Nassie schreef:Wat is jouw wc leuk geworden, helemaal mijn smaak Plien!
Jullie hebben alleen op zaterdagen eraan gewerkt? Dan hebben jullie rap werk geleverd als je er nu al in kan!
Ik heb het voordeel dat ik elke woensdag avond al weekend heb. Dus op donderdag en vrijdag al kan beginnen met klussen, mijn vriend moet het echt van de weekenden hebben.
Thanks
! We hebben op zaterdag altijd met een man of 4/5 tegelijk geklust. En vaak waren mijn vriend, zwager en ik er ook nog op woensdagavond. Mijn vader en ik zijn er ook nog twee donderdagen aan het werk geweest en mijn vriend en schoonvader twee vrijdagen. Qua kosten zijn we rond de 11.000 uitgekomen voor eerdergenoemd lijstje plus gordijnen plus vensterbanken. Nieuwe meubels heb ik daarin niet meegeteld.

dus we komen goed uit de voeten en hebben tot nu toe helemaal niets laten doen.
Verder doen wij ook alles stap voor stap, je raakt gauw door de war als je bezig bent met stucen/behangen, muren slopen en overeind zetten en dat alles tegelijk willen doen. Ik ben er wel achter dat dat niet zo heel handig is! Het duurt daardoor eigenlijk ook alleen maar weer langer omdat je steeds moet omschakelen.