Bestaat dit soort wekker?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: Bestaat dit soort wekker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:10

Ehm..misschien gek.. Maar mijn wekker van mn mobiel doet t gewoon, ook als dat ding uitstaat... :P
Kan zelf muziek kiezen of downloaden...

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:11

Hier een trouwe wake-uplight fan! :D Ik doe ze zelfs regelmatig aan mensen cadeau, die dingen zijn zó fijn <3

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:11

AmoorM schreef:
Je hebt ook z'n wekker die er van door gaat als hij af gaat!

Er vandoor gaat? :+

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:13

Je weet dat de wekker van je telefoon alsnog gewoon af gaat als je telefoon uit staat? Die van mij wel iig

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:14

Ja die zijn hilarisch. Of die aan het plafond vast zitten. En bij iedere keer dat je snoozed een stukje verder omhoog gaat. Dan moet je wel je bed uit.

Of dat er eitjes uit een kip rollen die op een bepaalde volgorde terug gestopt moeten worden voordat het alarm stopt.....
Of een rekensom die je moet oplossen...allemaal voor de mensen die echt niet uit hun bed willen komen.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:14

Mijn telefoonwekker gaat gewoon af, ook als mijn telefoon uitstaat.
Dus dat zou ook een oplossing kunnen zijn misschien?

EDIT: ik zie nu dat het al een aantal keer genoemd is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:15

Guess_NH schreef:
AmoorM schreef:
Je hebt ook z'n wekker die er van door gaat als hij af gaat!

Er vandoor gaat? :+

Begint hij de rennen door je kamer en moet je hem pakken voordat ie uit gaat. :+

Ik heb ook de wake-up wekker! Ik vind het heerlijk, rustig wakker worden met vogeltjes. :)) Je kan ook je eigen muziek erin pluggen met een usb-stick. Dat moet ik nog even uitvogelen haha.

Je kan voor de zekerheid altijd een wekker zetten een kwartier erna. ;) Verder heb ik wel dat ik altijd als ik hem bijv om 10:15 zet ik om 10:00 wakker ben. Dat is dus even uitzoeken wanneer je er wakker van wordt. :j

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:17

Telefoon die uit staat is nog steeds niet ideaal voor je nachtrust. Die moet zo ver mogelijk weg...dus dat doet ts prima. Ts, waarom draai je de digitale wekker niet gewoon een kwartslag? Dan heb je wel de radiowekker en niet het licht. Overigens heh...die wekkers met eitjes enzo...geeeeniaal! Zou niks voor mij zijn maar wel te grappig!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:20

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:28

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:29

Wekker van foon met een dikke 3 minuten van te voren bosgeluiden

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:30

Ik gebruik een oud telefoontje dat al wel mp3-tjes kan spelen. Verder geen sim en op vliegtuigstand. Doet weken en weken met een batterij, muziekje naar keuze, geen verlichting of tijd tenzij je op het knopje duwt, tikt niet. Ik vind het behoorlijk handig.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:35

KoudbloedKim schreef:
Ik heb trouwens ook een vreselijke hekel aan het geluid van de wekker, ook bijv. de kookwekker of het piepje van de magnetron.
Kan gewoon niet tegen harde geluiden. :')
[/quote]

Laatst bleek in een onderzoek dat dat soort mensen vaak hoogbegaafd bleken te zijn.

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:35

Ik heb ook de wake up Light en ben hier eg tevreden over! Deze was eerst van mijn vriend en voor hem was hey niets (maar die slaapt dan ook Door als je een bom ernaast zou laten afgaan...).

Zelf word ik meestal wakker van het licht, enkele minuten voor de vogeltjes beginnen te fluiten op mijn wekker. Daarna kan ik nog lekker snoozen met licht aan zodat ik rustig wakker kan worden.

De lichtgevende cijfers storen me zelf wel, maar ik draai de wekker gewoon tot ik deze niet meer zie.

Wekker is ondertussen 6 jaar en doet het nog prima (dus hier helaas geen usb poort voor eigen muziek). Lamp is ooit 1 x vervangen geweest.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:40

Knert schreef:
KoudbloedKim schreef:
Ik heb trouwens ook een vreselijke hekel aan het geluid van de wekker, ook bijv. de kookwekker of het piepje van de magnetron.
Kan gewoon niet tegen harde geluiden. :')

Laatst bleek in een onderzoek dat dat soort mensen vaak hoogbegaafd bleken te zijn.[/quote]

:j Geldt hier wel. :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:43

Hier ook wake up light gehad, maar raakte er te snel aan gewend en vond juist lekkerder slapen met het licht. :') Geen succes dus.

Hier nog steeds mn telefoon als wekker maar word er sowieso niet blij van. Kan helaas ook geen eigen muziek instellen.
Druk ook echt constant op snooze wat ook niet ten goede komt haha.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:54

Ik heb een stappenteller en slaap tracker. Nu doe ik met die laatste niet zo veel. Maar er zit dus een wekker functie in... Hij geeft zachte trillingen op je huid om wakker te worden.
Vind het zelf heerlijk, zo lekker geluidloos.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:56

Mijn wekker voldoet precies aan jouw eisen; een mp3-wekker, waar je via usb-kabel zelf een aantal nummers of geluiden op kunt zetten, zoals jij dat wilt :) Kunt hem snoozen, doe je dat niet, dan loopt ie 5 minuten door. Als je meer wilt weten, stuur maar een pb. Heb nog een ongebruikte bij mijn ouders liggen.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:57

Heb niet het hele topic doorgelezen, maar je hebt (of tenminste ik had :+ ) van die wekker radio's waarvan het licht (cijfers) alleen aangaat als je in je handen klapt ( :') ) en dan kun je em ook nog op je plafond laten projecteren. Dit gebruik je uiteraard niet ( spreekt uit ervaring) dus gewoon een wekker radio zonder licht :)

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 00:09

Chiave schreef:
Sourire schreef:
Ik heb ook een wake-up light, ik hou van dat ding. Niet van het licht, dat heb Ik uit staan. Wel van de heerlijke vogelgeluidjes die me wekken. Al is zo'n ding misschien wat prijzig voor alleen de vogeltjes.. :P

Ze kan ook een parkiet op haar nachtkastje plaatsen? :')

*vind ik leuk*' _/-\o_ :') :D

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 00:10

Eigenlijk zegt het maar paar dingen waarom de wekker zo vervelend is. Of je gaat te laat slapen voor de tijd dat je uit je bed moet. Dus meer slaap nodig.

Of het is voor jou gewoon de verkeerde tijd dat je uit bed moet komen. Laatst onderzoek gelezen dat kinderen die naar school moeten eigenlijk beter om 10 uur naar school kunnen gaan omdat die tijd beter gaat met opstaan en leren en meer rust in de kinderen brengt en betere concentratie.

Dus...ahahah...wat leren we er van.. we leven verkeerd..maar ja vertel zoiets maar aan de werkgevers...dat we verkeerde tijden starten of meer vrijheid in start en eind tijden moeten krijgen. Zou ook het file probleem oplossen omdat veel mensen niet op dezelfde tijd ergens moeten zijn.

Kortere reistijd is ook fijner en beter;) Veel mensen slapen nog achter het stuur in de ochtend. Ook onderzoek geweest. Dus stress..

Dat was buiten de vraag om ik heb zelf een wake up light en wel de echt van Philips. Ik wordt wel makkelijker en rustiger wakker dan ineens zn piep ding naast mijn oor of GSM die afgaat. En tijd dat hij aan gaat met licht begint en hoe fel die gaat en geluid kun je kiezen. Als het dan toch moet..is dit geen verkeerde irritante in mijn ogen.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 00:14

Ik ben ook pro-wakeuplight.

Ik word heel erg slecht wakker, maar met de wakeuplight word ik stukken fijner wakker, vind t echt een aanrader :j

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 00:17

Gewoon een wat oudere of simpele telefoon als wekker gebruiken. Een die wel mp3 kan afspelen als wekgeluid, zodat je zelf iets kan kiezen.
Maar wel oud/simpel genoeg is dat je er niet mee kan gaan internetten. Dus puur als mp3 speler, of wekker gebruiken. Geen irritante lichtjes etc.
En uiteraard een toestel dat zonder SIM op te starten is ;)