Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Smileyy schreef:Yunaa schreef:Iets waar ik bij mij voor de volgende keer op zal letten is een mat scherm. Ikzelf heb een glansscherm, maar dit is soms erg vervelend kijken in het zonlicht uit bepaalde hoeken. Mijn vriend heeft een mat scherm en dit is ideaal. Je kan zelfs buiten in de zon op je laptop werken.
Hoe weet je of de laptop een mat scherm heeft? Staat dat er dan specifiek bij of zijn er meerdere termen voor?
Zou een 14" scherm ook nog gangbaar zijn om elke dag mee te nemen?
Beloven schreef:500 GB geheugen vs 1000
Met GPU en zonder GPU
eerste serie en 6e serie..
Waarom luister je niet naar het advies kwa linkjes die we geven..?

Beloven schreef:Dan hecht je dus geen waarde aan full HD, mat scherm etc..
Ook fijn om even te melden
http://tweakers.net/pricewatch/438399/l ... 0-(mca32mh).html
Leuke goedkope laptop.
Smileyy schreef:Beloven schreef:Dan hecht je dus geen waarde aan full HD, mat scherm etc..
Ook fijn om even te melden
http://tweakers.net/pricewatch/438399/l ... 0-(mca32mh).html
Leuke goedkope laptop.
Hier heb je een punt. Ik heb inderdaad niet gekeken naar full HD. Wat is het grootste voordeel van een full HD scherm, ten opzichte van andere schermen? Naar het type scherm heb ik niet gekeken omdat Babbelientje zei dat er ook anti-glare plastics verkrijgbaar zijn. Maar natuurlijk is het wel mooi meegenomen als het scherm van zichzelf al mat is.
Dat is inderdaad een leuke laptop voor die prijs! Heb jij toevallig zelf ook ervaring met het bestellen bij deze site?

Citaat:Simpel gezegd is een Celeron processor de budget en aller simpelste processor die Intel maakt.
Het zijn eigenlijk afgekeurde Core of Pentium processoren die niet goed genoeg zijn om als een Core processor te verkopen. Hierdoor is de prijs dus ook een stuk lager.
Het is dus eigenlijk een Core processor maar waarbij er een processorkern niet werkt (en is uit gezet) en waarbij het interne cachegeheugen niet goed werkt of voor een deel stuk is en ook uit is gezet. Of de andere technieken die in een processor zitten als Hyper-Therading of Turbo Boost. Kortom, Intel maakt niet bewust Celeron processoren. Maar ontstaan doordat niet alle processoren goed genoeg presteren om als Core te verkopen.

Als jij daarvoor een goedkoop laptopje wil aanschaffen zou ik daar lekker voor gaan.
) dan is dat ook totaal niet nodig.
Smileyy schreef:Yunaa schreef:Iets waar ik bij mij voor de volgende keer op zal letten is een mat scherm. Ikzelf heb een glansscherm, maar dit is soms erg vervelend kijken in het zonlicht uit bepaalde hoeken. Mijn vriend heeft een mat scherm en dit is ideaal. Je kan zelfs buiten in de zon op je laptop werken.
Hoe weet je of de laptop een mat scherm heeft? Staat dat er dan specifiek bij of zijn er meerdere termen voor?
Zou een 14" scherm ook nog gangbaar zijn om elke dag mee te nemen?