Ik heb mn oog op een 2003 vectra laten vallen die 1600 mag trekken. Aan de andere kant van nl helaas.
Ik had een handelaar die 450 bood voor mn auto die ik.voor 2000 kocht een half jr geleden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
TurboTinker schreef:True..bmw is echt degelijkheid. Maar ook daar moet je geluk mee hebben. en een auto over de 2 ton kan best wat onderhoud krijgen. Daarom liever wat minder. Al trekt bmw me het meest. Het aanschafgeld heb ik helaas niet. Al mn spaargeld is in de astra gegaan.
friesam schreef:TurboTinker schreef:True..bmw is echt degelijkheid. Maar ook daar moet je geluk mee hebben. en een auto over de 2 ton kan best wat onderhoud krijgen. Daarom liever wat minder. Al trekt bmw me het meest. Het aanschafgeld heb ik helaas niet. Al mn spaargeld is in de astra gegaan.
Op autotrader vind ik er toch wel 15 of zo die kunnen voldoen (E46, onder 2 ton voor 2950 vp, keer bieden en je betaald 2250 voor zo'n auto)
TurboTinker schreef:Dat is de reden dat mn astraatje g ook te koop staat. 2.0 motor. 1300 trekvermogen. Maar ik geef m daarmee teveel op zn donder
TurboTinker schreef:Dat is de reden dat mn astraatje g ook te koop staat. 2.0 motor. 1300 trekvermogen. Maar ik geef m daarmee teveel op zn donder