Slechte ervaring met Epplejeck Amersfoort

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 15:35

Rij ook niet met handschoenen

Alja

Re: Slechte ervaring met Epplejeck Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 15:38

Als ik het zo bekijk is het idd een klittenband die daar overheen is gegaan, balen :(

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 15:40

Het lijkt misschien voor jullie op klittenband maar dat is het niet, ik heb nu ook 2 nieuwe plekken in de buurt van mijn lies.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 15:41

Heb je hem gewassen in de tussentijd?

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 15:42

Of het nou klittenband, zweep of een ander ding is, na 1 of 2 keer rijden mag zon dure rijbroek geen slijtage hebben!! Na 5 jaar zien mijn rijbroeken er nog niet zo uit (en die waren 60-80 euro!).
Kortom; flut kwaliteit dus!

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 15:45

ik heb 3 montar rijbroeken, alle 3 een ander type (1 met zitvlak, 1 zonder en 1 met siliconen grip) en geen van allen is van flut kwaliteit.
zijn allemaal meerdere keren gewassen, draag ze bijna elke dag en zien er nog zo goed als nieuw uit.

denk dat TS net een pech gevalletje heeft van een productie foutje :)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 15:52

At Montar we strive to design and manufacture high quality, innovative and fashionable apparal, footwear and accessories for modern riders.

Jaja.. na één keer rijden zo'n schade?

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 15:53

Ik verkoop zelf ook Montar broeken in m'n webshop en geeft er o.a. deze (door Montar verstrekte) informatie bij:
"De MONTAR Microfiber rijbroeken bevatten Bamboo vezels. De bamboevezels kunnen pellen net zoals wol, maar deze pellen kunnen gemakkelijk verwijderd worden met een textiel scheerapparaat."

De baboe stof waar de broeken van gemaakt zijn heeft namelijk dit "nadeel" vaker. Samengevat zijn bamboevezels korte vezels van een natuurlijk materiaal waarvan het uiteinde uit het weefsel kan gaan piepen, dat kun je dus afscheren en doet niets af aan de kwaliteit (er ontstaan geen dunne plekken). Synthetische weefsels zijn oneindig lang en hebben dus niet het probleem van uiteinden van vezels die uit het weefsel piepen.

Verder moet ik zeggen dat Montar altijd heel coulant is met retourneren van defecte artikelen dus wat dat betreft snap ik de winkel niet zo goed.

Babbelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 15:53

Ik heb vorig jaar juli een broek bij Epplejeck Amersfoort gekocht, hun huismerk, een rode. Alle wasinstructies gevolgd en toch had de broek gigantisch afgegeven, was helemaal donkerblauw (omdat de suede inzet blauw was). Ben ermee naar de winkel gegaan. Ze hebben 'm opgestuurd, was allemaal veel gedoe en kostte veel tijd, maar heb wel een nieuwe gekregen. Die overigens hetzelfde probleem gaf, alleen ietsjes minder, en was de enige die goed zat dus heb 'm toch gehouden. Vond de service niet denderend, maar wel okee... Als ik jou was zou ik naar de winkel gaan en niet bellen. Heb je toch meer zeggingskracht.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 16:12

Suusje1972 schreef:
Ik verkoop zelf ook Montar broeken in m'n webshop en geeft er o.a. deze (door Montar verstrekte) informatie bij:
"De MONTAR Microfiber rijbroeken bevatten Bamboo vezels. De bamboevezels kunnen pellen net zoals wol, maar deze pellen kunnen gemakkelijk verwijderd worden met een textiel scheerapparaat."

Verder moet ik zeggen dat Montar altijd heel coulant is met retourneren van defecte artikelen dus wat dat betreft snap ik de winkel niet zo goed.

Dus ik had een rijbroek met scheerapparaat moeten kopen :') oh men moest er zo om lachen toen ik dat las.

Ze hebben niks tegen mij over het bamboo & scheren gebeuren gezegd bij epplejeck.

Maar Montar is coullant naar de klant? Zal me niks verbazen dat EJ nooit Montar gesproken heeft ocer mijn rijbroek, in mijn laatste correspondentie met EJ vroeg ik om kopie en of naam van gesprokene. Nooit meer heeft EJ op mijn mail gereageerd...

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 16:20

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 16:25

Ik zou inderdaad, als je er daadwerkelijk iets mee wilt ipv alleen je frustraties kwijt, rechtstreeks contact opnemen met Montar.
Gewoon een nette brief/mail opstellen en je probleem voorleggen, netjes aangeven waarom je rechtstreeks contact opneemt.
Desnoods kopie van het aankoopbewijs erbij en dan lijkt het mij dat je toch een fatsoenlijke reactie kunt terug verwachten. :)

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 16:26

Je bent geweldig Suusje!!! Als je dat zou willen doen zou super zijn!

pluisapparaatje ken ik niet.

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 16:30

Zo'n pluisapparaatje is ook heel handig voor wolle truien en fleecejasjes ;-)
Laatst bijgewerkt door Suusje1972 op 23-06-15 17:10, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 16:30

dynamiek schreef:
Het is een gebruiksvoorwerp ik neem aan dat dat toch van te voren getest wordt het stof?
Vooral juist in de paardensport en op stal moeten ze toch tegen een stootje kunnen neem ik aan.

Je moest eens weten wat sommige mensen met hun kleding doen.. :=

Als er inderdaad Velcro tegen aan is geschuurd kan het zijn dat ie daar niet tegen bestand is.. Ik weet niet wat het beleid en het test-gebeuren bij Montar is geweest, maar het is niet vanzelfsprekend dat iedere broek tegen velcro klittenband kan..

Mijn vriend produceert ook kleding, is welliswaar een compleet andere branch en verdomd dure stof, maar als je daarover heen gaat met velcro, dan gaat het ook pluizen en pillen als een malle..

_Epplejeck_

Woonplaats: Drachten-Heemskerk-Eindhoven-Zwolle-Groningen-Breda-Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 16:34

Hi Dynamiek,

Wat vervelend zeg. Wij zijn dit intern voor je aan het uitzoeken en komen er zo snel mogelijk op terug. Je kunt ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je snel van dienst zijn.
Het e-mailadres is info@ej.nl en ze zijn telefonisch te bereiken op 088 3535353.

Groetjes, Epplejeck

_Epplejeck_

Woonplaats: Drachten-Heemskerk-Eindhoven-Zwolle-Groningen-Breda-Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 16:46

Hi Dynamiek,

We hebben het voor je uitgezocht en Amersfoort neemt zo spoedig mogelijk contact met jou op om dit op te lossen.

Groeten, Epplejeck

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 20:11

Omdat dit topic niet voldoet aan de regels van HTT en ook niet aan de regels van ED zet ik het nu op slot.

De regels en richtlijnen van HTT vind je hier:
[HTT] Regels en richtlijnen [HTT] Huis, Tuin en Techniek

Er mag een nieuw topic geopend worden op ED, maar lees ook daar eerst de richtlijnen goed door :)