Iphone 5, zomaar uitgevallen en wilt niet meer aan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jopaardjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-15 19:46

Zoe_97 schreef:
maa ik bedoel echt zoals je bijvoorbeeld een filmpje via je gsm op je tv bekijkt, snap je me?
Werkt dat misschien niet? want dan zie je normaal op de televisie wat je op je scherm ziet.

Heb mijn telefoon nog nooit aangesloten op de tv, zal het zo is proberen

Allemaal bedankt voor het meedenken trouwens

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 20:01

Zoe_97 schreef:
ja en dan krijg je geen garantie meer want dan zeggen ze dat het komt doordat jij ermee geklooid hebt...
Ik zou morgen even langs de winkel gaan TS!

Gezien de leeftijd van een iPhone 5 zou het me verbazen als je daar nog garantie op krijgt, dat terzijde, succes TS, hopelijk kunnen ze wat vinden!

Samy

Re: Iphone 5, zomaar uitgevallen en wilt niet meer aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 20:07

Wat een toeval, ik heb vorige week toevallig het zelfde probleem gekregen met mijn Iphone 5.
Deze lag op de lader en 10 minuten later was hij zwart, thuis weer aan de lader gelegd, ook via Itunes geprobeerd, maar helaas.
Dag erna weg gebracht naar iemand hier in de buurt omdat ik dacht dat het de batterij was, was het helaas niet. Hij heeft er zelfs even een nieuw scherm op gezet, maar ook dat was het niet. Hij dacht dat het me printplaat was, maar had deze niet op voorraad. Ergens anders heen gebracht en helaas kregen deze hem ook niet aan de praat. Hij is dus echt overleden.

Je kan kijken wat Apple Care zegt als je een code van je telefoon op stuurt, maar bij mij kwam er al uit dat ik moest betalen.

jopaardjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-15 21:30

Samy schreef:
Wat een toeval, ik heb vorige week toevallig het zelfde probleem gekregen met mijn Iphone 5.
Deze lag op de lader en 10 minuten later was hij zwart, thuis weer aan de lader gelegd, ook via Itunes geprobeerd, maar helaas.
Dag erna weg gebracht naar iemand hier in de buurt omdat ik dacht dat het de batterij was, was het helaas niet. Hij heeft er zelfs even een nieuw scherm op gezet, maar ook dat was het niet. Hij dacht dat het me printplaat was, maar had deze niet op voorraad. Ergens anders heen gebracht en helaas kregen deze hem ook niet aan de praat. Hij is dus echt overleden.

Je kan kijken wat Apple Care zegt als je een code van je telefoon op stuurt, maar bij mij kwam er al uit dat ik moest betalen.

ohhhh..... wat stom van je telefoon. Hoop dat het bij mij niet zo afloopt