Cowgirltjuh schreef:Als de makelaar het zo letterlijk in een e-mail heeft gezet vind ik het sowieso niet netjes. Het is voor een makelaar niet prettig om in een stoffig huis te komen, maar dit kun je ook op een wat nettere manier brengen. Een makelaar zou imo er alles aan moeten doen om mensen te trekken, maar de eerste trekker is presentatie en de foto’s (en een huis met nette meubels, mooie lichtinval etc trekt sneller mensen). Een koper van tegenwoordig wil eigenlijk zo min mogelijk doen of zo veel mogelijk maar dan met een hele lage prijs.Ja maar Sammie: als er bezichtingen zijn ga ik het huis wel poetsen hoor.. Maar er is op al die maanden maar 1 bezichtiging geweest en ik ga niet iedere week naar daar om te poetsen als er toch geen kijkers komen.. Dat bedoelde ik.. Maar volgens mij komt de makelaar er dus wel ooit, want hij is er blijkbaar ooit geweest toen het ongepoetst was.. Of hij heeft een bezichtiging gehad waar ik helemaal niks over weet.. Snap het ook niet zo goed..
Verder ken ik het huis niet, dus ik kan op dit moment weinig advies geven over de huidige foto’s en wat je minimaal aan effort kan doen om een maximaal rendement te hebben.
Ga aub niet door met een makelaar waar je geen vertrouwen in hebt. Maar om zomaar deze rekening te betalen zonder onderbouwing raad ik je ook niet snel aan.