Trampoline opengescheurd -> gebroken knie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 14:38

Hmm dat van het groene gedeelte vind ik een beetje onzin, dat is niet de doek zelf. Dat is van compleet andere kwaliteit en heeft veel meer te leiden dan de doek. :-)

En ik verwacht ook niets van de trampoline, we waren gewoon geschrokken omdat we het totaal niet verwacht hadden. :-) Je kon aan het uizicht niets zien behalve verkleuring.

PaardjesFan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 14:40

ik heb mijn trampoline al 8 jaar en staat altijd buiten en is ook al verkleurd en zitten hier en daar beetje gaatjes in en ik spring regelmatig van een huisje ernaast die 3 meter hoog is en is nog noooit opengescheurd

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 14:50

PaardjesFan1 schreef:
ik heb mijn trampoline al 8 jaar en staat altijd buiten en is ook al verkleurd en zitten hier en daar beetje gaatjes in en ik spring regelmatig van een huisje ernaast die 3 meter hoog is en is nog noooit opengescheurd

Nee, als ie wel al was opengescheurd had je dit niet zo vrolijk zitten vertellen hier. Een klap van 3 meter hoogte is hard hoor! ;)

k_m

Re: Trampoline opengescheurd -> gebroken knie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 14:53

Inderdaad pas er maar goed mee op!

Ik besef nu wel dat het echt niet de schuld gaat / kan zijn van het merk of winkel van de trampoline.. De behandeling is gewoon nooit optimaal geweest, en als je dan natuurlijk wat peg hebt dat het niet de meest kwaliteitvolle is kan het gebeuren..
Ik had het gewoon nog niet van iemand anders gehoord, of verwacht dat dit ging gebeuren!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 14:54

geen ervaring met hou jij bent gevallen maar ik heb mijn knie (schijf) ook gebroken gehad en eerst 6 weken gips en toen nogmaals 4 weken omdat het niet geheeld was.

wens je veel sterkte als je uit het gips komt, ga je nog revalideren want al je spieren raken weg. dit zul je wel zien na een week dat je gips wijd word.

Ik ben er zeker wel een jaar mee zoet gewees, voor ik weer de oude was.
Maar een knieschijf is wellicht nog lastiger dan gewoon de knie

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 15:00

@Joyce_eddy

Oeh wat naar, bij mij is het in principe het bovenste deel van mijn onderbeen, hetgene waar je knie op scharniert. Hier is een hoekje afgebroken, dus in principe niet helemaal de knie! Hoop er beter vanaf te komen..
Ik heb nu een open gips en deze zit echt verschrikkelijk los, er zit een windel omheen zodat hij wat strakker bij elkaar zit, maar ik voel dat ik mijn knie kan bewegen in de gips dus zal blij zijn met een nieuwe.. (nu ja blij :+ )

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 15:10

Wat balen voor je!
Wij hebben ook al een oudere trampoline maar die is de eerste paar jaar altijd in de winter naar binnen gegaan en later naar mensen met een grote kas.
Alleen dat hadden we niet moeten doen want wij hadden regels zoals niet op de kant zitten maar hun hielden zich er niet aan dus dat slijtte toen heel snel helaas. Nu gebruiken wij hem zelf nauwelijks. Soms nog kleinere kinderen die op stal komen :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 15:18

Vriendinnetje van mij wilde selfies maken van haar schaduw terwijl ze sprong, dus ze maakte een filmpje om later screenshots te nemen. Toen ging ze ook door het doek heen :=

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 15:21

Jeetje! Mijn trampoline is al heel wat ouder :oo
Sterkte met je gebroken been met dit mooie weer!

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 15:30

Jeetje beterschap! Balen zeg...

Wat de trampoline betreft, alles wat je een paar jaar buiten laat staan 'verweert' op een gegeven moment. Aan de doek te zien was dat bij deze trampoline ook aan de hand.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 16:10

Stille meelezer: Zou je dan niet een soort APK moeten hebben voor trampolines? Deze keer is het nog redelijk goed afgelopen, maar ik zou het doodeng vinden met salto's maken... Hoe weet je nou of hij echt 'af' is of niet?

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 16:27

ja vraag ik me ook af, hoe weet je dan dat hij versleten is?
Ik kan er inkomen dat deze dan mss effectief versleten was, maar buiten het verkleuren zag hij er toch echt zo niet uit.

Grooming_Mom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 16:43

Yep hier laatst ook zo`n zelfde scheur als bij jou , gelukkig geen gewonden *\o/*

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 17:01

Oké het gebeurd dus nog, haha :')

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:42

k_m schreef:
ja vraag ik me ook af, hoe weet je dan dat hij versleten is?
Ik kan er inkomen dat deze dan mss effectief versleten was, maar buiten het verkleuren zag hij er toch echt zo niet uit.

Dat weet je niet, maar uit ervaring met ander materiaal weet ik dat de houdbaarheidsdatum maar enkele jaren is. Een plastiek tuinstoel wat het hele jaar door buitenstaat en grijs verkleurd zie je ook aan dat het materiaal moe is op een gegeven moment. Misschien staat er wel een houdbaarheidsdatum op de doos? Misschien staat er wel dat je de trampoline niet het hele jaar door buiten kan laten?

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:55

Ik vind het versleten uit zien, totaal verschoten van kleur.
Dan is het meestal niet meer zo goed.

Verschilt per trampoline en van wat je ermee doet en hoe...........hele jaar door buiten of ook binnen in de winter etc. en of er heel veel zon op schijnt etc. etc.

Dat zie je bijna overal..................

Jeetje zeg, het is niet niks wat jou is overkomen, heel veel sterkte en beterschap met je knie.

Dat is ook de reden waarom ik nooit op zulke trampolines ga, veel te klein en te rond, er gebeuren zoveel nare ongelukken met dit soort trampolines.

Alleen op een grote rechthoekige wat gebruikt word in de turnzaal, daar stap ik wel op.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 19:43

Ja verschoten van kleur, maar ik vind niet dat je daaraan kan zien dat ze niet meer goed is. Na een zomer in de regen zijn die dingen ook verschoten van kleur :-)

Ach ja! Valt nu niets meer aan te doen, de volgende gaat in ieder geval afgedekt worden.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:45

Ja dit gebeurt inderdaad meer, bij een trampoline moet je eigenlijk iedere 3 jaar het doek vervangen. Niet zo gek dat dit dus gebeurt is, wel naar dat het bij jou gebeurd is. Veel sterkte ermee. :(:)

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:46

k_m schreef:
Ja verschoten van kleur, maar ik vind niet dat je daaraan kan zien dat ze niet meer goed is. Na een zomer in de regen zijn die dingen ook verschoten van kleur :-)

Ach ja! Valt nu niets meer aan te doen, de volgende gaat in ieder geval afgedekt worden.

Ja kan, maar als ik het doek zo zie zou ik er niet meer opgaan. Het ziet er gewoon 'verweert' uit.

Maar goed, dat maakt allemaal eigenlijk helemaal niets meer uit, want jij zit nu met een gebroken knie en dat is gewoon ellendig genoeg. :j Heel veel beterschap!

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 19:49

Hij ziet er op de foto wel erger uit heb ik het idee, haha!

Maar in ieder geval gaat de volgende doek beter onderhouden worden, en ik ga er niet meer op :')

Dankjewel allemaal voor de beterschapswensen!

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:52

Jeetje! Nog nooit gehoord dat dit gebeurde.

Wij hebben thuis ook een trampoline voor onze vakantiewoning. Die is ook wel echt een aantal jaren oud en staat altijd buiten. Maar dat was ook wel echt een duurdere trampoline met net omheen. Ben benieuwd hoe lang die van ons het dan nog houdt.

Sterkte met je knie.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:58

Oké, na deze zomer komt er hier een nieuwe trampoline :oo

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 20:03

Als eerste, beterschap!
Deze trampoline ziet eruit alsof ie is verteerd... De zon kan met z'n UV in combinatie met andere weersomstandigheden (regen, wind) best nog wel snel kunststof aantasten. Dat kan je zien aan de kleur. Zet maar eens een emmer buiten. Binnen 5 jaar kan je daar ook makkelijk stukjes afbreken!
Ik zou zeggen, nieuwe trampoline. En dan een zeil eroverheen wanneer hij niet gebruikt wordt ;)

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 20:04

k_m schreef:
@Joyce_eddy

Oeh wat naar, bij mij is het in principe het bovenste deel van mijn onderbeen, hetgene waar je knie op scharniert. Hier is een hoekje afgebroken, dus in principe niet helemaal de knie! Hoop er beter vanaf te komen..
Ik heb nu een open gips en deze zit echt verschrikkelijk los, er zit een windel omheen zodat hij wat strakker bij elkaar zit, maar ik voel dat ik mijn knie kan bewegen in de gips dus zal blij zijn met een nieuwe.. (nu ja blij :+ )

Ik heb ook geen ervaring met een trampoline die scheurt maar ik heb ook dat deel van m'n been gebroken. Ik had er gelukkig alleen een brace omheen... Weet je waarom ze bij jou voor gips hebben gekozen?

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 20:07

@Kevertje, nee eigenlijk geen idee. Het was via de spoedarts en hij heeft gewoon getekend waar de breuk zat, en zei dat het 6 weken gips was.
Maandag moet ik terug en dan zie ik een orthopedist, dus dan verwacht ik wel de platen enzo te zien met wat meer uitleg..