Ziggo storing

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marjan19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:20

noorhermans1 schreef:
Hier ook! Super irritant. De data op mijn telefoon vliegt er zo doorheen.

Ze moeten het wel beter plannen de volgende keer, bij voorkeur als er iets leuks op tv is zodat ik geen 24 kitchen moet gaan kijken. :') Nee grapje, ik snap natuurijk dat je dit niet pland

Maar dat mensen hierdoor gaan overstappen en een schadenvergoeding willen. :n Zij kiezen er ook niet voor.

Inderdaad. Op de Facebook van ziggo zeurt iedereen om compensatie/schadevergoeding. Alles draait om geld, maar wat vergeten wordt is dat alles tegenwoordig geautomatiseerd wordt en ja, soms kan daarin een storing ontstaan. Of mensen die roepen, wat moeten mijn kinderen of wijzelf nu de hele tijd doen, m'n telefoon bundel vliegt erdoor etc.. Nou laat je kinderen buiten spelen en zichzelf vermaken en ga zelf een Bork lezen..

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:21

Ja hier ook -O-

DNS server aanpassen wilde helaas niet werken.. Alleen het vreemde is dat Bokt het hier de meeste tijd wel blijft doen :+ Dus ik kon nog wel Bokken.. Maar ik vind het wel behoorlijk zonde van mijn Netflix abbo.

Tillie20

Re: Ziggo storing

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:23

Iemand anders in dit topic ook bijna iedere dag een storing? Heb al een nieuwe router maar ik blijf storingen krijgen..

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:24

marjan19 schreef:
noorhermans1 schreef:
Hier ook! Super irritant. De data op mijn telefoon vliegt er zo doorheen.

Ze moeten het wel beter plannen de volgende keer, bij voorkeur als er iets leuks op tv is zodat ik geen 24 kitchen moet gaan kijken. :') Nee grapje, ik snap natuurijk dat je dit niet pland

Maar dat mensen hierdoor gaan overstappen en een schadenvergoeding willen. :n Zij kiezen er ook niet voor.

Inderdaad. Op de Facebook van ziggo zeurt iedereen om compensatie/schadevergoeding. Alles draait om geld, maar wat vergeten wordt is dat alles tegenwoordig geautomatiseerd wordt en ja, soms kan daarin een storing ontstaan. Of mensen die roepen, wat moeten mijn kinderen of wijzelf nu de hele tijd doen, m'n telefoon bundel vliegt erdoor etc.. Nou laat je kinderen buiten spelen en zichzelf vermaken en ga zelf een Bork lezen..

De aanvallen zijn 's avonds hè? Om 10 uur 's avonds mocht ik toch echt niet meer buiten spelen.

Hier heb ik er ook last van. Ontzettend irritant vind ik het.
We hebben sowieso best vaak storing. Niet elke dag, maar wel vaak. Sommige programma's op de tv doen het ook slecht.
Laatst bijgewerkt door Felicxa op 20-08-15 11:25, in het totaal 2 keer bewerkt

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:25

drawerlover schreef:
Iris82 schreef:

Ik heb filmpjes zitten kijken van Anonymous (ze stonden in de reacties op Fok! gepost bij het bericht over de storing). Ze zeggen dat ze het doen omdat Ziggo hun beveiliging niet op orde heeft en daarom Ziggo willen waarschuwen.

Ja dat zal ook wel want ziggo is ook slecht beveiligd

Hoe weet je dat? En wat is er niet goed beveiligd dan?

marjan19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:29

Finliox schreef:
marjan19 schreef:

De aanvallen zijn 's avonds hè? Om 10 uur 's avonds mocht ik toch echt niet meer buiten spelen.

Hier heb ik er ook last van. Ontzettend irritant vind ik het.
We hebben sowieso best vaak storing. Niet elke dag, maar wel vaak. Sommige programma's op de tv doen het ook slecht.

Kun je je voorstellen dat mensen daar dan toch over zeuren, want ik speelde ook niet meer buiten om die tijd, want dan lag ik al in bed.

Het is heel vervelend, maar dat vinden ze bij ziggo ook. Voor hun ook geen feestje.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:30

Wat is het verschil tussen die open DNS en google DNS?
Ik ga er maar een instellen want ik gooi zo een hoop geld weg van mijn netflix abbonement ik hier wordt ik niet vrolijk van.
Gelukkig werk ik nu een aantal dagen tot laat dus ga ik meteen door naar bed maar ik ben al de hele week rond 10 uur naar bed aan het gaan omdat ik geen internet heb om tv te kijken en wat dan ook :(

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:36

Ik word ook een beetje moe van die storingen.. Kan ook gelijk niks meer, DNS service veranderen werkte hier ook niet (imac). Mobiel data gaat zo wel snel inderdaad :=

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:40

Hier gisteravond ook al voor de 2e keer geen wifi, knap irritant. Gelukkig vanochtend weer wel, want ik werk vandaag thuis.

Ik ben ook al door m'n mobiele data heen deze maand, dus internet op mijn telefoon is nu rete traag :')
Laatst bijgewerkt door Nymeria op 20-08-15 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:40

Ik heb 5GB KPN en 2GB Vodafone aan mobiel internet dus ik kom nog een heel eind. :')

Ziggo gaat vandaag al onze modems resetten met wat nieuwe instellingen. Hopelijk vanavond niet nog een aanval. := Nou ja, ik ga vanvond toch lekker even naar stal toe. :)

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:42

Hier ook... strontirritant!
Ik heb gelukkig een ziggo medewerker in huis die het semi-gefixt krijgt, maar blijft steeds uitvallen.. maar goed, ziggo werkt hier eigenlijk nooit op en top. Valt zeker wel 2 -3 keer even uit op een avond.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:43

Vanavond ben Ik ook weg dus pluspuntje. Dan nog als ik thuis kom ga ik meteen op Wi-Fi dus hopelijk gebeurt het niet nog eens want oma en opa hebben niet eens Wi-Fi

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:43

Bambolina schreef:
Ik heb gelukkig een ziggo medewerker in huis die het semi-gefixt krijgt, maar blijft steeds uitvallen.. maar goed, ziggo werkt hier eigenlijk nooit op en top. Valt zeker wel 2 -3 keer even uit op een avond.

Wij hebben ook zo nu en dan dat de Wi-Fi uit valt. Hier is het simpel. Stekker eruit halen en na 10/15 minuten doet hij het weer :j

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:46

drawerlover schreef:
Bambolina schreef:

Wij hebben ook zo nu en dan dat de Wi-Fi uit valt. Hier is het simpel. Stekker eruit halen en na 10/15 minuten doet hij het weer :j

Ja dag, dan blijf ik bezig :')

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:49

Yep hier ook al twee avonden op rij. Heel vervelend en hoop dus dat er vanavond niet weer een storing komt. Moet wel zeggen dat het na de overname van upc steeds slecht is. Hij gooit me er steeds af en moet dan op nieuw verbinding maken en de snelheid is ook niet meer wat het geweest is. Hopelijk lossen ze het snel op anders ga ik geloof ik toch voor iets ander kijken. Ik heb helaas geen mobiel netwerk dus zit echt zonder.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-15 11:56

De snelheid is inderdaad prut te noemen. Nu heb ik eigenlijk maar 40mb dl omdat ik eigenlijk praktisch niets doe dan een beetje Bokken, maar ik vind het gewoon echt rete irritant dat mijn 4G superveel sneller is dan mn wifi. En ik heb wel echt het idee dat dat iets is van de laatste tijd.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:59

Tillie20 schreef:
Iemand anders in dit topic ook bijna iedere dag een storing? Heb al een nieuwe router maar ik blijf storingen krijgen..

Ik zit al maanden op ziggo te vloeken, de wifi schiet er steeds uit, ik heb al zo vaak gebeld..

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:59

Hier ook al 2 avonden last van geen internet via Ziggo. En hoorde dat gisteren niet alleen het internet, maar ook de telefoon en de tv bij een aantal mensen het niet meer deed.
Internet heeft hier dezelfde snelheid, als dat het altijd al heeft gehad.
Inderdaad direct dat gezeur om compensatie. Net alsof dit de fout is van Ziggo zelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:00

"Gelukkig" dat meerdere mensen hier last van hebben. Ziggo heeft hier inderdaad ook nog wel eens problemen, maar over het algemeen gaat het prima.

Dus, vanavond om half 9 een spelletjes bokt-meeting? :')

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:01

knollentuin schreef:
Tillie20 schreef:

Ik zit al maanden op ziggo te vloeken, de wifi schiet er steeds uit, ik heb al zo vaak gebeld..

Woon je toevallig in een flatgebouw of een dichtbevolkt gebied? Ik heb namelijk laatst begrepen dat het aan storende frequenties ligt van de ziggo router. Omdat er zoveel routers zijn is er altijd wel eentje met dezelfde frequentie, waardoor eentje overbelast raakt naar een tijd.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:01

Spruitjee schreef:
"Gelukkig" dat meerdere mensen hier last van hebben. Ziggo heeft hier inderdaad ook nog wel eens problemen, maar over het algemeen gaat het prima.

Heb hiervoor nog nooit last gehad van ongepland zonder internet, telefoon of tv te zitten. En de ene keer dat dat wel het geval was, was er een kabeltje bij de aansluiting in huis stuk.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:02

Spruitjee schreef:

Ligt wel in de lijn van verwachting. Dinsdag begon de ellende rond 22:30, gister 21:30 dus vandaag dan 20:30?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:03

Van uitvallend wifi/internet, los van de 2 aanvallen, heb ik eigenlijk zelden last. Als ik thuis ben en aan het internetten ben merk ik daar weinig van. Het internet is ook nog steeds supersnel. Ik heb wel het middelste abonnement. Mijn Ziggo modem staat op 2.4Ghz en heb 2 extra accesspoint die Wifi op 5Ghz uitzenden. Ik zit eigenlijk altijd op het 5Ghz wifi en met 2 extra accesspoints heb ik bereik door mijn hele appartement heen.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:19

Hier ook last. Gister ging ik maar simsen. Gelukkig kan dat wel nog :')

Boeken lezen vind ik vreselijk.. Halve bladzijde gelezen en dan denk ik: wat heb ik nou gelezen? :')
Topics doorlezen op bokt vind ik dan leuker. Komen soms ook leuke of interessante dingen voorbij.

Voor de rest hebben wij niet bepaald positieve gedachten over ziggo.. Duurde aantal jaren voor ze eindelijk luisterden dat er geen 6a in onze straat bestaat.. Maar wel leuk zeggen dag we niet betaald hadden.. :roll:

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:25

Wij hebben ook Ziggo, maar hadden gisteravond heel kort een wat slome internetverbinding. Zij kunnen hier niet echt iets aan doen, toch....

Het valt me mee hoe rot Ziggo de laatste tijd werkt, toen ik nog bij mijn moeder woonde hadden we altijd slechte verbinding. Of de tv deed het niet en internet wel en andersom.

Mijn vriend had eerst UPC, maar zeiken natuurlijk samen gegaan, en om eerlijk te zeggen had ik er een hard hoofd in..., verder ga ik niet typen omdat we anders binnenkort wel echte problemen hebben. :')