Niobe schreef:Alja schreef:maar een lidmaatschap is toch maar 55/60 euro per jaar dus waar praten we eigenlijk over?
Je kunt altijd nog bij anwb tankstations gaan tanken voor de korting die je krijgt met je pas
"maar"? Ik ben blij voor je dat je dat kunt zeggenIk vind het nogal wat, zeker voor iets dat stilzwijgend verlengd wordt.
Ik ben even nieuwsgierig, wat is eigenlijk die meerwaarde van de ANWB qua pechhulp en dergelijke?
Nu kan ik pechhulp krijgen via de dealer van mijn auto, maar ik heb er ook ooit 1 gehad van zo'n 15 euro per jaar en dan kon ik zelfs pechhulp krijgen in het buitenland. Heb er gelukkig geen ervaring mee gehad (tot nu toe nooit pech onderweg gehad), maar dan vraag ik me af waarom dat zo goedkoop is vergeleken met de ANWB. Of zit dat hem vooral in de kortingen en dergelijke?
Ik denk het. ANWB is natuurlijk een groot bedrijf dus duurder dan kleinere bedrijven.

Ik vind het nogal wat, zeker voor iets dat stilzwijgend verlengd wordt.
Nee, had ik een lekke band gehad dan waren ze wel gekomen maar dit soort gevallen valt niet onder de ANWB..
Je verzekering (voor je ziektekosten) wordt ook stilzwijgend verlengd en je bent zelf verantwoordelijk om dit op te zeggen. Zo ook met andere overeenkomsten die je aangaat, verzekering van je paard, fitness (als je een jaar afsluit), startkaart... Het is inderdaad niet leuk maar goed de ANWB heeft er niks mee te maken dat jij besluit je auto te verkopen. Je lidmaatschap staat op je naam en niet op je auto.
!