Kan zelf muziek kiezen of downloaden...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Guess_NH schreef:AmoorM schreef:Je hebt ook z'n wekker die er van door gaat als hij af gaat!
Er vandoor gaat?

Je kan ook je eigen muziek erin pluggen met een usb-stick. Dat moet ik nog even uitvogelen haha.
Verder heb ik wel dat ik altijd als ik hem bijv om 10:15 zet ik om 10:00 wakker ben. Dat is dus even uitzoeken wanneer je er wakker van wordt.

Knert schreef:KoudbloedKim schreef:Ik heb trouwens ook een vreselijke hekel aan het geluid van de wekker, ook bijv. de kookwekker of het piepje van de magnetron.
Kan gewoon niet tegen harde geluiden.
Geldt hier wel.
Geen succes dus.
Kunt hem snoozen, doe je dat niet, dan loopt ie 5 minuten door. Als je meer wilt weten, stuur maar een pb. Heb nog een ongebruikte bij mijn ouders liggen.
) van die wekker radio's waarvan het licht (cijfers) alleen aangaat als je in je handen klapt (
) en dan kun je em ook nog op je plafond laten projecteren. Dit gebruik je uiteraard niet ( spreekt uit ervaring) dus gewoon een wekker radio zonder licht
Chiave schreef:Sourire schreef:Ik heb ook een wake-up light, ik hou van dat ding. Niet van het licht, dat heb Ik uit staan. Wel van de heerlijke vogelgeluidjes die me wekken. Al is zo'n ding misschien wat prijzig voor alleen de vogeltjes..
Ze kan ook een parkiet op haar nachtkastje plaatsen?