James is een IRobot Roomba en doet zijn werk prima! Maakt niet veel herrie en maakt netjes schoon, een complete vervanger van de stofzuiger is het niet. Zuigkracht is niet optimaal en hier en daar vergeet 'ie ook nog wel eens een plekje. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en mij spreekt tot nu to de Neato het meeste aan. Op youtube wat filmpjes bekeken waarin ze Neato en iRobot vergelijken en daarin lijkt de zuigkracht van de Neato ook beter te zijn.
Dat gaat natuurlijk niet als hij de drempels niet kan nemen en ik wil geen zichtbare constructies bouwen zodat het wel kan..

lovelucydan schreef:Wij hebben een LG homebot in huis echt een heerlijk ding. Maakt geen herrie en de katten keken de eerste keer raar maar wenden er snel aan. Hier gaat ze elke dag een rondje door het huis. En zuigt / borsteld echt alles op en komt goed in de hoeken. Gekocht via coolblue voor 399, goedkoop zijn ze niet maar wel ideaal

tanec_meisje schreef:lovelucydan schreef:Wij hebben een LG homebot in huis echt een heerlijk ding. Maakt geen herrie en de katten keken de eerste keer raar maar wenden er snel aan. Hier gaat ze elke dag een rondje door het huis. En zuigt / borsteld echt alles op en komt goed in de hoeken. Gekocht via coolblue voor 399, goedkoop zijn ze niet maar wel ideaal
En waarom heb jij voor deze gekozen? Ben benieuwd! Bij LG denk ik eigenlijk alleen aan telefoons haha
Lol met Elly
Hij is lagere tijd niet gebruikt en ligt nu dus te laden, ben heel benieuwd morgen

zigranta schreef:Dankzij de enthousiaste berichten in dit topic, heb ik vandaag via marktplaats een Roomba aangeschaftHij is lagere tijd niet gebruikt en ligt nu dus te laden, ben heel benieuwd morgen

), vloeroppervlak van ca. 90 m2 en een hoogpolig tapijt. Welke zou het beste zijn?