En ik verwacht ook niets van de trampoline, we waren gewoon geschrokken omdat we het totaal niet verwacht hadden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PaardjesFan1 schreef:ik heb mijn trampoline al 8 jaar en staat altijd buiten en is ook al verkleurd en zitten hier en daar beetje gaatjes in en ik spring regelmatig van een huisje ernaast die 3 meter hoog is en is nog noooit opengescheurd
k_m schreef:ja vraag ik me ook af, hoe weet je dan dat hij versleten is?
Ik kan er inkomen dat deze dan mss effectief versleten was, maar buiten het verkleuren zag hij er toch echt zo niet uit.
k_m schreef:Ja verschoten van kleur, maar ik vind niet dat je daaraan kan zien dat ze niet meer goed is. Na een zomer in de regen zijn die dingen ook verschoten van kleur![]()
Ach ja! Valt nu niets meer aan te doen, de volgende gaat in ieder geval afgedekt worden.
k_m schreef:@Joyce_eddy
Oeh wat naar, bij mij is het in principe het bovenste deel van mijn onderbeen, hetgene waar je knie op scharniert. Hier is een hoekje afgebroken, dus in principe niet helemaal de knie! Hoop er beter vanaf te komen..
Ik heb nu een open gips en deze zit echt verschrikkelijk los, er zit een windel omheen zodat hij wat strakker bij elkaar zit, maar ik voel dat ik mijn knie kan bewegen in de gips dus zal blij zijn met een nieuwe.. (nu ja blij)