Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fem schreef:Het gaat er ook om of de consument tevreden is toch?
Tot nu toe heb ik meerdere mensen foto's op canvas cadeau gedaan via:
- herinneringen op linnen
- Canvas deal
Stuk voor stuk waren ze allemaal tevreden.
Daar gaat het toch om?
Daarbij komt dat canvas in mijn opinie beter tot z'n recht komt als je het van een afstandje bekijkt.
Net als bij een schilderij inderdaad.
En wat Purny laat zien is wel echt diep en diep triest..
dat leveren herinneringenoplinnen en canvasdeal echt niet.. (Behalve als jou foto zelf zo slecht is)...
wát een zoektocht is dat.
suuzepuus schreef:Ik wil heel graag een foto laten uitvergroten op canvas of zoiets dergelijks. heeft iemand een tip waar ik dat het beste kan doen? en waar niet? (ik wil zoals iedereen goed en goedkoop)
Femke schreef:suuzepuus schreef:Ik wil heel graag een foto laten uitvergroten op canvas of zoiets dergelijks. heeft iemand een tip waar ik dat het beste kan doen? en waar niet? (ik wil zoals iedereen goed en goedkoop)
Voor de combi goed en goedkoop zou ik naar Profotonet gaan.
Dan weet je in ieder geval zeker dat je een niveau hoger zit dan consumentenkwaliteit.
En dat de kleuren die je aanlevert (met juiste kleurprofiel) ook daadwerkelijk exact zo afgedrukt zullen worden.
Voor nog een niveau beter (en dus ook duurder) zijn er verschillende vaklaboratoria die handwerk leveren van topkwaliteit. Maar daar hangt dan inderdaad ook een prijskaartje aan.
Agossi had op de eerste pagina al een linkje geplaatst van mijn canvas test van een tijdje terug.
Die "slechte" is afkomstig van webprint; een leverancier door veel consumenten toch als "goede" printservice gezien wordt.
Maar leg 'm (zoals in de test) eens naast een écht professioneel afgedrukt canvas en je ziet het verschil:
http://weblog.hypofocus.com/2014/05/tes ... jk-de.html