Je zit er toch voor een paar jaar aan vast

Ik heb alleen met de golf ervaring, maar hoor ook goede verhalen over de audi.
Zelf rijd ik een mitsubishi outlander phev, en die rijd ook zalig.....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

NatasjavE schreef:PowerReiner schreef:Ik zou voorheen nooit voor een Citroen gekozen hebben, maar na er vorige week een keertje in gereden te hebben is dat veranderd. Wat een lekker bakkie:
https://www.google.nl/search?q=citroen& ... itroen+ds3
Hoe is het rijgedrag?
Typisch Frans?
Want dat mis ik nu bij de Peugeot.
Denk overigens dat ik hem niet meeneem deze. Al is hij uiteraard een meer financieel verantwoorde keuze.
Olympia96 schreef:Heb je daar keuzestress van???? Had dat gezegd joh!
Dat is namelijk geen keuze. BMW! Ik ben nooit merkentrouw geweest. Tót ik een BMW kreeg hahaha. Die auto van mij rijdt fijner dan vele andere jongere auto's van andere merken. Bovendien is ie hufter-paardenmeisjes-proof (ik ben totaal niet voorzichtig namelijk).
Los daarvan. Ook de andere (Duitse!) merken zou ik niet verdrietig van worden als het van m'n baas moest. Maar BMW is gewoon ook nog eens stylish verantwoord.
(weet niet meer wie dat vroeg)
Zit zelf ook heel veel op de weg (ben oa directie chauffeuse) en heb sindsdien zelf ook een automaat voor de deur staan. Wil echt niet meer anders.Leonoor schreef:Sowieso voor een automaat gaanZit zelf ook heel veel op de weg (ben oa directie chauffeuse) en heb sindsdien zelf ook een automaat voor de deur staan. Wil echt niet meer anders.
Ik zweer bij BMW (hoewel ik zelf Volvo rijd privé). Buitenom de looks waar ik echt fan van ben, is het comfort geweldig. Rij op dit moment voor de zaak 2 verschillende 5 series, maar heb ook regelmatig de 1/3/4 onder mijn kont gehad.
(ik wil namelijk de M-sport)
maaikemuis schreef:Ik denk dat je moet gaan rijden. Wij stonden hier voor hetzelfde dilemma, met ongeveer dezelfde keuzes. We hebben alles uitvoerig getest. Volkswagen viel af, ik (zeurpiet met rotrug) kon er niet langer dan een half uur in zitten. Volvo reed fijn, maar toen haalde de leasemaatschappij de hybride uit het assortiment, de andere opties waren ok. En de BMW reed heel fijn en vooral, het was de meest fijn zittende auto. Nog een maandje, dan mogen we hem halen.
Boras schreef:Als ik audi of bmw kan rijden, dan ga ik geen volkswagen golf rijden.
Met alle respect, maar ik vind golf saai en weinig vernieuwend.
Als ik kan kiezen tussen bmw en audi, dan wordt het bmw. Rijdt heerlijk en stijlvol.
Audi heb ik niets mee.
Persevero schreef:Boras schreef:Als ik audi of bmw kan rijden, dan ga ik geen volkswagen golf rijden.
Als ik kan kiezen tussen bmw en audi, dan wordt het bmw. Rijdt heerlijk en stijlvol.
Audi heb ik niets mee.
Golfjes zijn serieus goede auto's wanneer je naar auto's kijkt uit hetzelfde segment dan steekt de golf er met kop en schouders bovenuit.de auto is technisch beter afgesteld, heeft een beter rijgedrag en klopt meer. Alles zit waar het hoort te zitten.
Audi en BMW kan niet tippen aan de prijs kwaliteitsverhouding van een golf
Persevero schreef:Boras schreef:Als ik audi of bmw kan rijden, dan ga ik geen volkswagen golf rijden.
Audi heb ik niets mee.
Golfjes zijn serieus goede auto's wanneer je naar auto's kijkt uit hetzelfde segment dan steekt de golf er met kop en schouders bovenuit.de auto is technisch beter afgesteld, heeft een beter rijgedrag en klopt meer. Alles zit waar het hoort te zitten.
Audi en BMW kan niet tippen aan de prijs kwaliteitsverhouding van een golf
NatasjavE schreef:maaikemuis schreef:Ik denk dat je moet gaan rijden. Wij stonden hier voor hetzelfde dilemma, met ongeveer dezelfde keuzes. We hebben alles uitvoerig getest. Volkswagen viel af, ik (zeurpiet met rotrug) kon er niet langer dan een half uur in zitten. Volvo reed fijn, maar toen haalde de leasemaatschappij de hybride uit het assortiment, de andere opties waren ok. En de BMW reed heel fijn en vooral, het was de meest fijn zittende auto. Nog een maandje, dan mogen we hem halen.
Welke stoelen had jij geprobeerd in de Golf?
Ik heb er een met sportstoelen en, ja heus, massage stand geprobeerd.
Nog niet mee gereden(wat ik zeker ga doen)

.