooit op de aangegeven data of tijden. Spullen regelmatig beschadigt. Onbeschofte chauffeurs.
Ook al meermalen meegemaakt dat is in onze bijgebouwen hadden lopen neuzen. Lagen de pakketjes bv ineens in een wasmand achter in de achterste schuur.. waarbij ze al diverse afdakjes voorbij waren. En door een goed vergrendeld hek waren gegaan waar met koeienletters op staat verboden toegang.
Klachten word niks mee gedaan.
Laatst bijgewerkt door willemieke op 30-12-15 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 18:01

Hier ook problemen gehad met een bezorger van de DPD. Wat je het beste kunt doen is bellen met het afhaaldepot. Zo heb je snel een manager aan de lijn die de bezorgers aanstuurt en dus direct kan handelen. Onze bezorger moest toen bellen dat hij voor de deur stond en heeft persoonlijk excuses moeten maken.

willemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 18:04

Ik had zelfs een keer twee zware pakketten besteld. Ik zie hem aankomen dus pak alvast een kruiwagen. Terwijl ik het hek aan het openmaken ben kiept hij de pakketten op de grond recht achter de bus want hij vond ze te zwaar. En daar kon ik het mee doen. Ajuu en de mazzel..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 18:38

Tobbes schreef:
Heb juist hele goede ervaringen met DPD. Het fijne van hun vindt ik dat juist van te voren aan kunt geven hoe en wanneer je wilt ontvangen. Is vooral PostNL die er lastig kan zijn doordat die niet snappen dat ik overdag werk.

Dan laat je je pakket toch afleveren op je werk :? Dat doe ik altijd, is altijd iemand aanwezig :+

Ik heb geen ervaringen met Dpd, bij mij komt alles via PostNL en onze bezorger is een prima gozer.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 18:43

Dpd hier ook alleen maar ellende, liegende bezorgers die maar wat doen enz. Zelf adressen verzinnen waardoor een pakket voor ex opeens hier werd afgeleverd in een compleet andere woonplaats. Zelf tekenen voor ontvangst waar legitimatie voor nodig is en hem dan zonder bericht op een ander adres afleveren. Ergste is een buur die net heeft kunnen voorkomen dat een pakje een eind weg bij een psychisch gestoorde afgeleverd werd terwijl er weer getekend moest worden met legitimatie. Een paardagen later staat de eikel op de stoep of ik even wilde tekenen achteraf. Bezorgers spreken niet eens nedrlands maar gebrekkig duits

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 18:56

Nou de ervaringen hier liegen er niet om ik lees meer slechte dan goeie ervaringen helaas.
Net weer mail gehad dat ze die chauffeur niet meer laten bezorgen hier.
Maar ik ben klaar met DPD hoef ze niet meer aan de deur.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 19:01

dat je meer slechte reacties lees is normaal hoor. Mensen met geen uitzonderlijke ervaringen reageren daar gewoon niet op. Van elk bedrij kun je slechte reacties lezen....