Yvank_ schreef:Gaat inderdaad tegen de klok in en weet het heel zekerbij mij stond die net op 489 en nu op 488
Ok duidelijk!
Bedankt voor de uitleg (:
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jennyj01 schreef:Hier is al eens een ander topic over geweest. Vodafone is berucht hier mee. Enorme bundels "vedwijnen" maar zij weten niet waar heen en zeggen dat het aan jou ligt.
Tillie20 schreef:EDIT: Ik heb het net even gecontroleerd door de app zelf te downloaden en de info daar te vergelijken op MyVodafone, en die 5,96GB is je VERBRUIK, dus niet wat je over hebt..
Giolli schreef:Tillie20 schreef:EDIT: Ik heb het net even gecontroleerd door de app zelf te downloaden en de info daar te vergelijken op MyVodafone, en die 5,96GB is je VERBRUIK, dus niet wat je over hebt..
Dat klopt niet. Ik heb het Vodafone aan de lijn gehad en die vertelde mij dat dit mijn TEGOED is! Gelukkig maar....
Giolli schreef:Tillie20 schreef:EDIT: Ik heb het net even gecontroleerd door de app zelf te downloaden en de info daar te vergelijken op MyVodafone, en die 5,96GB is je VERBRUIK, dus niet wat je over hebt..
Dat klopt niet. Ik heb het Vodafone aan de lijn gehad en die vertelde mij dat dit mijn TEGOED is! Gelukkig maar....