Tv - internet abbo. Nu Ziggo, maar word duurder..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Naamloos1

Re: Tv - internet abbo. Nu Ziggo, maar word duurder..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-15 21:40

Maar wat zeg je in vredensnaam in zo'n telefoongesprek?? Ik ben daar echt te schijterig voor denk ik :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:41

Slechte Wifi (wat ik ook in dit topic leest) ligt 9 van de 10 keer qua oorzaak in je huis. Controleer bijvoorbeeld of er geen stoorzenders in de buurt staan, bijvoorbeeld een babyfoon of in sommige gevallen zelfs een mobiele telefoon of dat je binnenhuisbekabeling niet goed is (bijvoorbeeld slechte kwaliteit kabels zonder kabelkeur). (Check bijvoorbeeld verbeterwifi.ziggo.nl)

Zelf betaal ik (niet schrikken :+ ) ruim 90 euro per maand aan Ziggo. Dat ging geloof ik met 1 euro omhoog, van die ene euro zal ik nou ook niet wakker liggen. Ik krijg hier in de buurt niet echt beter internet qua snelheid, ik heb snel en stabiel internet nodig (en dan heb ik het over sneller dan de 30Mbit die veel mensen al genoeg vinden), én glasvezel is hier ook nog niet echt een optie, ligt er wel, maar ik vertik het om naar KPN te gaan :)

Heb hier zelf geen problemen met Ziggo, ook niet met de wifi. Ja 1 keer, maar toen deed niks het meer, had mijn modem de geest gegeven. := :+ nieuw modem en probleem opgelost.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:42

Idd naar Ziggo gewoon bellen en aangeven dat je wilt opzeggen, werkt super haha
Als ze dan een reden vragen, gewoon zeggen dat je het te duur vind worden. De meeste proberen je dan over te halen om te blijven en doen je een mooi goedkoper voorstel

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:43

Jans 90 euro?? :oo
Is dat alleen omdat je snel en stabiel internet moet hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:44

en vaste telefonie én televisie met TV Extra :+ (ik heb Alles in 1 extra, met TV Extra)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:44

@Bellatrix: https://www.ziggo.nl/klantenservice/adm ... e-tarieven Had toevallig de mail al gehad ;).

Ik ga ook naar 45 euro per maand en dat is wel erg veel. Had toen dit abbo gekozen omdat ze een kortingsactie hadden. Zat nu te kijken naar Online.nl en zag hier een postieve, dus dat is wel fijn. Hoef geen digitale TV, heb genoeg aan analoog, maar tegenwoordig krijg je dat er altijd bij. Geeft niet, maar hoef alleen internet en analoge tv.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:46

Aha!
Ik ga nog geen 3 euro omhoog...hmm nou dat vind ik niet zo'n ramp...dacht dat het echt om minimaal een tientje zou gaan...

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 23:47

wij wilden overstappen naar online. Dat kon volgens de site en postcodecheck.
Nou dat kon dus niet, wij bellen waarom het zo lang duurde, ja mevrouw de diensten zijn niet te leveren bij u thuis :roll: Hadden ze op 1 januari ons proberen te bereiken en daarna niks meer laten horen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 23:49

Ik heb telfort bellen, tv en internet voor 38 euro. Afgelopen maand belde ze op dat we gratis iets extra mochten toen heb ik gekozen voor 5 euro korting. Nu betaal ik dus 33 euro.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 00:02

Omdat ziggo de prijs per 1 maart verhoogd mag je per die datum ook opzeggen ongeacht of je contract nog looptijd heeft. Dus dat geeft je wel een betere onderhandelingspositie.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 10:30

Wij hebben (hadden?) Z3 internet, heel handig toen we ons internet en de kosten deelden met de onderburen maar nu we zijn verhuisd is het een beetje overdreven. Zulk razendsnel internet hebben we niet nodig en het is ook best duur, 60€ per maand. Het komt me daarom niet slecht uit dat we eerder mogen opzeggen of wijzigen. Nu nog uitzoeken wat het dan gaat worden..

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 10:46

maar je mag je pakket toch altijd aanpassen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 10:47

Hangt er vanaf, als je een jaarabbonement hebt niet :n (wanneer je gebruik hebt gemaakt van een speciale actie).

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 10:52

nee hoor, je kunt bij ziggo maandelijks je pakket aanpassen.

Heb ik zojuist nog gecheckt bij mezelf.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 10:57

KPN alles in 1 is ook al 45 euro per maand.
Ik vind het ook erg duur maar echt veel goedkopere oplossingen zijn er niet voor internet en tv samen.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 10:58

Ik ben al jaren tevreden klant bij Telfort. Razendsnel internet geef ik niet veel om, wat ik nu heb is snel genoeg, dat is gewoon normale snelheid. Telfort is feitelijk KPN, ik zit op hetzelfde netwerk, heb hetzelfde modem en na problemen met het doorschakelen van het televisie signaal nu ook dezelfde kastjes van de KPN. Klantenservice vind ik ook fijn (maar dat komt misschien omdat ik door slim vragen wat hoger in de lijn binnenkom).

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 11:08

Wij hebben alles in 1 van KPN. (bijna het enige wat er in dit gat te krijgen is) voor 45 euro per maand, dan komen er nog belkosten over heen. betaal ik ongeveer 50 euro. En met ons beide mobiel, betaalt mijn man 34,95 en ik 7,95 (officieel 17,95, echter krijg je elk volgend mobiel 10,00 korting.)

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:49

Ik betaal zelf 45 euro per maand voor:
100/100 glasvezel
DVB-C kabeltelevisie
Telefonie
Film1
HBO
Premium pakket zenders

Maar da's geen eerlijke vergelijking want ik werk voor een internetprovider :P

Even zonder dollen: Wat belangrijk is bij goedkoper internet en alles behalve Ziggo/UPC en Glasvezel: Wat is de haalbare snelheid via xDSL? Je kan dit vinden door je postcode in te vullen op netco.fpi-info.fourstack.nl

Als je die hier post, kan ik voor je kijken wat er mogelijk is en wat goed zal werken op jouw adres!