Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
chanicha schreef:Mijn dochters zijn ook bezig, de oudste heeft nu een Iphone 6 maar de jongste gaat voor een Samsung Note omdat je bij de Iphone met Itunes moet werken en er geen navigatie opzit, dit heb ik dan van horen zeggen van hun. Ik heb zelf een Samsung en ben erg tevreden alleen is de batterij snel leeg.
chanicha schreef:Mijn dochters zijn ook bezig, de oudste heeft nu een Iphone 6 maar de jongste gaat voor een Samsung Note omdat je bij de Iphone met Itunes moet werken en er geen navigatie opzit, dit heb ik dan van horen zeggen van hun. Ik heb zelf een Samsung en ben erg tevreden alleen is de batterij snel leeg.
Ik heb zelf een iPhone en ben daar erg tevreden mee. Hiervoor had ik een Samsung en daar kon ik totaal niet mee overweg. Ik vind de iPhone een stuk soepeler en praktischer in gebruik. Ik heb mijn iPhone vaak laten vallen en daar zie je niks van, zelfs geen krasje. Ik gebruik de Samsung van mijn vader wel eens en dan word ik er elke keer aan herinnerd waarom ik zo blij ben met mijn iPhone
.
ponypret123 schreef:chanicha schreef:Mijn dochters zijn ook bezig, de oudste heeft nu een Iphone 6 maar de jongste gaat voor een Samsung Note omdat je bij de Iphone met Itunes moet werken en er geen navigatie opzit, dit heb ik dan van horen zeggen van hun. Ik heb zelf een Samsung en ben erg tevreden alleen is de batterij snel leeg.
Itunes hoeft toch niet? Soundcloud kan toch gewoon op iphone? Want ik vind itunes ingewikkeld
Ik heb een HTC One M8 en ben hier echt heel enthousiast over. Sony Xperia Z2 is ook een goeie.
domosan schreef:chanicha schreef:Mijn dochters zijn ook bezig, de oudste heeft nu een Iphone 6 maar de jongste gaat voor een Samsung Note omdat je bij de Iphone met Itunes moet werken en er geen navigatie opzit, dit heb ik dan van horen zeggen van hun. Ik heb zelf een Samsung en ben erg tevreden alleen is de batterij snel leeg.
De iphone heeft kaarten (ookwel maps) automatisch geïnstalleerd, deze werkt prima als navigatie!
maarja. 'Tis maar wat je gewend bent. Je kan ook gewoon Spotify of Soundcloud of Deezer gebruiken.