Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

laura1987 schreef:De t weghalen had je zelf ook gekund hoor.
Gewoon een hete föhn er lang genoeg opzetten en hij laat vanzelf los. Zo hebben wij seat eraf gehaald.
Welke Audi kijk je naar? Ik hou van de recente audi's, helaas mijn bankrekening niet whahaha
laura1987 schreef:Zonde van de roest en kras eilleen!
Maar als je zelf opgeleid word voor automonteur dan is dit een leuk projectje toch?
Ik heb ook weleens een auto gezien die een roest kleurige gewrapte motorkap had, dit was best leuk hahaha
kruimellover schreef:Ik ook! Bij mij is het zelfs zo erg dat ik nu twee auto's heb, omdat ik m'n pimpbakkie niet weg wilde doen. Ik heb een Opel Astra cabrio uit '96. Het interieur is van leer en het dashboard hebben er hoogglans zwart met zilver accenten gespoten, ik heb een gsi bumper voor, zijskirts, een gecleande achterklep (zonder logos of knopjes), andere grille, motorkap met luchthappers, achterbumper moet nog gespoten worden, maar die is helemaal custom made omdat de kentekenplaat erin moest komen. Ook heb ik natuurlijk andere velgen, zilvergrijze velgen met 8 spaken en ik heb m'n remklauwen knalgeel gespoten. Ik denk dat ik zo alles opgenoemd heb, maar weet het niet zeker.
Het grootste deel heb ik zelf gedaan met hulp van mijn vriend. Ik heb zelfs 3 jaar geleden nog zo'n Astra gekocht omdat ik niet aan voldoende onderdelen kon komen. Dus die hebben we helemaal gesloopt. Best handig, want ik weet nu precies hoe het ding in elkaar zit.
Zal wel een keertje een fotootje plaatsen van m'n Bertje (zo heet ie, haha)
Cowgirl_K schreef:laura1987 schreef:De t weghalen had je zelf ook gekund hoor.
Gewoon een hete föhn er lang genoeg opzetten en hij laat vanzelf los. Zo hebben wij seat eraf gehaald.
Welke Audi kijk je naar? Ik hou van de recente audi's, helaas mijn bankrekening niet whahaha
Haha woonde in een flatje toen.. Bij mams.. Beetje lastig met een verlengsnoer vanaf de 6e etage haha
Dus een vriend van me heeft het gedaan
Yess me to! Zijn naar een audi quattro aan t kijken vanaf 2005.. Maar ik ben nogal een zeikerd. Doe deze audi niet zo snel de deur uit voor ik er 1 heb waar ik verliefd op ben haha

laura1987 schreef:Is vast veel werk geweest dat paarse of niet?
kruimellover schreef:Ik heb een fotootje gevonden, kan hem alleen in link plaatsen want hij is te groot en hij is al geüpload. Anders kan ik hem niet via m'n telefoon plaatsen.
https://imageshack.com/i/cbj6i0j
Ik bedenk me nu dat ik m'n koplampen trouwens ook vervangen heb en die zijn in stijl met m'n mistlampen (ronde bmw lampen zeg maar)
kiwiwitje schreef:laura1987 schreef:Is vast veel werk geweest dat paarse of niet?
Nee viel wel mee.
Het schermpje van de tijd en temperatuur enzo is met steeklampjes en die van de airco ook. Moet alleen een extra velletje om het minder fel te maken(*** hoe heet dat nou ook alweer?!)
De tellerplaat moet er helemaal uit en dan goed kijken welke ledjes je moet hebben en daar nieuwe op solderen.
Dat is het meeste werk want dat moet netjes gebeuren. In de raamknopjes zit ook een ledje.
Gelukkig zit mijn vriend in de electra en alarm/camera systemen dus solderen heeft ie wel ervaring mee. Dus dat is voor veel dingen wel handig. Hebben nog een ander alarm systeem liggen die we er eventueel op willen hebben. Maar er zit nu een goed werkend systeem in.. maar dat andere systeem heeft meer en leuke opties.
Sinds kort zit er ook eindelijk een trekhaak onder. Wel zo makkelijk.

laura1987 schreef:[code][/code]kruimellover schreef:Ik heb een fotootje gevonden, kan hem alleen in link plaatsen want hij is te groot en hij is al geüpload. Anders kan ik hem niet via m'n telefoon plaatsen.
https://imageshack.com/i/cbj6i0j
Ik bedenk me nu dat ik m'n koplampen trouwens ook vervangen heb en die zijn in stijl met m'n mistlampen (ronde bmw lampen zeg maar)
Jeejtje wat ziet bertje er goed uit!!!!!!!
laura1987 schreef:Dat is handig zo'n vriend.
Leuke functies op een alarmsysteem?
Ik vind mijn alartm leuk zolang ik niks hoor, want als ik hem wel hoor zit het fout![]()
.

!
laura1987 schreef:Een behoorlijk uitgebreid systeem dus!!!!
banden worden dan alsmaar platter en dan verminderd het comfort ook!
ik heb over het algemeen meestal 17 inch zodat ik nog enigszins wat overhoud. Hoogte is 45 nu en dat vind ik prima! Wel moet de Ibiza echt nog lager. Hij ligt wel strak op de weg qua grip, maar de auto 'rolt' nog te veel naar links en rechts! eilleen333 schreef:Puur interesse, maar waarom verlagen mensen hun auto? Puur voor de mooi? Want ik zie ze nog wel eens hannesen omdat ze de drempel hier in de wijk niet overkomen zonder stukjes auto achter te laten:p
Maar heeft het nog meer functies behalve de looks?
loez schreef:Auto dame hier.
Mijn eerste grote liefde heb ik helaas niet meer! Origineel BMW 318TI. 2.5 6 cilinder ingelegd. Deze liep helaas kapot waardoor er een 2 liter 6 lijn in terug kwam. Verlaagd, originele M3 wielen erop en compleet origineel M3 interieur!
Dat was echt mijn baby en mis mijn beemert nog elke dag
Gelukkig is het ook mijn hobby
san4nie schreef:Oef, gevaarlijk om hier te zeggen, maar vind veel "gepimpte" al snel op een zeumpie bak lijken. De betekenis van het woord zeumpie kun je wel raden denk ik. Zelf vind ik het ook enorm zonde van m'n geld om vanalles aan m'n auto te doen om hem er cooler uit te laten zien, het ding staat er vooral omdat ie zo verrekte handig is. Dus mijn autootje krijgt geen vleugels, dure velgen of van die irritante lampen. Het enige wat ik aan m'n auto heb gedaan is een missend embleempje op de voorkant geplakt.
Maar, dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening en iedereen moet doen wat ie leuk vindt!
Ik weet natuurlijk ook niet wat je van plan bent, maar ik vind iets met wat stijl wel heel mooi.
Mijn vriend heeft twee mooie oldtimers, dat vind ik gaaf!
Die zaten erop toen ik het Frummel kocht, maar ik had toen wel zoiets van: die velgjes, die doen 't! Ik zocht een specifieke kleur en motortype en vond deze om de hoek MET leuke velgen
Die velgen zijn waarschijnlijk nog haast duurder dan wat ik voor het hele Frummel heb betaald.