Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik gebruik mijn systeemcamera bijna niet meer.
. Ikzelf heb een Iphone 5S waar ik heel tevrede over ben, ik wil nooit meer anders! Mij moeder heeft nu de samsung galaxy S5mini en hier is ze ook heel positief over. bij normaal gebruik gaat ie 2 dagen mee en maakt goede foto's. Hikarii schreef:Thesserd schreef:Als je een betrouwbare, betaalbare no nonsense telefoon wil, zou ik voor een Google phone gaan. En dan bedoel ik dus niet ieder willekeurig Android toestel, maar een telefoon die door Google zelf uitgebracht wordt. Namelijk de Nexus
Ik heb zelf de Nexus 5. Toen ik die kocht merkte ik ook het enorme prijsverschil met de Apple smartphones. Ik had op dat moment nog de iPhone 4, maar wilde niet perse weer iPhone omdat ze dus zo vreselijk duur zijn en m.i. niet perse beter.
Een groot voordeel aan een Google phone is dat je geen extra software op je tel krijgt naast de standaard Android software. Het is niet Android + Samsung apps maar gewoon alleen Google, Android dus
Inmiddels bijna 2 jaar verder en ik gebruik hem nog steeds met plezier
De 5x komt bijna uit: http://androidworld.nl/nieuws/nexus-5x-geruchten/
Misschien het wachten waard? Zal wrs net als de Nexus 5 ook zo'n 400 euro worden.
Enige nadeel is dat hij niet heel mainstream verkocht wordt. Dat was iig met de Nexus 5 niet zo. Ik vroeg er naar in de Vodafone winkel en die mevrouw zei dat ze alleen de populaire toestellen verkopen, maar dat de Nexus idd qua hardware net zo goed mee kon komen voor een fijne prijsik heb em uiteindelijk bij de Phone House kunnen kopen. En online kan natuurlijk altijd, maar weet niet hoe je zit met je abo?
Oeh en de ONE plus one is ook een mooie 'flagship killer'. Hoor ik hele goede verhalen over. Vind em alleen zelf wat groot. https://oneplus.net/nl/one
Ik sluit mij hier 100% bij aan. Google heeft top telefoons en ook ik heb de Nexus vijf, nu 1.5 jaar en nog geen gebreken! Hij kan ook super veel aan, heb hem zo vaak laten vallen, op een paar krasjes na niks kapot (trok hem met oordopjes mee over de straat, fietsend. Dan verwacht je wel wat krasjes haha)
Ojajoh schreef:ik trek alles na op Tweakers en kieskeurig om zo tot een oordeel te komen met behulp van jullie tips
als recensies niks zijn kan je altijd nog een andere kiezen. 5x komt 29 september 'uit' volgens mij. Of dan gaan ze iig een media event er over houden.

kwii schreef:Kijk even naar de honour p6, die voldoet denk ik wel. Onbekend merk, dus zeer snelle telefoon voor minder geld. Maar of je provider hem heeft durf ik dan niet te zeggen.
sterreke98 schreef:Ik zou voor de one plus one gaan. Erg fijne telefoon en dacht dat ie geen invites meer nodig had om te kunnen bestellen.
gebruik hem ook erg weinig .. Ik wil ook niets anders meer dan IPhone ( ookal vervloek ik die ook weleens hoor
)