Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Meraki schreef:OnePlusOnedan heb je eigenlijk een ontzettend goede telefoon, voor weinig
het 'vervelende' is alleen dat je een ticket moet hebben om een telefoon te kopen.
Maar goed, daar kun je ook makkelijk aan komen

Gydja schreef:Paris_ schreef:Samsung Galaxy ace 2, kost volgens mij €150 en werkt prima.
Kwaliteit van de foto's is alleen niet geweldig..
Opzich is de Samsung galaxy S4 ook nog wel te doen denk ik, die heb ik zelf ook. Maakt foto's van goede kwaliteit, mooi scherp!Videofunctie idem.
Alleen ligt de prijs van de S4 misschien niet binnen je budget.
Ik zou niet de samsung galaxy ace nemen. Veel te weinig ram als je tegenwoordig wat wilt.
Heb hem zelf ook gehad maar kwam er steeds mee in de knoop omdat ik niet genoeg geheugen had en ik had er dan alleen maar whatsapp op staan.
Ik had er wel een micro-SD kaartje inzitten, misschien dat dat scheelt?
Een HTC 8x, maar er is er ook een van Nokia, die er sprekend op lijkt (maar stiekem wel wat eenvoudiger/goedkoper is).
En omdat ik al bekend was met HTC.
bigone schreef:Nokia als merk heeft wel mijn voorkeur, zit ook niet aan een budget vast maar ik vind het gewoon zonde om er zo veel geld aan uit te geven. Volgens mij komen bij de kinderen en man allemaal verschillende merken voor: I Phone, Samsung, Nokia, en Sony. Maar gezien het feit dat ik zo'n kluns ben laten ze mij er niet zo graag mee spelen en dat kan ik me nog voorstellen ook.
olafgek schreef:ik zou echt niet voor nokia gaan! die smartphones lopen op ene besturingssysteem van windows dat echt heel erg ingewikkeld is! ik als techniek kind (opgegroeit met technologie) kan zelfs amper met zo'n raar nokia geval werken. Ik raad voor ene beginnende smartphone gebruiker echt een huawei Y210 aan! dit is een smathphone die speciaal is gemaakt voor beginners. ik heb enkele maanden geleden mijn oma zo eentje gekocht en na enkele instructies van mijn kant was ze er helemaal mee vertrokken. Ook is die niet zo gigantisch groot en duur, dus de overstap van gewone gsm naar smartphone is veel kleiner!
Mliiesje schreef:Mijn vader is ook een leek op dat gebied, hij is begonnen met een iphone 4 en heeft inmiddels de 5s. Iphone is erg makkelijk en simpel in gebruik, erg overzichtelijk en makkelijk te bedienen. Ik hoor van meerdere kanten dat een iphone erg gebruiksvriendelijk is voor 'oudere' mensen. Zelf heb ik er ook een, vind hem erg fijn en is de eerste telefoon die nu al een poos mee gaat zonder kapot te gaan. Dit was bij mijn android-telefoons wel even wat anders.
8nnemiek schreef:Nokia zou ik ook niet doen. Werkt met het windows systeem, en daar zijn sowieso heel weinig apps voor te vinden, maar ook zijn ze gewoon nog lang niet zo ver met ontwikkelen omdat het nog een vrij jong systeem is.
) tenminste ook niet in de verleiding om er allemaal aandacht-afleidende suffe apps op te zetten
Destination schreef:olafgek schreef:ik zou echt niet voor nokia gaan! die smartphones lopen op ene besturingssysteem van windows dat echt heel erg ingewikkeld is! ik als techniek kind (opgegroeit met technologie) kan zelfs amper met zo'n raar nokia geval werken. Ik raad voor ene beginnende smartphone gebruiker echt een huawei Y210 aan! dit is een smathphone die speciaal is gemaakt voor beginners. ik heb enkele maanden geleden mijn oma zo eentje gekocht en na enkele instructies van mijn kant was ze er helemaal mee vertrokken. Ook is die niet zo gigantisch groot en duur, dus de overstap van gewone gsm naar smartphone is veel kleiner!
Wat vind je er ingewikkeld aan dan?