Niet met foutieve info strooien.
Je mag ermee autorijden als je de dosis ca 2 weken gewend bent en niet wappie bent of iets die kant op.
En laat ik dat zijn, ook die dubbele dosis ben ik gewend en mag ik slikken.
Ik streef echter naar maximaal 1x daags tramadol, maar dit lukt uiteraard niet altijd.
Verder heb ik altijd overleg met mijn instructeur hier over en zij merkt niks aan mijn rijden en ik ook niet, en ja daar vraag ik dan extra naar.
Maar ik zeg het bewust zodat zij extra scherp is en kan observeren, je wil je medicijnen zo goed mogelijk instellen op de dagelijkse gang dus test je dat JUIST met rijles.
Ik slik dit nu 7 maanden en het suffe heb ik op de eerste twee dagen na niet gehad en daarbij ben ik bijwerkingloos.
Ik slik retard trouwens, dat werkt trager als de snelwerkende maar daar merk ik ook niks van qua suf zijn.
Echter is die nodige finishing touch fysiek gewoon nog onmogelijk, ik heb zonder zoveel pijn en ook hoofdpijn dat niks wil.
Wat dat betreft helpt het enorm goed, maar ik wil niet teveel van die reut slikken omdat ik dan echt gegarandeerd overbelast.
Zelf doe ik al jaren extreme sport, nu niet i.v.m. dit en vervoer en als er een is die niet gaat rijden o.i.d. bij twijfel of teveel vermoeidheid ben ik het wel.
Ik drink bijvoorbeeld nooit, verder dan enkel de smaak van amaretto omdat ik moest proeven van iemand ben ik nooit gekomen.
Scooter heeft geen voorkeur in verband met de kou, ik heb mijn skibroek al aan gehad.
Morgen gaan we mogelijk kijken en hopelijk testen, een Biro!
Overigens is het vervelende dat ik geen slechte chauffeur ben, maar dat ik het ergste nog fysiek de boel niet genoeg 'af' en stabiel krijg.
Daar volgt hoofdpijn op en dan is het cirkeltje rond.
Voor het idee invoegen op de snelweg gaat voor die paar keer best goed maar door het fysieke stuk mist er gewoon nog. Spiegelen ed gaat ook goed maar die pokkepedalen en de houding die ik erbij aan moet nemen is hommeles.
Irl zou je ook niet zeggen dat dat rijbewijs zo'n probleem vormt.
Mensen die het weten zijn verbaasd, iemand die ik ken slikt het ook en die was best verbaasd, gezien hij er wel erg veel last van heeft.
Echter hoef ik er niet op te rekenen dat ik slaap van Tramadol, was het maar eens zo dan was het slapen een stuk simpeler geweest, ff tussendoor een uurtje o.i.d.