vandaag was het dan eindelijk zover! Om half 3 de sleutels gekregen!
Wat een heerlijk gevoel is dat! Die grote bos sleutels overhandigd krijgen met de felicitaties erbij! Echt fantastisch.
Die gordijnen heb ik gewoon even op een laag pitje gezet. In ieder geval wel vitrages voor alle ramen. Van die in-between varianten voor de rest even alles laten zakken, en morgen beginnen.
jorika1986 schreef:Hier had ik met de raamdecoratie het zelfde probleem, een mega groot raam aan de achterzijde.
350 cm breed en 240 cm hoog.
Heel lastig om een geschikt rolgordijn te vinden. De meeste winkels doen 275 cm breed of een enkele keer 290 breed als max....Dat redt je dus niet.
Na heeeeeeeeeeel veel zoeken eindelijk een bedrijf gevonden die ze op maat maakt zonder ook nog eens mega de pega duur te zijn.
https://www.rolgordijnwinkel.nl/
Niet alle kleuren staan online.
Even e-mailtje met welke kleur je ongeveer zoekt en je krijgt een stapel met stalen in je kleur categorie.
(kreeg 20 van die staaltjes in alle kleuren bruin, taupe en grijzig omdat ik het nog niet zeker wist.)
Echt een super service en echt een mooi en goed rolgordijn!
Bij interesse wil ik best een foto uploaden.
Zou ik van jou die foto eens mogen zien?
Mijn ramen in de woonkamer zijn bij elkaar 5150cm lang en 266 hoog. Maar het middelste gedeelte zijn openslaande deuren. Nou hoop ik dat ik daarvoor iets in 3 delen kan laten maken. Maar zit wel met die deuren, en anders worden het toch gordijnen oid.

want we wisten echt niet wat we wilden. Wel hingen de gordijnen van de vorige bewoners er nog, dus had ook geen haast.