Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Het ding had op het eind wel een enorme emotionele waarde, alle avonturen die 'ie meegemaakt had
Ik vind het nog steeds 'zielig' dat ik m'n golfje heb afgedankt.
Inmiddels wat gespaard en ingeruild voor een Citroen C2. Super fijne auto en een stuk jonger dan de saxo. Enorm fijn mee gereden, helaas reed er iemand anders achterop en was de auto total loss.Flits__ schreef:Mijn eerste autootjes was een appeltjesgroene Volkswagen Lupo. Vind het zelf wel een leuke auto om te zien, maargoed dat is een kwestie van smaak.
Vind het ontzettend jammer dat ik hem weg moest doen. Maar helaas moest er vrij veel vervangen worden, en tja dat kostte meer dan de auto waard was.

Als je gewoon netjes op tijd je olie vervangt rijd je er zo 300.000km mee
Ik zou als ik jou was niet een ford Ka nemen, zeker niet eentje die maar 1000 euro is. Geheid dat dat ding al half verroest is. Het is echt een
. Geen roest(ook bij APK monteur verbaasd over goede onderhoudsstaat). Maar daarvoor ook heel wat Ka's bekeken met inderdaad verschillende auto's met te veel roest.
). Yipee schreef:Met een budget van maar 1000 euro lijkt het mij belangrijker dat je een degelijke auto koopt met zo min mogelijk KM's en die zo zuinig mogelijk is.

maar ik kom van een BMW dus ik ben een beetje verwend Ik heb hem gekocht voor 1300 met 152.000 op de teller dus ze zijn er wel te vinden! Ik had helaas ook geen keus, ik moest gelijk en direct een auto hebben dus dan wordt de keus helaas gewoon wat minder.. _Nelleke_ schreef:Ik heb overigens nooit een deuk gereden in mijn eerste auto. Ook niet in m'n tweede en ook niet in m'n huidige. Heb 10jr m'n rijbewijs en nooit iets gehad (behalve dat iemand tegen m'n geparkeerde auto aan is gereden) dus een oude auto kopen om het in te oefenen vind ik persoonlijk een beetje gekke beredenering.