Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nog een vetplantje enne nog een langwerpig mini-cactusje met enorme stekels (cat proof). 

8nnemiek schreef:Wat leuk zeg, om je aquarium om te bouwen en plantjes erin te zetten!
. Het aquarium zelf wordt geen plantenbak. Het ding is 120L groot en die komt op marktplaats te staan, zodat hij kan verhuizen naar een liefhebber. Als ik een klein, oud (misschien zelfs antiek) aquariumpje tegenkom, mag die absoluut mee. Ik heb wel heel lang nagedacht over een paludarium, maar voor nu gaan we het klein houden. Dit heeft vooral te maken met het feit dat ik erg goed ben in planten laten sterven. 

). De linker heb ik al een half jaar en hij groeit lekker door. Ik wacht meestal tot ze een klein beetje slap hangen en dan geef ik ze weer water. (Niet wachten tot ze verdord zijn, dan ben je te laat
).
.
die de happer niet aankan. Ga ze van ze van de winter wel even koel wegzetten. Weet alleen niet hoelang de rustperiode moet zijn, zou een maand voldoende zijn?
.

het moest wel maar hopen dat die het gaat volhouden, heeft er best een klap van gehad.