Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Verder nooit problemen gehad met mijn switch. kimberly1995 schreef:Yvank_ schreef:switch heb ik dan weer geen goede ervaringen mee. Ding is meer in de fabriek voor reparatie dan bij mn zusje
En wat is het probleem dan precies?
heb hem al 2 jaar en hij is veel sneller dan de windows laptops macbook hier thuis. RoyceMack schreef:Ik adviseer een chromebook. Ik heb zelf een samsung chromebook 2. Echter super fijn.
Je kunt er online en offline mee werken en documenten typen.
Het fijne is dat de computer geen harde schijf heeft waar onnoemelijk veel documenten op komen(daarom worden pc's dus zo onwijs sloom) maar met een cloud waarin alles wordt opgeslagen (Zoals dropbox alleen dan google drive bv).
Daardoor kun je als het even meezit ook met je telefoon bij je documenten, als de boel crasht (wat niet gebeurt) kun je altijd bij je documenten..
Ook met een gewone pc kun je op je Google drive account..
Super handig!
En hij start in 10 sec op. Geen updates (doet ie allemaal automatisch).
kimberly1995 schreef:RoyceMack schreef:Ik adviseer een chromebook. Ik heb zelf een samsung chromebook 2. Echter super fijn.
Het fijne is dat de computer geen harde schijf heeft waar onnoemelijk veel documenten op komen(daarom worden pc's dus zo onwijs sloom) maar met een cloud waarin alles wordt opgeslagen (Zoals dropbox alleen dan google drive bv).
Daardoor kun je als het even meezit ook met je telefoon bij je documenten, als de boel crasht (wat niet gebeurt) kun je altijd bij je documenten..
Super handig!
Maar dan heb je dus altijd internetverbinding nodig om dingen op te slaan..
je kan ook op de computer opslaan gewoon.. En als je het wel in de cloud wil opslaan maar geen internet hebt dan slaat die hem gewoon offline en op en zodra je ergens internet hebt zet die het online. kimberly1995 schreef:RoyceMack schreef:Ik adviseer een chromebook. Ik heb zelf een samsung chromebook 2. Echter super fijn.
Super handig!
RoyceMack schreef:kimberly1995 schreef:
Nee. Hij kan bestanden die je typt tijdens college bv offline opstaan. Er is wel een geheugen aanwezig.. als je dan WIFI signaal hebt (als je bv weer thuis bent) dan slaat hij het meteen op in de cloud(en haalt het weer uit het offline geheugen)
. Ik zou een 13"-15" ultrabook uitzoeken, wel licht en daardoor makkelijk meenemen maar toch nog een redelijk scherm om op te werken. liedje89 schreef:RoyceMack schreef:
Nee. Hij kan bestanden die je typt tijdens college bv offline opstaan. Er is wel een geheugen aanwezig.. als je dan WIFI signaal hebt (als je bv weer thuis bent) dan slaat hij het meteen op in de cloud(en haalt het weer uit het offline geheugen)
Persoonlijk lijkt het tegenovergestelde probleem me vooral lastig, als je dan een keer ergens bent waar je geen internet hebt kan je dus niet bij de meeste van je bestanden?
Ik zou persoonlijk niet al te klein gaan en geen switch/surface oid kopen als laptop om dagelijks te gebruiken, ik vind mijn 13" scherm soms al een beetje klein bij sommige dingen, mijn moeder heeft een 10" netbookje voor op vakantie en ik zou echt knetterdol worden als dat de computer was die ik hoofdzakelijk zou gebruiken. Ik zou een 13"-15" ultrabook uitzoeken, wel licht en daardoor makkelijk meenemen maar toch nog een redelijk scherm om op te werken.