Bokkers met een Oneplus?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 13:23

karlli schreef:
Snollygoster schreef:
Gaat jullie batterij ook zo snel leeg als jullie mobiel internet gebruiken? Als ik 's ochtends gewoon 10 minuten even de mobiele krant wil lezen gaat mijn batterij echt in no time 10% af.
Ik vind dit toch maar vreemd aangezien iedereen claimt dat deze zo'n goede batterij heeft.

Kun je eens even een printscreen maken en laten zien met de percentages van de batterij? Misschien ligt het wel aan oa. de mediaserver ook Google play wil nog wel eens batterij gebruiken door ongezien iedere keer je telefoon wakker te houden.

En welke verbinding gebruik je? LTE?

Bij de batterij percentages staat dat mijn scherm het meeste verbruikt, dus die heb ik net op automatisch ingesteld. Verder zet ik nu telkens mobiel netwerk uit als ik mijn gsm niet gebruik. Ook alle apps sluit ik steeds af, nu is er sindsdien niets meer van mijn batterij afgegaan..

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 13:45

Snollygoster schreef:
karlli schreef:

Kun je eens even een printscreen maken en laten zien met de percentages van de batterij? Misschien ligt het wel aan oa. de mediaserver ook Google play wil nog wel eens batterij gebruiken door ongezien iedere keer je telefoon wakker te houden.

En welke verbinding gebruik je? LTE?

Bij de batterij percentages staat dat mijn scherm het meeste verbruikt, dus die heb ik net op automatisch ingesteld. Verder zet ik nu telkens mobiel netwerk uit als ik mijn gsm niet gebruik. Ook alle apps sluit ik steeds af, nu is er sindsdien niets meer van mijn batterij afgegaan..

Hmm das best wel raar haha, het kan natuurlijk ook zijn (wat ik dus wel vaker heb) op gebieden waar geen goed mobiel bereik is dat hij dus de hele tijd opnieuw loopt te zoeken wat ook weer redelijk veel van de batterij vraagt.

Scherm als meeste is iig goed :)

Snollygoster

Re: Bokkers met een Oneplus?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 13:48

Ja dat zou best wel kunnen, ik heb hier ook geen 3G waar ik nu ben, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. Als ik wifi gebruik is er echter niets aan de hand.
Ik maak me nog niet al te veel zorgen want mijn iPhone ging ook steeds meteen plat als ik hem op mobiel netwerk gebruikte, het is wel algemeen bekend dat dat veel batterijpercentage vraagt.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:25

Slecht bereik = hogere batterijconsumptie.
Het kan ook de app zijn die niet goed gebouwd is. Als hij weinig prestaties vereist van je telefoon zou ik het energieprofiel op energiebesparing zetten.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:02

Goh, ik heb denk ik toch ook wel interesse in deze telefoon :)
Klopt het dat er geen externe uitbreiding in kan? Dus dat je het moet doen met de 16/64 gb ingebouwd?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:03

Ja dat klopt. Maar 64 lijkt me wel genoeg toch?

Ik heb trouwens net mijn flipcase binnen :D. Vorige week ergens besteld haha

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:05

Oh ja 64gb is zeker genoeg, maar dan ben ik eerder geneigd om te kijken naar de zwarte versie dan naar de witte met 'maar' 16gb :) Zeker omdat er maar 30 euro verschil tussen beide zit.. Ga dan liever voor de zwarte, ondanks dat ik wit mooier vind.

Maar.. hoe kom ik aan een invite :D En ik neem aan dat alle simkaarten er gewoon inpassen, toch?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:09

Invite kreeg je dacht ik van iemand die m ook gekocht heeft. Je kan ook op marktplaats kijken :). Ik heb de mijne net een week, dus ik weet er nog niet zo heel veel van haha

Nikkivdnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:10

Iemand die hier wat foto´s kan plaatsen gemaakt met de telefoon? :) Mijn vereiste voor een telefoon is namelijk wel een goede camera haha :P

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:13

Afbeelding
Haha jup!
T was donker buiten haha. Maar ik vind t zeker goed!

Edit: oh t lijkt slechter nu :')
Het is wel beter hoor :)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:19

Blinnii schreef:
Oh ja 64gb is zeker genoeg, maar dan ben ik eerder geneigd om te kijken naar de zwarte versie dan naar de witte met 'maar' 16gb :) Zeker omdat er maar 30 euro verschil tussen beide zit.. Ga dan liever voor de zwarte, ondanks dat ik wit mooier vind.

Maar.. hoe kom ik aan een invite :D En ik neem aan dat alle simkaarten er gewoon inpassen, toch?

Sterker nog, de invites die beschikbaar gesteld worden zijn enkel voor de 64GB variant. Tevens is de sandstone finish blijkbaar prettiger dan de Silk white, doordat deze minder glad is.

Op Tweakers is er een topic wat doodgegooid wordt met invites: http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 7#43565627

Je kan alleen alles zien wanneer je een account erop hebt, zoniet moet je hopen dat er mensen zijn die hem niet tussen speciale tags stoppen.

Nikkivdnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:24

sterreke98 schreef:
[ [url=m/cUihqX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha jup!
T was donker buiten haha. Maar ik vind t zeker goed!

Edit: oh t lijkt slechter nu :')
Het is wel beter hoor :)

ziet er netjes uit :j en bewegingsfoto's? :)
en wat is het verschil tussen met invite en zonder? de prijs of dat niet? :P

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:25

als je een invite hem kan je hem kopen :+
ik heb nog geen bewegingsfoto's. Ik kan t wel proberen te maken deze week :)

Nikkivdnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:26

sterreke98 schreef:
als je een invite hem kan je hem kopen :+
ik heb nog geen bewegingsfoto's. Ik kan t wel proberen te maken deze week :)

zag net op marktplaats dat ze ze ook aanboden zonder vandaar de vraag haha :P
Maar graag!

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:32

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 17:46

Als ik binnenkort nog een paar invites overheb wil ik er gerust wel weggeven aan Bokkers :j.
Mijn vriend heeft vorige week zelf een invite van een vriend gekregen en heeft zijn Oneplus vandaag aangekregen, dus die valt al weg. Daarbij gaan twee van mijn invites sowieso naar vrienden van me, dus dan heb ik er nog 4 over als er in die tijd geen vrienden meer aan mij komen vragen.

Nikkivdnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:51

Snollygoster schreef:
Als ik binnenkort nog een paar invites overheb wil ik er gerust wel weggeven aan Bokkers :j.
Mijn vriend heeft vorige week zelf een invite van een vriend gekregen en heeft zijn Oneplus vandaag aangekregen, dus die valt al weg. Daarbij gaan twee van mijn invites sowieso naar vrienden van me, dus dan heb ik er nog 4 over als er in die tijd geen vrienden meer aan mij komen vragen.

ik hou me aanbevolen mocht je over een tijdje nog invites hebben :j

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:18

Er is ook een fb pagina waar je helemaal doodgegooid wordt met invites je kan me wrl even een pb'tje sturen stuur ik ze door of nodig ik je even uit voor de groeo. Foto's zijn prima maar is niet het sterkste punt van de OPO ;)

Met goed licht is het prima, nog geen foto's gemaakt van paarden bv. Kan dit op het moment helaas ook niet even uitproberen, zijn wel veel opties binnen de camera.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 19:53

Ik ook! :)

Karli, ik wil wel in die facebookgroep :)

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 21:10

Ik heb weer een vraag! Ik heb zojuist ontdekt dat je de onscreen navigatiebalk kan uitschakelen zodat je die drie knoppen onder je scherm gebruikt, maar ik vroeg me hierbij af hoe je dan je apps aflsluit? Ik kan me moeilijk voorstellen dat je dan elke keer alle apps via je instellingen moet afsluiten. Heb al een beetje op internet rondgeneusd maar vind er niets over..

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:12

Via die streepjes, de menuknop zegmaar, langer inhouden en je krijgt een lijst met app die je zoo kunt wegschuiven rechts bovenaan met de drie streepjes of per app handmatig ;)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:52

Snollygoster schreef:
Ik heb weer een vraag! Ik heb zojuist ontdekt dat je de onscreen navigatiebalk kan uitschakelen zodat je die drie knoppen onder je scherm gebruikt, maar ik vroeg me hierbij af hoe je dan je apps aflsluit? Ik kan me moeilijk voorstellen dat je dan elke keer alle apps via je instellingen moet afsluiten. Heb al een beetje op internet rondgeneusd maar vind er niets over..

Hm? Hoe bedoel je afsluiten?

Ik maak zelf ook gebruikt van de on-screen toetsen, prettiger dan de capacitieve knoppen.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 00:42

Ik heb vandaag een OnePlus besteld, maar helaas met een boel hobbels onderweg.. nog even afwachten of het goedkomt dus..

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 00:48

Ik zag het, de site was continue overbelast.
Ik heb wel vaker wat vaagheden gezien, is bijna altijd wel goedgekomen.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 00:51

Hoop het! Heb er al een mail uitgedaan.. Mijn order (die al betaald is via PayPal) staat in mijn account onder 'suspected fraud'.. :\ De betaling verliep ook vaag, maar wel netjes een bevestiging van PayPal gekregen. Achja, wacht eerst maar reactie op mijn mail af.