Goede mobiel twv 400 euro

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Matheno

Re: Goede mobiel twv 400 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 09:48

Ik heb de Galaxy S6, goede telefoon, alleen behoorlijk overpriced omdat je natuurlijk voor het merk betaalt, zoals Apple en HTC onder andere.

Als je een telefoon van dezelfde kwaliteit en specs wil voor een lagere prijs dan is de Huawei een hele goede optie. Het merk is nog iets minder bekend hier maar gigantisch in opkomst, en de telefoons zijn eigenlijk exact hetzelfde, al dan niet beter, dan de 'bekende' telefoons.

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 09:54

Inderdaad Huawei!
Ben verzot op mijn mobiel nu! Simpel in gebruik, goede behuizing, kost niet zoveel. Goede batterij.

Ben er helemaal blij mee :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 09:58

Thanks iedereen voor de vele reactie's ik ga proberen allemaal in mijn reactie mee te nemen

Een mobiel onder de 350 euro wordt m sowieso niet. Ik krijg een vergoeding twv 373,- Alles wat ik daaronder besteed is gewoon weg geld. Daarboven moet ik bij betalen. Dat vind ik tot 400/425,- geen probleem. Hoger dan dat wordt m niet.
Ik mag m alleen "kopen" bij de KPN zelf dus ik ben na keuze erg afhankelijk of ze hem hebben en/of kunnen bestellen voor mij.
Ik heb overigens hoesjes, protectorschermen , alles geprobeerd maar mijn eerste Z3 was al na 6 dagen stuk. Zitten ook niet in een strakke spijkerbroek of zo. Vallen niet ect Maar barsten dus spontaan. Volgens de verkoper draai ik waarschijnlijk Apps waardoor de telefoon te heet wordt en het glas zwak. Ik vind dat een mobiel dat gewoon moet kunnen hebben want ik draai de meest simpele apps die elk andere smarphone ook draait.

Ik lees hele goed recenties over huawei mate 7 op Tweakers
Als ik die van de samsung S5 lees komen die kwa klachten niet graag in mijn lijstje voor. Zijn geen dingen waarmee ik akkoord ga

mijn eisen van een mobiel zijn: de welbekende apps draaien zoals FB , Whatsapp, Gmail, Messenger, skype, instagram, photocollage ect.
leuk fotootje kunnen schieten, maar ik stel geen hoge eisen meer. Dat deed ik bij de sony wel toen ik m kocht, en was zogezegd een 20,8 mp camera maar damn want een beroerde foto's voor zoveel mp. Ik gebruik mijn SRL wel voor goede foto's :P
Liefst een groot scherm en een lange batterij duur.....
Maar kan ook akkoord gaan met een kleiner scherm indien de mobiel wel verder top is

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 10:00

Ik maak hele leuke foto's met mijn 5C. MP zegt niet zoveel als je niks van de lichtsterkte en stabilisator van de camera weet en voor mij is dat bij de iphone meer dan dik in orde. :) Ik gebruik mijn systeemcamera bijna niet meer. :+
Laatst bijgewerkt door _Nelleke_ op 26-09-15 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 10:04

Hier even 3 foto's recent met m'n Iphone 5C geschoten. Niks nabewerkt en geen filters, komen gewoon zo van m'n telefoon af:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Deze laatste is zelfs uit een rijdende auto geschoten.

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 10:08

Ik heb zelf een Motorola, zijn er ook in het duurdere segment. Ik heb de moto G (2) en ben erg tevreden! De moto X past denk ik beter bij jouw prijsklasse, al durf ik zo niet te zeggen wat hij precies kost.

Net als de andere reactie over moterola kom ik van een HTC. Gebruik ook wel een Windows phone (voor mijn pa), en ik ben echt verbaasd hoe goed mijn Motorola is!

Nexus phones zijn trouwens ook heel gaaf, maar die waren boven mijn prijsklasse. Misschien is dat wel wat voor jou.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 10:11

zou zeker niet voor huawei gaan! Mijn moeder had er 1 en was tekens na een maand kapot. Eerste keer kreeg ze na een hoop gezeur nog een nieuwe. De 2e keer moest ze maar een nieuwe kopen en dit terwij het technische problemen waren -:(- -:(- . Ikzelf heb een Iphone 5S waar ik heel tevrede over ben, ik wil nooit meer anders! Mij moeder heeft nu de samsung galaxy S5mini en hier is ze ook heel positief over. bij normaal gebruik gaat ie 2 dagen mee en maakt goede foto's.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 10:12

Hikarii schreef:
Thesserd schreef:
Als je een betrouwbare, betaalbare no nonsense telefoon wil, zou ik voor een Google phone gaan. En dan bedoel ik dus niet ieder willekeurig Android toestel, maar een telefoon die door Google zelf uitgebracht wordt. Namelijk de Nexus :D

Ik heb zelf de Nexus 5. Toen ik die kocht merkte ik ook het enorme prijsverschil met de Apple smartphones. Ik had op dat moment nog de iPhone 4, maar wilde niet perse weer iPhone omdat ze dus zo vreselijk duur zijn en m.i. niet perse beter.

Een groot voordeel aan een Google phone is dat je geen extra software op je tel krijgt naast de standaard Android software. Het is niet Android + Samsung apps maar gewoon alleen Google, Android dus :D

Inmiddels bijna 2 jaar verder en ik gebruik hem nog steeds met plezier :D

De 5x komt bijna uit: http://androidworld.nl/nieuws/nexus-5x-geruchten/

Misschien het wachten waard? Zal wrs net als de Nexus 5 ook zo'n 400 euro worden.

Enige nadeel is dat hij niet heel mainstream verkocht wordt. Dat was iig met de Nexus 5 niet zo. Ik vroeg er naar in de Vodafone winkel en die mevrouw zei dat ze alleen de populaire toestellen verkopen, maar dat de Nexus idd qua hardware net zo goed mee kon komen voor een fijne prijs :') ik heb em uiteindelijk bij de Phone House kunnen kopen. En online kan natuurlijk altijd, maar weet niet hoe je zit met je abo?

Oeh en de ONE plus one is ook een mooie 'flagship killer'. Hoor ik hele goede verhalen over. Vind em alleen zelf wat groot. https://oneplus.net/nl/one

Ik sluit mij hier 100% bij aan. Google heeft top telefoons en ook ik heb de Nexus vijf, nu 1.5 jaar en nog geen gebreken! Hij kan ook super veel aan, heb hem zo vaak laten vallen, op een paar krasjes na niks kapot (trok hem met oordopjes mee over de straat, fietsend. Dan verwacht je wel wat krasjes haha)

jup hier ook een met nexus 5 en ik ben heel tevreden en wil niks anders willen. je kan der ook leuke fotootjes mee schieten . en de welbekende apps kunnen der gewoon op .

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 10:44

ik trek alles na op Tweakers en kieskeurig om zo tot een oordeel te komen met behulp van jullie tips :D

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 10:53

Ik heb nu een Samung, nou het is dat hij keer op keer bij mijn abbonnement zit maar ook ik vind hem verschrikkelijk! Heb hem nu een jaar en soms doet het toetsenbord het niet of loopt hij gewoon vast. Als mijn abbonnement af gelopen is wil ik een heel ander merk mobiel. :)

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 11:02

Ojajoh schreef:
ik trek alles na op Tweakers en kieskeurig om zo tot een oordeel te komen met behulp van jullie tips :D

Ik zou echt ff wachten op de Nexus 5X :D als recensies niks zijn kan je altijd nog een andere kiezen. 5x komt 29 september 'uit' volgens mij. Of dan gaan ze iig een media event er over houden.

Ligt precies binnen je budget en is lekker no nonsense 8)

Moet je je eens voorstellen dat Samsung een telefoon uit gaat brengen met OSX software maar dan nog met eigen sausje er overheen. Zo gaat dat met alle Android telefoons. Moet je niet willen :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 11:07

Nou lang wachten is geen optie, ik zit namelijk zonder mobiel :=

gelukkig kon ik mijn nummer doorschakelen naar mijn werk mobiel, maar kan nu geen whatsapp ect ontvangen

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 11:11

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 11:15

Kijk even naar de honour p6, die voldoet denk ik wel. Onbekend merk, dus zeer snelle telefoon voor minder geld. Maar of je provider hem heeft durf ik dan niet te zeggen.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 11:15

5C heb ik ook, is een fijn ding maar neem geen 8GB, vooral met de laatste update is het een drama geworden met de ruimte

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 11:18

kwii schreef:
Kijk even naar de honour p6, die voldoet denk ik wel. Onbekend merk, dus zeer snelle telefoon voor minder geld. Maar of je provider hem heeft durf ik dan niet te zeggen.

Nope, weet ik haast zeker van niet, pas geleden in de shop al eens flink geneust. Al denk ik dat ik gewoon een grote KPN winkel elders ga opzoeken

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 11:27

Ik zou voor de one plus one gaan. Erg fijne telefoon en dacht dat ie geen invites meer nodig had om te kunnen bestellen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 11:32

sterreke98 schreef:
Ik zou voor de one plus one gaan. Erg fijne telefoon en dacht dat ie geen invites meer nodig had om te kunnen bestellen.

Ja die heb ik idd even opgezocht maar komt ook niet best uit de review, het cijfer mag hoog zijn maar de minpunten die er genoemd worden, staan mij wel tegen

tot nu toe staat er op mijn lijstje

- iphone 5c
-huawei mate 7

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 11:40

Ik heb zelf de iPhone 6 plus.. En van m'n werk een Samsung s5 ..( wat een sch*+t apparaat is dat zeg ) ik kan totaal niet omgaan met Samsung := gebruik hem ook erg weinig .. Ik wil ook niets anders meer dan IPhone ( ookal vervloek ik die ook weleens hoor :o )
Ik zou dan voor de 5C gaan als ik in jouw situatie zou zitten :j

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 11:58

Ik heb zelf een Windows Phone (Lumia 630) en die vind ik erg fijn. Niet kapot te krijgen, niet te duur, fijn systeem. :j

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 12:55

Hier een HTC m8 en een HTC m7 en beide telefoons uitstekend. Geen enkel probleem mee gehad tot nu toe en heb de m7 al 2 en een half jaar en de m8 nu anderhalf jaar. Geen krasjes of breuken op de schermen terwijl ik geen hoesje of beeldscherm protector heb. Verder snel, erg goed in gebruik, maakt erg mooie foto's en zou niet anders willen. Ook flink wat geheugen en de HTC kan alle apps natuurlijk draaien. Zweer bij HTC.