Waterschade: onenigheid met expert

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ir111

Re: Waterschade: onenigheid met expert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 12:09

Ik zou een contra expert inschakelen. Dus een andere expert. Je hebt in deze duidelijk geen vertrouwen. De meeste verzekeringen dekken de kosten van een contra expert. Het klinkt alsof je er met deze expert niet uit gaat komen op een manier waardoor jij vertrouwen hebt in de oplossing.

petraaken

Re: Waterschade: onenigheid met expert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 12:22

Ik zeg ook een andere expert vragen. Wat een knoeier zeg. Iedereen kan met wat logisch nadenken toch weten dat je niet over nat behangpapier kan isoleren. Dat laat gewoon los.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:03

Nou TS ze hebben bij mijn moeder grotere kasten weggehaald hoor dus het kan best.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:12

Als dit zelf wil oppakken dan zou ik de expert passeren en dit bespreken met de schadeafdeling van de verzekeraar.

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 15:25

Wil je dit netjes herstellen zal al het behang er af moeten de muren gewoon laten drogen en niet isoleren met een of ander spul. Als je muur droog is kan je opnieuw behangen of sausen. doe je dit niet blijf je vlekken houden en kleurverschil op je muren.

Ga je met voorstrijk spul of verf op je behang gaat je behang opbollen of los komen, behang week je ook met water van je muur of met een stoomapparaat. je behang gaat loskomen wat ze er ook op gaan smeren.