Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Beloven schreef:Huurder zal het gehuurde goed als goed huisvader onderhouden.
Bij in gebreke blijven zal de verhuurder op kosten van de huurder deze werkzaamheden laten uitvoeren.
Varekaj schreef:Beloven schreef:Huurder zal het gehuurde goed als goed huisvader onderhouden.
Bij in gebreke blijven zal de verhuurder op kosten van de huurder deze werkzaamheden laten uitvoeren.
Kort gezegd: je zit er amper in en je hebt nu al schade, ik bedenk zo maar even dat dat niet valt onder "als een goed huisvader onderhouden". Helemaal niet als het je amper wat boeit dat die schade er zelfs maar is, in iets wat niet eens van jou is!
.Beloven schreef:Sorry maar ik vind op een vloer van 60m2 een emmer grote echt niet enorm hoor. Wij storen ons er ook niet aan en wij moeten er leven toch?
Wij willen het ook zsm oplossen maar de verzekering kan hier zo 2 maanden overheen laten gaan, hoe zit dat dan?
Van ongezonde bemoeizucht zou ik me op dat punt nog even geen zorgen maken. Beloven schreef:Sorry hoor maar als ik op een laminaten vloer handdoeken laat liggen voor 1 minuut max dan komt hier ook geen zwarte vlek op. Het was een ongelukje en dit kan gebeuren. Stel jij loopt met je sopemmer over die vloer, valt, hele emmer water over je vloer heen, wat dan? Dat kan ook niet toch???
Zoals ik zei, niet aan gedacht en een foutje kan gebeuren, vind dat de meeste hier meer oordelen. Alsof je zelf nooit een fout maakt of perongeluk iets kapot maakt of beschadigd.. wauw.
Ondervloer en alles is gewoon al helemaal droog en zoals ik zei het wordt zsm gemaakt maar als de verzekering hier 2 maanden overheen laat gaan.. :S
Beloven schreef:Helaas vallen gehuurde objecten hier niet onder. Nu gaat dit waarschijnlijk wel via mijn moeder lukken maar dan nog kan hier zo 2 maanden overheen gaan voor je aanvraag goedgekeurd is etc.