Problemen met Telfort, kan ik nog opzeggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-15 23:40

Choiix schreef:
Nee je hebt geen retour recht.

Overigens had je gewoon last van de ITV storing. Doordat je modem nog aan het "wennen" is aan de lijn moest ie nieuwe software krijgen en met de nieuwe software was er een storing met tv kijken. Die is overigens nu opgelost als t goed is. Grappig overigens: de storing zat in de koppeling naar KPN platform toe.

Je hebt toch een bedenktijd van 2 weken? Ik ben niet tevreden met het product

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:42

purny schreef:
Kga maandag wel bellen met de mededeling dat ze het op kunnen komen halen. Nooit problemen met KPN gehad. Ga wel weer terug naar KPN. Ben d'r op deze manier klaar mee

Eerlijk gezegd een beetje egoïstisch, je hebt de boel zelf aangesloten, zit er net twee dagen op, geeft telfort niet de kans om het op te lossen en dan denk je ook nog dat je zomaar weer weg kunt?

Als je al wel kunt bij telfort duurt het alsnog een week voordat je überhaupt wat hebt. Ik ben dik tevreden over telfort en als je zelf gaat lopen klooien met aansluiten moet je niet zeuren dat het niet werkt als je er geen verstand van hebt :)

Air

Re: Problemen met Telfort, kan ik nog opzeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:44

Die bedenktijd gaat in op het moment dat je de bestelling plaatst.

Een storing kan bij iedere provider voorkomen, wat geeft je tv nu aan?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-15 23:50

Air schreef:
Die bedenktijd gaat in op het moment dat je de bestelling plaatst.

Een storing kan bij iedere provider voorkomen, wat geeft je tv nu aan?

Kan geen verbinding maken met netwerk.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-15 23:52

Koekeroekus schreef:
purny schreef:
Kga maandag wel bellen met de mededeling dat ze het op kunnen komen halen. Nooit problemen met KPN gehad. Ga wel weer terug naar KPN. Ben d'r op deze manier klaar mee

Eerlijk gezegd een beetje egoïstisch, je hebt de boel zelf aangesloten, zit er net twee dagen op, geeft telfort niet de kans om het op te lossen en dan denk je ook nog dat je zomaar weer weg kunt?

Als je al wel kunt bij telfort duurt het alsnog een week voordat je überhaupt wat hebt. Ik ben dik tevreden over telfort en als je zelf gaat lopen klooien met aansluiten moet je niet zeuren dat het niet werkt als je er geen verstand van hebt :)

Omdat het een doe het zelf pakket was. Daarom ben ik zo egoïstisch geweest om het alleen aan te sluiten. Ik heb de gebruiksaanwijzing gevolgd.
Veel mensen hebben problemen met KPN en ik had dat niet. Dus dat jij geen problemen hebt wil niet zeggen dat ik dat ook niet kan hebben

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:53

Aangezien niemand het probleem heeft ligt het toch aan jou hoor. Wat heb jij een kort lontje :p je loopt zelf eraan te prutsen en zonder even info te vragen loop je het bedrijf zwart te maken en ga je roepen dat zij hun werk niet doen terwijl jij waarschijnlijk wat fout gedaan hebt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-15 23:54

Zoe_97 schreef:
Aangezien niemand het probleem heeft ligt het toch aan jou hoor. Wat heb jij een kort lontje :p je loopt zelf eraan te prutsen en zonder even info te vragen loop je het bedrijf zwart te maken en ga je roepen dat zij hun werk niet doen terwijl jij waarschijnlijk wat fout gedaan hebt.

Ik zou zeggen pak hun Facebook pagina er maar eens bij

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:54

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:54

purny schreef:
Zoe_97 schreef:

Ik zou zeggen pak hun Facebook pagina er maar eens bij

Dat kon je ervoor toch ook zien? :p nu geef je hen nieteens de kans wat op te lossen terwijl je niet weet of het bij hun of bij jou ligt.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:56

purny schreef:
Choiix schreef:
Nee je hebt geen retour recht.

Overigens had je gewoon last van de ITV storing. Doordat je modem nog aan het "wennen" is aan de lijn moest ie nieuwe software krijgen en met de nieuwe software was er een storing met tv kijken. Die is overigens nu opgelost als t goed is. Grappig overigens: de storing zat in de koppeling naar KPN platform toe.

Je hebt toch een bedenktijd van 2 weken? Ik ben niet tevreden met het product

Vanaf het moment dat je je bestelling plaatst. Niet het moment dat er technisch geleverd is.

Ik raad je aan de experiabox naar fabrieksinstellingen te resetten en de software opnieuw te installeren op de ITV ontvanger. 99 procent kans dat t opgelost is.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 00:00

purny schreef:
Omdat het een doe het zelf pakket was. Daarom ben ik zo egoïstisch geweest om het alleen aan te sluiten. Ik heb de gebruiksaanwijzing gevolgd.
Veel mensen hebben problemen met KPN en ik had dat niet. Dus dat jij geen problemen hebt wil niet zeggen dat ik dat ook niet kan hebben

Tja wel gek dan dat je al vanaf het begin problemen hebt. Aan wie zou dat toch liggen? Meeste mensen bij wie het niet werkt doen toch echt zelf wat verkeerd en sporadisch het bedrijf. Geef ze dan op het minst een kans om jouw op je fouten te wijzen of misschien hun eigen fout op te lossen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-15 00:06

Nou ik vind het gewoon vaag. Ik was zo trots op mezelf dat ik het helemaal alleen heb kunnen aansluiten. Vandaag ook ondanks een gezellige dag toch een rotmoment gehad. Vandaar dat ik gewoon een beetje kortaf ben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 00:24

Het is absoluut niet erg dat het toch niet helemaal goed gegaan is met aansluiten. Ik vind het juist goed dat je dat probeert!
Misschien toch nog even alles los halen, resetten en stap voor stap opnieuw doen?
Als dat niet helpt, klantenservice bellen. Misschien lukt het dan telefonisch of sturen ze iemand langs om het voor je te doen.
Ik ben er niet eens aan begonnen om het zelf te doen. Ik heb daar geen geduld voor.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 10:45

purny schreef:

Mijn hemel TS.
Bel ze gewoon op met de vraag waar het probleem ligt en of ze het kunnen oplossen. Maak er niet zo'n drama van zeg.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 10:47

Misschien is het iets heel eenvoudigs en hebben zij het in een poep en een scheet voor elkaar.
Niet gelijk zo fel op Telfort, als je niet weet wat het probleem is kan je moeilijk zeggen dat ze slecht zijn

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 11:02

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 22-11-22 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 11:10

Ik heb zelf ook telfort en heb tijdens het installeren een medewerker aan de lijn gehad om te zorgen dat het ging zoals het hoort. Zij kunnen hier op afstand gewoon bij helpen.

Heb nu bijna 3 jaar telfort en echt nog nooit problemen gehad.

Lijkt mij dat er bij de installatie iets verkeerd is gegaan.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 11:14

Hier was installatie ook een probleem. Voorheen kpn en nu telfort. Monteur van telfort kon ons niet helpen omdat er geen signaal was dus monteur van kpn kwam langs. Blijkbaar kan het zo zijn dat telfort via een andere 'lijn' internet levert. Monteur heeft het netjes omgezet. Helaas wel 3 dagen zonder internet en tv gezeten.

vind het wel bijzonder dat je gelijk zo ontevreden bent. Laat een monteur komen, is gratis, en waarschijnlijk is het snel geregeld.

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 11:21

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 02-03-24 09:14, in het totaal 2 keer bewerkt

Steff__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 11:22

Nou hier nooit problemen met telfort, en telfort gaat via het netwerk van kpn dus als er problemen zouden zijn bij telfort heeft kpn ze ook en omgekeerd ook! Geef ze toch ern kans om het op te lossen ts want dat zullen ze gewoon kunnen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 11:25

Mijn ervaring is dat als er iets loos is Telfort dit, of anders mama KPN, netjes oplost en vaak ook nog eens financieel compenseert. Dus morgen gewoon bellen of anders je probleem op het forum neerzetten.
Wordt nl door veel mensen met heel veel brede kennis gelezen en beantwoord.
Mocht je het probleem zelf veroorzaakt hebben wees dan zo eerlijk om dat ook te melden.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 11:30

Dit klinkt bijna alsof er met de installatie iets fout is gegaan. Dat kan op meerdere punten zitten; iets wat jij daadwerkelijk niet helemaal goed hebt gedaan, tot iets op de lijn of iets tussen de lijn.

Geeft niets, dat is meestal vrij snel opgelost door de helpdesk. Neem eerst eens contact met hen op (kan ook via Facebook, kost het je niets en mocht het te moeilijk zijn bellen ze terug) en kijk of ze je er doorheen kunnen praten. Lukt het niet, vraag dan om een monteur.

Het systeem en de middelen van Telfort zijn gelijk aan die van KPN (en xs4all), dus als KPN ooit heeft gewerkt, dan moet Telfort het ook gewoon doen.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 11:31

Ehm, waarom hier 'n topic openen als je Telfort gewoon kunt bellen? :D

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 11:37

Gewoon bellen, niet zo moeilijk doen.
Hier overkwam hetzelfde met KPN, was toch echt mijn schuld maar ik kreeg gratis een monteur die het om 5 uur 24 december (2 jaar geleden) kwam fixen. Met 100 excusses van mij die niet aangenomen werden want het kon gebeuren.
Ik snap dat je baalt, maar dit is ook wel een beetje drama maken hoor.

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 11:39

Omdat ze overduidelijk gewoon wat te zeiken wil hebben. Want echt in actie komen doet ze niet.

TS als het kan moet je maar snel weg bij Telfort. Die zitten vast zit te wachten op een zeikklant met een kort lontje die gelijk slechte reclame op het net zet.