Hoe komt dpd aan een adres?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 14:18

Xanthippe schreef:
Zoe_97 schreef:
sorry, maar dat is gewoon onzin. Het bedrijf mot zorgen dat zijn werknemers correct werken. hier in belgië is dat veel beter geregeld.

Serieus? :+

Ik heb toch ook al meegemaakt dat koeriers tot vanachter op de oprit komen en dan het pakket ergens verstoppen en dan als mededeling vermelden dat het "goed ontvangen" is. Heb nog weken achter die gsm kunnen zoeken die ergens in een bak buiten lag.

Of dat pakketten gewoon over de poort worden gegooid, al chance dat daar toen niets breekbaar in zat, maar dat kunnen zij toch niet weten? {:)-:(

de bezorgers zijn hier gewoon per uur betaald, dat ze dan nog pakketen gaan wegsmjten etc dat is gewoon onwil en mag sterk afgestraft worden

funnyhorses

Re: Hoe komt dpd aan een adres?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 14:26

Net mijn pakket ontvangen en de bezorger verteld hoe ik erover denk. (ja op normale toon natuurlijk)
Hij was niet degene die vrijdag deed bezorgen zei hij.
Hoe dan ook ik heb duidelijk laten merken dat ik dat liegen niet kan waarderen,schrijf dan eerlijk "had geen zin om te komen".

De pakketten van tnt daarentegen komen altijd super keurig aan en op tijd! Die jongen doet zijn stinkende best en is altijd beleefd en zwaaid ook als je hem onderweg tegen komt.
Die krijgt van mij 'een gevulde koek' want die verdient het ook in mijn ogen.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 14:27

funnyhorses schreef:
Net mijn pakket ontvangen

*\o/* *\o/* *\o/*

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 14:40

DPD, pfff kan er een boek over schrijven. Al moet ik zeggen dat degene die hier nu komt echt wel zijn best doet.

Maar eerder op mijn werk, want een drama die man die daar kwam.
Altijd op het onbeschofte af.
Een keer kwam mijn werkgever achter en zaten de schuttingen onder de yoghurt (bij een bouwmarkt, dus zijn voor de verkoop). Hij had echt zoiets van, hoe kan dat.
Beveiligingscamera nagekeken. Hierop was te zien dat hij het gewoon rijdende weg uit z'n bus smeet.
Klacht ingediend bij DPD. Nou ze zouden het met hem opnemen. Maar hoorde niks dus werkgever opnieuw gebeld.
Nou die dame was niet veel beter, mijn werkgever was een grote leugenaar en waar hij het lef vandaan haalde om hem ervan te beschuldigen.
Tone een aangetekende broef verzonden met de camera beelden op een dvd erbij. Plus de naam van betreffende dame van de klantenservice met het verhaal erbij.

Nooit meer wat van gehoord. Alleen de man die altijd onze route reed nooit meer gezien. Hadden opeens een andere. Maar daar geen verkeerd woord over.

Maar DHL en post.nl, zijn ook drama.

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 14:42

Ik mag mij dan echt gelukkig prijzen met de bezorgers van zowel DPD als de andere bezorgdiensten, altijd keurig netjes.
De man van de Postnl komt zelfs later terug als ik er nog niet ben (ik heb een winkel met afwijkende openingstijden) en de man van de DPD weet inmiddels ook wanneer ik er wel en niet ben, hij houdt er ook absoluut rekening mee.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 14:51

Zoe_97 schreef:
sorry, maar dat is gewoon onzin. Het bedrijf mot zorgen dat zijn werknemers correct werken. hier in belgië is dat veel beter geregeld.

Je maakt zeker een grapje?? :+
Hier wordt de bezorging gedaan door DPD-België.... Nou, zelden zulke horken aan de deur gehad. De meesten spreken niet eens Nederlands (of vertikken het gewoon) en in het Frans/Engels is er ook nauwelijks een woord uit te krijgen. Verder is een normale begroeting blijkbaar iets heel vreemds, want in ruim 8 jaar tijd maar eentje gehad die gewoon "goedemiddag" kon zeggen.

Daarnaast hanteren ze in België ook nog eens een set eigenbedachte regels, die verder gaan dan de regels van het hoofdkantoor en gewoon finaal de Nederlandse privacy-wetgeving schenden. En als je dan niet bereidt bent om op hun voorwaarden te ontvangen, worden sommige lichtelijk agressief. Ik heb zelf al blauwe plekken opgelopen omdat ze met geweld het pakket ineens uit m'n handen trokken en mijn vader kon zelfs bijna een dreun krijgen omdat ze hem niet wilden geloven -O-

Nee, dan liever de heren van Post.NL, beleefd en met duidelijke regels en voorwaarden voor ontvangst.
En ik heb inmiddels ook het punt bereikt dat ik bedrijven boycot die alleen met DPD willen verzenden. Ontkom ik er niet aan, dan laat ik het bij voorkeur direct naar de DPD-Parcelshop sturen. Ben ik tenminste af van het gezeik met hun bezorgers.

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 14:52

Post.nl echt top! DHL, enige ergenis is dat je altijd thuis moet zijn, maar bij voorkeur altijd af laten leveren in het dorp (DHL afhaalpunt) en DPD..... vorige week de hele dag gewacht op de nieuwe levering (volgens briefje), blijkt het pakket al in een ander dorp bij een afhaalpunt te liggen....

DHL Express maakt het het bontste.... bij u in de buurt kunnen we geen bezorgtijd aangeven, aangezien u in het buitengebied woont. "Kunt u dan afgeven bij DHL afhaalpunt" Nee mevrouw, daar werken we niet mee samen, het dichtst bijzijnde afhaalpunt is in Zwolle (60km verderop) :+ Lekkere service 8)7

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 16:45

Postnl is hier in de streek (België, Gent) echt top :-D!!! Altijd vriendelijk en juist geleverd. Vaste bezorger schrok in het begin zelfs dat er eens iemand vriendelijk was tegen hem terwijl hij echt super goed zijn werk doet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 17:03

Ik heb paar keer fiks ruzie gehad met DPD. 1x kwamen ze een pakket leveren, vriend zat toen in de gips met zijn voet. Hij kon de deur wel opendoen, maar het zou minuutje langer duren. Bezorger belt aan de intercom, vriend zegt "kom maar door naar de voordeur, ik kom eraan maar zit in de gips dus duurt minuutje langer". Nou weigerde de bezorger onmiddellijk om het pakket af te leveren "hier heb ik geen tijd voor". Heb 'm per toeval onderschept toen hij de doos net weer in de laadbak wou zetten. Boze mail gestuurd naar DPD dat ik dit absoluut geen service vond. Bericht met excuses gehad, die bezorger heb ik nadien niet meer gezien.

Tijdje terug, ook weer wat besteld. Hele dag thuis, de deurbel bij de buren wel gehoord, maar niks bij ons. Volgens de T&T "bewoner niet thuis". Huh? En jawel, zat een briefje in de bus. Dag nadien zouden ze terugkomen.
Dag nadien, vriendlief en ikzelf thuis. Bezorgtijd was tussen 14u en 15u. 10u 's ochtends, sta onder de douche, hoor weer de bel bij de buren. Als een haas de douche uit, kamerjas aan... te laat, wéér briefje "bewoner niet thuis" en pakket werd naar postpunt gebracht.
Zoek ik op internet, staat er bij de T&T "pakket terug naar afzender". Echt, ik was laaiend! Onze naam staat in drukletters op de bel en lijkt absoluut NIET op die van de buren (iets zoals Desmedt J. vs. El Hibidil A.). Gelijk de klantendienst gebeld, alleen de verzender kon wat. Verzender gemaild. Half uur nadien stond er plots een bezorger voor de deur, met mijn pakket én een ontzettend zuur gezicht omdat hij moest terugkomen. Heb de beste man 3x de naam op de deurbel laten voorlezen :')
Sindsdien levert die webshop niet meer via DPD maar via Bpost of PostNL.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 16:05

Om nog even door te gaan met klachten over DPD,hier weer gezeik met die eikels grrrr... -:(-
Gisteren zou een pakket geleverd worden,niemand gezien was de hele dag thuis.
Kijk ik op hun site staat er doodleuk vermeld dat ze niet konden leveren omdat ik niet thuis was!!!
En dat tot 2x toe terwijl ik dus wel gewoon thuis was.
Geen briefje niks maar wel op de site zetten dat ze bericht hadden achtergelaten. _-:(
Boze email naar DPD gestuurd krijg je enkel zo'n standaard zoet mailtje terug met excuses en hopelijk is de levering alsnog snel.
Ja duhhhh dat hoop ik dus ook!!!!
Man ik erger me wat een k*t bedrijf dat DPD grrrrr -:(- -:(- -:(-

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 16:06

maximuss schreef:
Postnl is hier in de streek (België, Gent) echt top :-D!!! Altijd vriendelijk en juist geleverd. Vaste bezorger schrok in het begin zelfs dat er eens iemand vriendelijk was tegen hem terwijl hij echt super goed zijn werk doet...

Hier ook zo, de jongens van PostNL mogen eens een dikke bonus krijgen wat doen die hun werk goed zeg!!! +:)+