We hebben idd grote ramen en aan de achterkant openslaande deuren naar de tuin.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hebben in september al getekend maar zijn nóg niet begonnen. Om gek van te worden. Keuken is ondertussen al uitgezocht en besteld. Badkamer gaan we vanavond uitzoeken en bestellen :-D 
MarliesV schreef:Bouwvak slopen en maart/april opleveren is niet mega ambitieus vind ik.
Wij hebben zelf in de bouwvak gesloopt en het bouwbedrijf is in september begonnen.
vandaag gehoord dat ze zijn gaan graven en hijen
ze moeten nu binnen 220 dagen klaar zijn.
hebben bouwnummer 9
Twee weken terug hebben we voor het eerst in onze eigen woning gekeken. Toen we voor het eerst over de drempel stapten, voelden we ons toch wel een beetje emotioneel, en vooral heel trots, wat een gaaf huis

Ook willen we meteen 1 of 2 dakkapellen laten zetten op zolder zodat we de ruimte optimel kunnen benutten.
Tijdens de informatiebijeenkomsten hebben we al onze buren en straatgenoten leren kennen, bijna allemaal jonge stellen zoals mijn vriend en ik (26 en 27 jaar). Super gezellig 
Ziet er ook leuk uit! Welk type huis heb je gekocht?
Fase 1 is helemaal klaar, fase 2 voor het grootste deel en wij zitten in fase 3. Hierna komen nog zeker 4 fases, maar misschien nog wel meer.
januari zijn de palen geslagen en vorige week stond de 2de verdiepingsmuren er al op. Ook hier is toegezegd dat uiterlijk de bouwvak het klaar is