Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sunrise19 schreef:En natuurlijk ook al 3 mensen op facebook met bijbehorende vrienden die tekeer gaanHeb aangeboden om wat brood of iets anders te brengen als ze er zo om verlegen zat. Maar het was niet voor eten want ze wou shoppen en dat kon nu niet
blackflicka schreef:Was bij dubbeltje op zijn kant mensen waren iets van rond de 30 jaar oud,meisje was hoog zwanger van 2de kindje,en had al 5 woning ontruimingen gehad,vriend lief had er geen erg in dat hij moest gaan werken om de vaste lasten te betalen.
Die dacht dat het zover maar ging.
chanicha schreef:Ik vind sommige reacties wel erg kortzichtig.
Er zijn ook gewoon mensen die door wat dan ook zonder werk zijn gekomen en een huis en gezin hebben. Die kijken nl wel uit naar de toeslagen. Heel fijn voor de mensen die het niet nodig hebben natuurlijk maar kijk eens verder dan je neus lang is. Natuurlijk heb je ze ook zoals boven geschreven en ik snap niet dat die nog op tv komen ook.
blackflicka schreef:En ook het leven is duur,maar er zijn helaas ook mensen die schulden moeten afwerken.
Weet niet of jullie ggn kennen,hellen honden jawel deurwaarders hebben al heel wat zelfmoorden op hun geweten,omdat het altijd uur en op tijd bij die lui binnen moet zijn.
Grootste deurwaarders kantoor van Nl met 1 miljoen dossiers.
Maar wel zeggen na een zelfmoord,deurwaarder is toch zon mooi vak,als ik die baan had zou ik spontaan mezelf afmaken,mensen bestelen van hun laatste beetjes.
Mioux schreef:ik krijg geen toeslagen van de belasting, want ik woon bij mijn moeder in en die verdient te veel. Maar het is wel eens vaker gebeurd kan ik me herinneren, gelukkig heb ik altijd reserve achter de hand indien nodig.
blackflicka schreef:En ook het leven is duur,maar er zijn helaas ook mensen die schulden moeten afwerken.
Weet niet of jullie ggn kennen,hellen honden jawel deurwaarders hebben al heel wat zelfmoorden op hun geweten,omdat het altijd uur en op tijd bij die lui binnen moet zijn.
Grootste deurwaarders kantoor van Nl met 1 miljoen dossiers.
Maar wel zeggen na een zelfmoord,deurwaarder is toch zon mooi vak,als ik die baan had zou ik spontaan mezelf afmaken,mensen bestelen van hun laatste beetjes.
Mioux schreef:Ik niet, mijn moeder heeft een te hoog vermogen berekent samen met mij, en daarom krijg ik niks =]