Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nelleke_ schreef:Een verbruik van 1500 lijkt me inderdaad reëler als je geen wasmachine hebt. (Hoe doe jij je was dan?? )
daar breng ik mijn was gewoon elke week heen....
Sunrise19 schreef:Mopke, niet doen! Mijn man is elektricien en die zegt dat die laatste cijfer ALTIJD achter de komma is.
Dus even woningbouw bellen en zeker even de fout laten corrigeren!
Citaat:Hier ziet u een elektriciteitsmeter met één telwerk. U hoeft alleen de cijfers voor de komma door te geven. Sommige meters geven ook cijfer(s) achter de komma weer. Deze hoeft u niet door te geven.
Brainless schreef:Sunrise19 schreef:Mopke, niet doen! Mijn man is elektricien en die zegt dat die laatste cijfer ALTIJD achter de komma is.
Dus even woningbouw bellen en zeker even de fout laten corrigeren!
Ehhhh nee dat is niet juist.
Er zijn genoeg meters die geen cijfer achter de komma aangeven.Citaat:Hier ziet u een elektriciteitsmeter met één telwerk. U hoeft alleen de cijfers voor de komma door te geven. Sommige meters geven ook cijfer(s) achter de komma weer. Deze hoeft u niet door te geven.
Onze meter heeft ook geen komma.
dancertje schreef:je meter is zo wiezo afgekeurd in 2008 dus daar zou ik ook maar even achter aangaan daar kan het ook vandaan komen
zie pagina 7:
http://www.westlandsolar.nl/media/2011- ... meters.pdf
maar heel reëel is het niet wij hebben hoekwoning en 2 personen 2100
Citaat:Mijn elektriciteitsmeter staat op de lijst met afgekeurde meters. Wat kan ik doen?
U moet zich eerst afvragen of de meter werkelijk op de lijst met afgekeurde meters voorkomt. U moet daarvoor kijken naar zowel het fabrikaat, het type, de metercode als het bouw- of revisiejaar. Als een van deze kenmerken niet overeenkomt met de kenmerken op de lijst, dan kunt u ervan uit gaan dat de meter niet is afgekeurd.
dancertje schreef:je meter is zo wiezo afgekeurd in 2008 dus daar zou ik ook maar even achter aangaan daar kan het ook vandaan komen
zie pagina 7:
http://www.westlandsolar.nl/media/2011- ... meters.pdf
maar heel reëel is het niet wij hebben hoekwoning en 2 personen 2100