.Maar tegenwoordig kun je inderdaad ook goed series en films streamen, dus dat zou ook een optie zijn. Wel heb je dan waarschijnlijk een internet abbo nodig die wat sneller is dan de goedkoopste
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
.
Af en toe kijken we het journaal via de livestream, maar vaker dan één keer in de week is dat niet. Wel kijken we series via de laptop, maar daar blijft het dan ook bij. Vind het daarnaast ook niet echt fijn om de hele avond voor de tv te hangen.Yv_ schreef:Ik zou zelf niet zonder kunnen, maar ik gebruik de tv dan ook als radio. Kan niet zo goed tegen een heel stil huis.
Maar tegenwoordig kun je inderdaad ook goed series en films streamen, dus dat zou ook een optie zijn. Wel heb je dan waarschijnlijk een internet abbo nodig die wat sneller is dan de goedkoopste.
, kortom wat meer variatie zeg maar, ik merk dat ik toch vaak denk 'bij de volgende reclame ga ik écht wat doen'.

Het is dat ik er naast mijn huur niks extra's voor betaal. Een vriendin van mij op kamers heeft ook geen tv en mist het ook niet. Kirsha schreef:Tjee, erg eigenlijk, maar ik zou absoluut niet zonder kunnen. Ik rol 's morgens mijn bed uit, smeer mijn boterham en ga dan het nieuws kijken. 's Avonds kom ik thuis en gaat de tv weer aan, GTST en films/series kijken. Ik ben geen grote fan van terugkijken op internet, voor de tv vind ik het toch lekkerder kijken.
Ik vind de meeste shows zo vreselijk dat ik liever naar zwart scherm kijk
Dan kunnen we gewoon alles van youtube/uitzending gemist/online tv zenders op de beamer bekijken.
. Al die reclames zijn toch superirritant, en bijna alles valt tegenwoordig online te kijken
), of als achtergrondgeluid. Om dan echt Netflix aan te zetten of iets te downloaden of terug te kijken vind ik teveel gedoe, dan moet ik ook bedenken wat ik wil zien en zo.